Warning: include() [function.include]: Unable to access ./language/.lang in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include(./language/.lang) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening './language/.lang' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3
Castingové Agentury

 


Jiří Maria Sieber - Gál
06.03.2003 12:30
Vážení komparsisté, telefonoval mi pan Michael Gál a měl ke mě dlouhý rozhovor. Jelikož se Vás to týká, popíši Vám jeho názory. Předně mě zarazilo, že když mi pan Gál volal, tak se mi na mobilu objevil nápis soukromé číslo. Když jsem se ho ptal, proč si nechal zatajit číslo, žekl mi, že proto, abych neznal jeho telefon. Velice na mne naléhal, abych nenapadal jeho agenturu a nezveřejňoval jména a adresy spolumajitelů Crazy Dolphin. Pan Gál mě napadl, že mé rady, jak postupovat (trestní oznámení) jsou bláboly a nesmysly. Pan Gál tvrdí, že veškeré útoky proti Crazy Dolphin organizuje a píše majitel komparsní agentury EFES a že se tedy jedná o konkurenční boj mezi dvěma komparsními agenturami. Když jsem ho vyzval, ať se tedy k tomu vyjádří v této knize návštěv, tak to odmítl. Jiří Maria

Oskar®-Malý příběh o Crazy Dolphin
15.03.2003 12:50
Oskar26@seznam.cz
Dorý den přátelé, prišel sem vám povědět můj příběh. Nazval bych ho ,,jak ze sebe udělat co největšího čuráka a přispět do skromné kasičky pana Gála" Zkrátka jsem se jednoho krásného dne zaregistroval u CrazyDolphin a počítal se 6.dny na jakém si projektu JUNGMAN... Hm...1000 na den. ,,No pohoda" i můj kámoš Kuba si to myslel tak sem zavolal do agentury jestli by se nemoh ještě zaregistrovat No to víte, že mohl a dokonce mi pan Gál řekl, že jim chybí ještě 22 lidí a že když mu pomůžu pomůže on mě... Řek sem si fajn konečně něco tak sem vzal mobil a 22 lidí bylo na papíře. potom ale navýšili počet lidí a z 22. se za tři týdny stalo asi 500 možná víc... slíbil mi, že za pomoc budu dělat na place koordinátora a budu s nimi moci spolupracovat i v budoucích projektech. Samozřejmě, že sem si ho prověřil má živnostenské oprávnění na provozování agenturní činosti pro kulturu a umění dokonce sem mluvil s člověkem který mi tvrdil, že byl jako komp. na RedFieru a jakási slečna od LMC.(provozovatel jobs.cz)mi potvrdila, že ty nekorektní komentáře přišli z jednoho IP čísla... že by EFES nebo jenom nějakej nasranej můj případ? Přes všechny tyhle sladký keci se nestalo vůbec nic... Nikdo z těch všech mích známích, přátel, jejich přátel a lidí přes leták nedostalo vůbec nic... Ale pan Gál je v pohodě protože si myslim, že sem mu vydělal cca 100 000,- a za čuráka sem jen a jen já... A ještě něco přímo k panu Gálovi ten člověk dokáže lhát takovym způsobem, že by ste mu dali postední korunu( bohužel to v mém případě myslim doslova ) nikdy nevěřte tomu sráčovi já mám teď jenom horu problémů a tak to dopadne s každim kdo se mu bude snažit pomct!!!! Tímto se také omlouvám všem komparsistům které sem do toho zatáhl... dál k tomu nemám co říct myslim, že obrázek o CrazyDolphin si teď každý může udělat sám...PS: Omlouvám se za gramatické chyby seru na to...

J.M.Sieber - Gál vyhrožuje
19.03.2003 17:32
Vážení komparsisté, sešel jsem se s panem Gálem. Jelikož mi pan Gál vyhrožoval a Vás se to také týká, rozhodl jsem se Vám celé setkání popsat. Nejsem z těch, kteří by se nechali zastrašit. Pan Michael Gál, spolumajitel Crazy Dolphin, mi sám zavolal, že se se mnou chce naléhavě sejít. Sešli jsme se v Praze, v restauraci hotelu, schůzka trvala 40 minut, pak jsem musel odjet na natáčení. Po deseti minutách jsem měl pocit, že se bavíme o ničem. Pan Gál je skvělý řečník a přesvědčovatel o svojí pravdě. Pan Gál tvrdí, že za problémy okolo Crazy Dolphin nemůže on, ale pan Pánek, majitel agentury EFES Kompars a samozřejmě i já. Pan Pánek proto, že prý píše většinu článků proti Crazy Dolphin v mé knize návštěv i do www.job.cz. Prověřil jsem si IP adresy v knize návštěv, stejné byly pouze u komentářů: Martin P jebacek@email.cz, - IP62.24.64.17 dne 25.11.2002 00:01, Horst honzik.pijan@seznam.cz, - IP62.24.64.17, dne 08.01.2003 17:07, Horst honzik.pijan@seznam.cz, - IP62.24.64.17dne 08.01.2003 17:27, Kamila Kamila@seznam.cz, - IP62.24.64.17dne 08.01.2003 21:02, Horst honzik.pijan@seznam.cz - IP62.24.64.17dne 04.03.2003 04:57. Obdržel jsem E-mail od EFES Kompars, ti mají odlišnou IP 62.168.57.98. Já prý poškozuji Crazy Dolphin tím, že odpovídám na články v mé knize návštěv. Tím Crazy Dolphin pomlouvám a on si nepřeje, abych na články reagoval a odpovídal. Chtěl jsem po panu Gálovi, aby mi nějak doložil, že ty filmy které Vám nabízel, se opravdu točily, že tím rozptýlí pochybnosti. Řekl mi, že nic neukáže a pro moje stránky už vůbec ne. Všechny smlouvy na filmy prý dal na www.job.cz, mám si tam prý zavolat. Zavolal jsem tedy na www.jobs.cz a tam jsem se dozvěděl, že pan Gál jim nedal žádné smlouvy na filmy, jen kopii živnostenského oprávnění. Navíc Crazy Dolphin inzerovala zadarmo v oddělení brigády. Obsahem inzerce však nepatřili pod brigády, ale pod placenou inzerci, tak inzerci Crazy Dolphin v www.job.cz ukončili. Zajímal jsem se o to, jak to bylo s tím mazáním komentářů pod inzercí pana Gála. Vysvětlili mi, že komentáře se nedají normálně smazat. V případě Crazy Dolphin, když se tam objevil kritický komentář, sám zadavatel smazal celý inzerát (a tím i komentář) a zadal inzerát znova. Pan Gál mi sdělil, že Crazy Dolphin už má nasmlouváno 4.000 komparsistů a další už přijímat nebudou. Zastavili registrace a inzerci. Pak mi Gál sdělil, že kvůli mému pomlouvání Crazy Dolphin jim někdo pošpinil dveře kanceláře na Barrandově a proto se rozhodli, že kancelář na Barrandově zruší. Možná si prý pronajmou kanceláře někde v centru Prahy. Pan Gál sdělil, že mi nechá heknout stránky a zničí veškeré informace o všech agenturách. Řekl jsem mu, že mu rozbiju hubu. Později se mi pan Gál na záznamník a SMS omlouval. Když jsem přemýšlel o tom, jaký mám z pana Gála pocit, napadlo mě, že Crazy Dolphin je v překladu vlastně šílený, veselý delfín. Několikrát jsem byl na Tenerife v delfináriu. Když za to secvičené divadýlko zaplatíte, chvíli se bavíte jejich kousky, na konci vždy delfín odplouvá a při tom se všem směje… Jiří Maria

Agentura EFES - Gál
20.03.2003 17:18
efes@email.cz
www.efesfilm.cz
STANOVISKO AGENTURY EFES K JEDNÁNÍ MICHAELA GÁLA Vzhledem ke stupňujícím se útokům na dobrou pověst a snahu o očerňování jména agentury Efes panem Michaelem Gálem, jsem nucena reagovat a uvést na pravou míru zkreslované skutečnosti. Pana Michaela Gála neznám, nikdy jsem se s ním osobně nesetkala. První informace o tomto člověku a jeho Crazy Dolphin s.r.o. jsem získala před několika měsíci od komparzistů zastoupených mojí agenturou, kteří si mi stěžovali na styl podnikání pana Gála, tedy na slibovanou účast na filmování Red Fire a několika dalších filmů, ke které ale i po zaplacení 200kč nedošlo. Nevěnovala jsem těmto varovným podmětům bohužel patřičnou pozornost. Po následném shlédnutí stanoviska komparzní agentury Extrafilms s.r.o. jsem už začala tušit, kdo je pan Gál. Jelikož se ale celá záležitost přímo mne a mé agentury netýkala, rozhodla jsem se, že do daného problému nebudu nijak vstupovat. Zhruba před měsícem mne telefonicky kontaktoval muž, který se předestavil jako Michael Gál z agentury Crazy Dolphin. Volal ze zakrytého tel. čísla a měl ke mne dlouhý hovor. Byla jsme šokována neskutečnou drzostí tohoto člověka a vyslechla jsem si dlouhý monolog, ze kterého vyplynulo, že za celou spornou záležitostí mezi Michaelem Gálem a Extrafilmem stojím já, a že všechno způsobila moje komparzní agentura. Na mé věcné argumenty opírající se o známé zveřejněné stanovisko ag. Extrafilms pan Gál nijak nereagoval a stále mne vyzýval k ukončení mé veškeré podnikatelské činnosti. Po uplynutí zhruba dvaceti minut se pan Gál uchýlil k nové argumentaci. Začal mé osobě a agentuře Efes vyhrožovat fyzickou likvidací. Rozhodla jsem se ukončit jeho telefonát a ve veškeré slušnosti jsem se s ním rozloučila. Několik dní po tomto rozhovoru se pod inzercí ag.Efes na www.job.cz začala objevovat urážlivé hlášky psané jedním člověkem, který zde šířil stejné nesmysly, které jsem si vyslechla od pana Gála. Jejich obsahem byly lživá trvzení, že má agentura nemá živnostenské oprávnění a že agenturu řídí bestiální pan Pánek. Jelikož pana Gála po jeho telefonátu a proslovech v médiích nepovažuji za osobu vyspělou a duševně zdravou, nehodlám na jeho urážlivé a lživé výpady proti agentuře Efes jakkoliv reagovat. Ke jménu Pánek, které se objevilo na stránkách Jiřího Maria uvádím násedující: Žádný pan Pánek v agenuře Efes nikdy nepracoval, nikoho takového neznám, jde jen o další Gálovu lež. Za agenturu Efes její majitelka Eva Benešová

Peťka
29.03.2003 18:42
Ahoj. Chtěla bych se na něco zeptat, jakožto úplný začátečník na pár věcí, které mi hlodají v hlavě. Jsem studentka z Brna, takže o dojíždění do Prahy nemůže být řeč. slyšela jsem ale o agentuře Efes film, která údajně zprostředkovává práci i na Moravě. Také jsem slyšela něco málo o nějakých agenturách tady v Brně, ale nikdo mi nedokáže říct kde jsou.Mám vůbec nějakou naději, že tady na Moravě nějakou práci seženu? Díky moc za odpověď a byla bych moc, moc ráda, kdyby mi někdo kdo zná agentury v Brně, nebo pražskou agenturu Efes film, a má s nimi nějaké zkušenosti, mohl napsat adresu a osobní zkušenosti. díky moc. Ahoj.

Jiří Maria Sieber pro Peťku
31.03.2003 09:09
Ahoj Peťko, pokud žiješ v Brně a nechceš se přestěhovat do Prahy, máž dvě možnosti. Buďto budeš do Prahy na každý casting a natáčení dojíždět do Prahy, nebo se filmování věnovat v Brně. Tam moc velké možnosti nejsou. V mé databázi je jenom jedna agentura FACE GALLERY, sídlo agentury: 603 00 Brno , Hlinky 138/27, kontakty na agenturu: +420 543 210 049, +420 543 234 020, +420 608 313 179, ttp://www.hosteska.cz, snihotova@hosteska.cz, poplatek za registraci do databáze je zdarma. V databázi agentur je ještě AGENTURA CHARLOTTA, sídlo agentury: 703 00 Ostrava 3 , Salounova 18, kontakty na agenturu: +402 595 626 618, +420 608 036 770, +420 607 818 834, ww.worldproduction.cz, film.kompars@centrum.cz, poplatek za registraci do databáze: 600 Kč, agentura zprostředkuje komparsistovi práci v oboru : film, televize, reklama, fotoreklama, videoklipy, klipy,zabavné pořady, hostesing, agentura má pobočku i v Brně. O agentuře EFES Film nic nevím, nikdy jsem s nimi nespolupracoval a nikdy jsem neslyšel, že by při mém natáčení byl nějaký kompars od této agentury. V mé databázi komparsních agentur je agentura EFES uvedena, má i internetové stránky, na kterých ale není uvedeno žádné sídlo agentury, jen telefon 736 147 171. Když jsem na něj několikrát zavolal, vždy se mi ozval záznamník s nahraným hlasem: "Film Barrandov, agentura Efes a televize hledají..." V televizi jsem se neptal, ale v Casting Barrandov mi řekli, že s agenturou Efes nespolupracují, velmi se divili a moc se jim to nelíbilo. Jiří Maria

Jana
01.04.2003 20:43
jajinka.dream@seznam.cz
Ahoj! Nejdřív musím napsat, že tyhle stránky jsou fakt super, hodně z nich čerpám informace. Jsem registrovaná u agentury Efes- asi 3 měsíce a už tehdy psali, že chystají nějaký projekt, když jsem se jich mailem ptala, jestli na něčem dělají, tak mi napsali jen charakteristiku fimy a odkázali mě na web, kde je to samé, co mi poslali. Tak nevim, jestli to nebyl nějakej podvod... Taky jsem byla u STORM Bohemia- maj to tam docela pěkný- nemusela jsem platit nic(strhnou 400Kč z prvního honoráře). A teď jsem objevila agenturu, která je jen pro holky- hostesky, kompars a sekretářky (www.lepaff.cz) ... Co si o tom myslíte?

Jiří Maria Sieber
15.04.2003 20:27
Máš pravdu, poslední vyjádření ke Crazy Dolphin udělala agentura EFES 20.3. a od těch dob absolutně ticho. Crazy Dolphin opustili kanceláře na Barrandově, správa atelierů je pak nabídla agentuře Fortissimo, ale Merhaut po nich kanceláře nechtěl. Je to velmi zajímavé, že okolo Crazy Dolphin bylo obrovské rušno na těchto stránkách a najednou to utichlo. Skoro to vypadá, že měl ten Gál pravdu, že celá ta kampaň proti nim byla organizovaná jedním člověkem, respektive jednou agenturou a oni tím vším byli poškození. Pokud někdo něco víte o současné činnosti Crazy Dolphin, nebo pana Michaela Gála, tak nám dejte vědět. Je to 4.000 komparzistů, ty nemohou jen tak zmizet. Jiří Maria

EXTRAFILMS s.r.o.
15.05.2003 19:00
info@extrafilms.cz
www.extrafilms.cz
Vážení studenti, velmi poctivě jsem si pročetl váš příspěvek, který mě velmi zaujal, nicméně nutí mě reagovat na vaše poznámky, které mají k pravdě (alespoň co se nás týče) velmi daleko. Naše agentura existuje již více než 4 roky a za tuto dobu jsme natočili již více než 14 filmů a mnoho dalších menších projektů. Jen bych chtěl podotknout, že bych rád viděl jinou agenturu, která natáčí 4 americké filmy ročně jako my, například letos již realizujeme třetí projekt a je teprve květen. Co se registračních poplatků týče, myslím, že by měli autoři zkusit projít databázi jiných agentur, většina z nich registrační poplatek vybírá (jmenujme Ability 1000,- Kč, Czech casting 350,- Kč, Cine-jessy cca 200,- Kč atd. atd., celkem mě znepokojuje fakt, že tito studenti na svých stránkách propagují EFES, který dle mých informací neNatáčí vůbec nic, možná se pletu a budu rád, když mě poučíte a opravíte. Co se týče naší agentury, nevím jak autoři přišli na neověřenou a nepravdivou informaci o tom, že se u nás hradí udržovací poplatky, v naší agentuře se nikdy takovýto poplatek nevybíral a vybírat nebude, o tomto kroku jsme uvažovali dříve, lidem jsem tuto informaci podali, ale nikdy jsme k tomuto kroku nepřistoupili. Naše agentura se netají počtem zaregistrovaných lidí, je jich k tomuto datu 4939, čili blížíme se k číslu 5000, jsem strašně rád a těším se na další a další. budu velmi potěšen, pokud se v naší agentuře zastavíte a já vás rád nechám jeden den navolávat lidi pro natáčení na další dny, přijďte tak v polovině filmu, kdy již spousta lidí hrálo, a nemůžou se tedy opakovat a vyzkoušejte si to, buď dovolená, nebo lepší práce, nebo zkouškové období, nebo nefunguje telefon, nebo již tito lidé kompars dělat nechtějí atd. atd. v naší agentuře se poplatek vybírá pouze při registraci (250,- Kč vč. 22% DPH, tento řádně zdaňujeme), skutečně samotná registrace trvá nějakou dobu, věnují se jí tři lidé z našeho týmu a poté 2 lidé upravují a přidávají do databáze, pokud člověk přijde a chce pracovat, kompars pro něho je, každému při registrace také říkáme, že ne každý se hodí pro každou roli a proto jsme tady my a také naši klienti, kteří tento takzvaný casting, neboli výběr provádějí. Jsem přesto velmi rád, že tato diskuse vznikla, protože ani mě se nelíbí činnost těchto tzv. nových agentur, přesto si myslím, že by si lidé měli ověřovat informace, než něco napíší, např. na filmu VAN HELSING hrálo 1464 různých lidí, někteří hráli dokonce i 30 dní (šťastlivci vybraní pro scény, odehrávající se ve vesnici roku 1890, ostatní buď nemohli, neměli zájem nebo se prostě nehodili (krátké vlasy, barva, melír ...). Filmy, které teď točíme, čili UGLY AMERICANS a PRVNÍ DCERA jsou oba ze současnosti, doporučuji všem registrovaným zastavit se u nás v úředních hodinách osobně nebo volat na tel. 221 986 219. Přeji všem hezký den a Jiřímu Mariovi přeji pěkný pobyt na GC. My ostatní můžeme pouze závidět, protože musíme pracovat, nicméně já za sebe mohu s čistým svědomím konstatovat, že mám práce dost a ŽE JÍ DĚLÁM RÁD. S přáním hezkého dne, za EXTRAFILMS s.r.o., Ing. Jiří HRSTKA.

Vyjádření administrátorů WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ
16.05.2003 10:16
studentiuk@email.cz
WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ
Vyjádření administrátorů WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ Vážený pane ing.Hrstka. Děkujeme za článek který jste uveřejnil.V jeho obsahu ale nenalézáme odpovědi na otázky, které jsme položili v našem předchozím vyjádření.Váš příspěvek obsahuje ze 60% pouze populistickou reklamu na Extrafilms a zbytek tvoří už jen alibismus majitele komparsní agentury. Předchozím vyjádřením jsme upozornili na problém ochuzování komparsistů komparsními agenturami a to především skrze pofidérní registrační poplatky.Vaše odpověď, že registrační poplatky v různých částkách vybírají i ostatní agentury, nás a jistě i většinu komparsistů neuspokojila. Vybírání peněz za něco co nemohu předem garantovat považuje většina lidí za nemorální. Jistě, většině podnikatelů to zajišťuje prosperitu ale jen na úkor těch druhých, kteří jsou ale v tomto případě ve většině. Argument, že registrace něco stojí ( kolik pracovníků agentury se podílí na zaregistrování jednoho komparsisty-digitální foto a jeho zanesení spolu s dalšími informacemi do databáze) je lichý. Vaším tvrzením jen záměrně vytváříte dojem, že jde o nezbytnou investici komparsistů do sebe samých. Pravda je ale jiná. Tímto poplatkem komparsista pouze sponzoruje existenci agentury jako takové. Zaplacením poplatku nemá komparsista jistého vůbec nic, kromě jediné jistoty, že právě přišel o určitou částku. Jak jsme uvedli v předchozím vyjádření, provozování komparsních agentur je podnikatelská činnost jako každá jiná. Tedy není jediný důvod, proč by někdo (komparsista) měl dopředu platit za něco, co třeba ani nedostane. Nejdříve nechť agentura vykoná službu, a pak ať za ní inkasuje!! A nyní jsme u jádra problému. Agentura totiž vykoná službu –obsadí komparsistu do filmu a inkasuje od filmové produkce za tuto službu značnou finanční částku (5-50% honoráře komparsisty)!! Tento závažný fakt si leckdy mnozí komparsisté ani neuvědomují. Při bližším pohledu zjistíte že agentura vlastně vydělává dvakrát- poprvé nesmyslným podojením neznalého komparsisty a podruhé si bere několikanásobně větší částku od produkce za jeho uplatnění !!! Co by se tedy stalo, kdyby komparsní agentury zrušily registrační poplatky? Nemohli by dále registrovat nové adepty do svých databází? Zkrachovali by ?? NE. JEN BY SE JIM SNÍŽILI ZISKY. Na otázku, kdo by zaplatil několik málo pracovníků agentury při jejich činnosti (registrace nových zájemců, získávání zakázek, obvolávání komparsistů,telefonní poplatky apod.) je jednoduchá odpověď: Ten kdo pracovníky agentury platí vždycky, tedy majitel agentury a zaplatil by je ze svých značných zisků, které má z uplatňování komparsistů. Aby si tedy všichni komparsisti udělali jasno. Na větším filmovém projektu vydělá komparsní agentura (její majitel) statisíce korun, někdy i miliony. Je proto v rozporu s dobrými mravy a tedy nepřípustné aby jakákoliv agentura požadovala od komparsistů peníze, když na nich svojí činností vlastně jen vydělává.Argumenty, které agentury předkládají novým zájemcům o kompars a kterými podporují nutnost platit poplatky jsou vždy vykonstruované a lživé. Je zajímavé že si ing.Hrstka nevzpomněl na nedávnou náborovou akci agentury Sedma Praha. Registrace na velkofilm obsazovaných touto společností byl pořádán zcela zdarma.Tedy nikoliv na úkor komparsistů.Vyjádření pana ing.Hrstky ve smyslu, že každému kdo má zájem pracovat, práci dá, nebudeme ani komentovat. Těch pár set, či dokonce tisíc lidí, registrovaných v Extrafilmu, co na kýženou práci čeká už řadu měsíců a někdy i let, se tomu může leda tak flagelantsky zasmát. Úsměv podnikavého pana inženýra by ale asi zmizel, kdyby jej tito lidé skutečně vzali za slovo a do kanceláře Extrafilmu dorazili a dveře posléze rozrazili…… Pane ing.Hrstko píšete, že jste znepokojen z toho, že na našich stránkách propagujeme EFES. Zřejmě jste se při psaní vašeho komentáře na naše stránky ani nepodíval. Odkaz na tuto agenturu jsme na našich stránkách měli v době, kdy jsme náš server spouštěli a ihned po první aktualizaci jsme jej z našeho webu odstranili. Znepokojeni jsme ale mi a další tisíce komparsistů, kteří s hrůzou sledují jak se doslova rojí podvodné agentury a jak seriózní agentury, které by měli zakázky rozdávat, vybírají nesmyslné poplatky a falešnými argumenty fabulují nezkušené zájemce o práci ve filmu. Nyní je nám zcela jasné odkud se berou různí gálové, kteří kasírují-vychovali jste je vy, komparsní agentury a to tím, že jste je podojili a mnohé z nich poté odkopli. Tedy všichni komparsisti vezměte rozum do hrsti a nedejte se již nikdy nikým obírat o svoje peníze. Jestli pro vás někdo práci má, tak ať vám ji dá a ať vám za ní taky řádně zaplatí. Podvodníka poznáte podle toho, že od vás bude předem žádat peníze. Přejeme pracovitému panu inženýrovi Hrstkovi a všem dalším pilným majitelům komparsních agentur,aby pochopili, že nemorální registrační poplatky všeho druhu mají již odzvoněno a že je třeba postavit se lidem čelem a ne se schovávat za populismus podpíraný pár stovkami. Přejeme Máriovi rovněž hezký zbytek pobytu u moře a hlavně šťastnou cestu domů. Radek a Vladimír admini WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ

J.M.Sieber o databázi
28.05.2003 09:49
Vážení návštěvníci těchto stránek, víte, ono je velice problematické psát o agenturách, zda jsou kvalitní nebo nekvalitní. Nejlépe jsou na tom studenti práv, ti se s tím nemažou a napálí vše na plnou hubu. Pokud o někom píšete v dobrém, je to v pořádku. Pokud však napíšete něco negativního, tak, i když je to pravda, okamžitě se "potrefená husa" rozčiluje, že to pravda neni. V poslední době se opravdu objevilo spousta "agentur", které vypadají, že chtějí jen vycucnout z lidí peníze. Abych se pořád neobracel jen na Crazy Dolphin, mohu vzpomenout třeba P&P, Dominant, M.C.Film, ERKIMO, jsou to seriózní agentury, nebo nejsou? Žádná agentura nevznikne z vody, musí začít náborem lidí, ale na počátku nikdo neví, zda z toho něco bude, nebo zda agentura, po nabrání několika tisíc lidí, nezanikne, protože pro ně nemá práci, nebo programově to měla jako cíl. Obrovskou reklamu a nábory lidí má třeba EFES, ale točil už s nimi někdo? Když jsem tyto stránky zakládal, myslel jsem si, že to bude jenom informační server pro herce, pak se to nějak rozeběhlo. V poslední době mám pocit, že do mne lidé vkládají větší naděje, než dokážu splnit, mým slovům a této databázi přikládají příliš velikou váhu. Před několika měsíci mi volal majitel jedné agentury a byl dotčený, že jeho agentura je v databázi až za třicátou pozicí. Že je to velice nespravedlivé, vždyť oni jsou přeci nejlepší v Praze. Vysvětlil jsem mu žazení agentur podle počtu mých natočených dnů a pak podle abecedy. Tato agentura mi nebyla schopna za několik let žádnou práci sehnat a nejmenuje se AAACasting, takže podle abecedy nemůžou být vepředu, takže jsou vzadu. On mi na to řekl, že abeceda není správné řazení. Tak jak to mám dělat? Mám brát od agentur peníze, které mi nabízejí za to když budou v databázi vepředu, nebo po nich chtít každý rok kopii daňového přiznání? Jak mám čestně odpovědět herci nebo komparzistovi, když se mě ptá která agentura je kvalitní a která nekvalitní? Co vlastně herec potřebuje po agentuře? Aby mu sehnala práci. Co to je za agenturu, která herci nedokáže za několik let sehnat žádnou práci? Taková agentura asi o člověka, kterého si vzala do svého registru, moc nepečuje a pokud mu nesežene práci, tak jejich práce je vlastně velmi nekvalitní. Agentura může říct, že produkce takový typ člověka zrovna nechce, no tak si ho nemají brát do databáze. Serozní realitka si také nevezme do nabídky byt v Chánově. Má tedy vůbec cenu registrovat se u agentury, která pro Vás nedokáže sehnat práci? Co když jim jde jenom o to aby získali registrační poplatek? Takové myšlenky probíhají v hlavě asi všem hercům i komparzistům. Když jsem zakládal tuto databázi a přemýšlel o řazení a kvalitě agentur, rozhodl jsem se, že budu agentury řadit podle jejich práce. Protože nemám jiné možnosti, jak posuzovat kvalitu práce agentur, než vlastní zkušenost, řadím je podle počtu mých natáčecích dnů, které mi byla agentura schopná svojí prací zajistit. Zbytek je podle abecedy. Po dlouhém uvažování si myslím, že bych měl mít v databázi zařazené i agentury, které jsou problémové a u každé agentury zařadit příspěvky z knihy návštěv, které se nedají smazat, jako na www.job.cz. Už jsem i vymyslel, jak nenásilně označit problematické agentury, snad to bude fungovat, až to můj webmaster udělá. Ať se každý pak svobodně rozhodne, kam se zaregistruje, ale pro rozhodnutí, komu dá peníze, musejí mít lidé přístup k informacím, kladným i záporným. Lidová moudrost přeci praví, že nejlepší je učit se na chybách těch druhých. Ale musime o nich vědět, jnak si zase nameleme hubu... Jiří Maria

Otrokář
04.06.2003 02:15
klub.komparsistu@seznam.cz
Dobrý den vespolek, klub komparsistů opět reaguje. Tak za prvé, chápeme tyto stránky jako prostředek veřejné kritiky - v dobrém i špatném - agentur uvedených a neuvedených v J.M. databázi. V mnoha názorech a přístupech musíme stát za J.M., ikdyž ne ve všem s ním souhlasíme, od toho tady ten prostor ale taky je, ne? V případě jakésiho Jana s nefunkčním e-mailem a kontakty a rádoby agenturou zastupujícího Bůh ví koho ovšem plně nesouhlasím s jeho dětinským přístupem, kde on sám si myslí jak moc je chytrý a jak má navrch nad J.M. atd. Tento zakomplexovaný jedinec nám tady demonstruje něco, co vlastně ani pořádně nedokáže pojmenovat. Nechť se tedy tento dětinský jedinec vyjádří jasně a pakliže to udělá, tak s funkčím e-mailem, kontakty apod. a neschovává se za snůškou nesmylsů a falešných nařčení, on, jakási rádoby agentura by tady snad ještě nám všem chtěl mávat vyhrožováním, které nemá žádné opodstatnění a poukazuje spíše na jeho nevyzrálý mozek kuřete. Ať se tento jedinec veřejně projeví nebo ať soukromě napíše na náš mail, rádi mu vysvětlíme základní pravidla v tomto byznyse. A mimochodem, pan Němec, pan Hájek a podobní zloději ať si raději podají ruku s agenturou Efes a dál hustí ty svoje debilní klíny lidem do hlavy, trh vše vyčistí.

Bigles pro pana Nuzíka
09.06.2003 15:43
o.tesinsky@centrum.cz
Pane Nuzíku porovnával jsem textový obsah vašich stránek www.europecasting.cz se stránknkami agentury efes www.efesfilm.cz a zjistil jsem ze na nich máte úplně stejné texty a obrázek jako agentura EFES která je ale starší než ta vaše. Z toho mi logicky vyplývá že pokud se nejedná o jednu firmu tak jste jejich stránky okopíroval a dopustil se tudíž krádeže autorského textu. To o vaší profesionalitě ale nesvědčí.Vyzíváte komparzisty aby si těch informací co se o vás zveřejňují nevšímali ale já zjišťuji že jsou pravdivé.Myslím že by jste měl reagovat jinak než výhružkami o trestním oznámení.Ono by se to totiž mohlo lehce otočit proti vám.

Marie Wittmannová
20.06.2003 18:59
mw7@seznam.cz
Ahoj Jirko! Znáš komparsní a castingovou agenturu EFES? www.efesfilm.cz Požádala jsem o zaslání jejich dotazníku.Přišel mi obratem.V obchodním rejstříku není tato agentura uvedená a paní Eva Benešová je uváděna v nějakém bytovém družstvu.Působí to nějak podivně.Proto tě moc prosím o Tvůj názor. Děkuji za odpověď a přeji hezký večer. Marie

J.M.Sieber pro Marii
21.06.2003 19:17
Ahoj Marie, o Agentuře EFES tady už bylo hodně napsáno a abych pravdu řekl, nevím, nejsem komparzista. Agenturu provozuje soukromá podnikatelka paní Eva Benešová. Oprávnění k agenturní činnosti má, IČ 71629572, nemá žádné zaměstnance. Údaje o agentuře můžeš najít na stránce http://rzp.mpo.cz/cgi-bin/rzpi.fpl?AKCE=hledej&ICO=71629572&OBCHJM=&OBEC=&OKRES=&ULICE=&CDOM=&COR= Agentura má masivní reklamu na nábor lidí za registraci 200 Kč. Mluvil jsem se spoustou lidí z branže, ale všichni mi potvrdili, že nikdo neví, že by tato agentura cokoliv točila. Jiří Maria

Markéta
27.06.2003 11:49
snehanka@seznam.cz
Můžete mi,prosím říct,jestli znáte castingovou agenturu efes, a jestli patří k těm spolehlivým nebo k těm podvodným,které chtějí z lidí jen vylákat peníze? Za registraci požadují 200,-Kč. Díky!

J.M.Sieber pro Markétu
27.06.2003 12:35
Ahoj Markéto, s agenturou EFES jsem nespolupracoval, ale přečti si, co už o nich bylo napsáno v knize návštěv. Lidé z branže i já si myslím, že agentura nic netočí a díky své obrovské reklamě žije jenom z těch 200 Kč, které jim dávají lidé. Jiří Maria

Míša
30.06.2003 20:55
misa.havlikova@quick.cz
Ahoj Jirko, docela me potesilo, ze jsem objevila stranky jako jsou ty tve. Dnes jsem byla na svem prvnim komparsu (film, reklama), poradala ho agentura Efes (www.efesfilm.cz), vyplnila jsem dotaznik, potom udelali dve fotky a zaplatila jsem 300 Kc. Pred chvili jsem si precetla nejake studie z UK, co se tyka prave komparsu a zjistila, ze v tehle oblasti se pohybuje opravdu hodne podvodniku. Nevim, jak poznat, jestli i ja jsem nenaletela nejake tunelarske agenture, nemas s tim nejake zkusenosti? Predem diky za odpoved. Misa

J.M.Sieber pro Míšu
01.07.2003 05:07
Ahoj Míšo, nebyla jsi na komparzu, ale na registraci komparzistů, pokud je známo, tak EFES žádný komparz nedělá. Pokud si přečteš príspěvky v knize návštěv u Agentury EFES, tak asi pochopíš, jaká to je agentura. Tvrdí, že vybírají 200 Kč, tak nevím, proč si platila 300 Kč. Pokud můžeš, pošli mi e-mailem potvrzení o příjmu těchto peněz a smlouvu, kterou si s EFES uzavřela. To jest-li si nalítla tunelářům poznáš do roka, až zjistíš, že s touto agenturou nic nenatočíš a svými penězi si podpořila jen Český sen. Pči výběru agentury Ti doporučuji ty agentury, které jsou v mé databázi na předních místech. Jiří maria

Míša
01.07.2003 19:36
misa.havlikova@quick.cz
Ahoj Jirko, smlouvu bych ti rada poslala, ale zadnou kopii mi EFES nedala, ani doklad o prijeti penez. Ted uz je uplne jasne, jak jsem naletela. Vsechno tam probihalo tak rychle, ze jsem si ani neuvedomila, ze na tyhle doklady mam pravo a mela bych je dostat. Jedine co mam, je karticka teto agentury, kde je me jmeno a registracni cislo, dale je zde uveden kontakt a bankovni spojeni na agenturu. Prestavam verit ceskym agenturam. Jenom bych rada udelala neco pro to, aby se dalsi lide nenachytali tak jako ja. M.

Jiří Maria Sieber
21.07.2003 11:41
Vážení přátelé a návštěvníci těchto stránek, tak jsem se vrátil z dovolené ze Sicílie, najel jsem 5.730 km a mám pořádnou chřipku. Po dobu své dovolené jsem od Vás dostával poplašné SMS, že se mi na stránkách uhnízdil pan Marek, z www.jim-face.cz. Toto je zajímavý člověk, někdy v lednu rozjel své stránky www.jim-face.cz, které byly podobného obsahu jako www.castingoveagentury.cz. V počátku jsem i na svých stránkách uveřejnil odkaz na tyto stránky, který jsem ale odstranil po té, co pan Marek začal na mých stránkách inzerovat nábor děvčat na erotické linky. Stránky www.jim-face.cz se setkaly s nezájmem agentur a nemají ani aktivní návštěvnost. Jakmile jsem oznámil, že odjíždím na dva týdny pryč, tak se pan Marek aktivně usadil v mé knize návštěv. Osobnost pana Marka, mimo to, že absolutně ignoruje pravidla českého pravopisu, jasně vyjadřuje jeho názor, že stále se opakující nechutné napadání pana Nuzíka ze Zlína Agenturou EFES (Nuzák se vrátil), je - dle Marka: Konečně dobrý a přikladný příspěvek. Těch skoro čtyřista příspěvků předtím asi bylo špatných. Nelíbí se mi, že Agentura EFES na mých stránkách napadá nové agentury a už i Michael Gál tvrdil, že za napadáním Crazy Dolphin byly právě Agentura EFES, která nic netočí a žije jenom z registračních poplatků. Není pro mne žádný problém, cenzurovat příspěvky v knize návštěv tím, že nejprve si je přečtu sám a pak dám příkaz vložit, stejně jako při vkládání agentur či castingů. To se mi však nechce udělat, tyto stránky mají sloužit všem zájemcům o filmování a k propagaci castingových agentur a ne k napadání lidí. Pan Marek ať se laskavě vrátí na své stránky a tam si hlásá své moudra. Jiří Maria

J.M.Sieber pro Anonyma
29.07.2003 14:03
Ahoj Anonyme, koukám, že ve svém tažení proti panu Nuzíkovi a jeho Europecasting jste neúnavný e-mailový onanista. Máte pravdu v tom, že o panu Nuzíkovi nic nevím a neznám ho. V této databázi je asi 80 agentur a opravdu není v mých silách je všechny osobně poznat, navíc agenturu někde na druhém konci republiky ve Zlíně. Dnes jsem mluvil s agenturou Cine-Jessy Bratislava a Rychard mi potvrdil, že s Europecasting a panem Nuzíkem normálně spolupracovali a Nuzík jim dodával komparz na natáčení filmu bří Taviani, jehož část se točila na Moravě. Takže Europecasting normálně funguje jako komparzní agentura. Mluvil jsem s panem Nuzíkem několikrát telefonicky a ptal jsem se ho i proč jsou nebo byly jeho wwwstránky podobné stránkám Agentury EFES. Vysvětlil to celkem logicky, stránky si nechal vyrobit u někoho kdo to umí a ten někdo je částečně okopíroval. Příspěvky v knize návštěv zásadně nemažu. Mazal jsem jenom ten Váš, protože byl lživý. Psal jste že jste Nuzák ze Zlína, což není pravda. Vůbec si nemyslím, že by Váš stále se opakující příspěvek byl vtipný. Pokud se někdo jmenuje Nuzík a Vy ho oslovujete Nuzák, není to humor, ale trapárna, hodná žáka 3. třídy základní školy, stejně jako pravopisné chyby, které píšete. Pan Nuzík i já jsme konkrétní osoby, které jsou pod svým jednáním podepsaní. Vy Anonyme jste však v jiné pozici, Vy jste zbabělec, který v sobě nemá ani kouska chlapské cti. Pokud se stydíte pod svůj názorový průjem podepsat, pak se asi nejedná o pravdu. Vaše neustálé poukazování na Agenturu EFES však naznačuje, odkud asi vane vítr. Jiří Maria

Pavel
26.08.2003 22:16
jdidotoho@yahoo.com
Dobry den, dekuji za vytvoreni stranek. Nyni vim, kam se jit registrovat. 18.8.2003 jsem byl u EFES a zaplatil 300Kc - 200 za registraci pro kompars a dalsich 100 za regsitraci pro reklamu. Vypada to, ze jsou to podvodnici, co nic netoci. Co radite? Nechci to tak nechat. Podat trestni oznameni? Najit vice lidi a tim i svedku. Nyni hledaji na svych www stareho pana s vousy pro film ve stylu Verne v Hamburku - treba se da dokazat, ze se nic takoveho netoci - pak lzou a je to jasne. Pavel

Otrokář
27.08.2003 12:40
klub.komparsistu@seznam.cz
Poradím všem jednu věc. Zaregistrujte se do efesu, zaplaťte 300 peněz a pak se zaregistrujte do europecasting za 200 a později možná zjistíte, že je to jedna a tatéž agentura a že Vás klidně nechala zaplatit 2x. Dobrý ne?

J.M.Sieber pro Pavla
29.08.2003 10:41
Ahoj Pavle, o agentuře EFES jsme tady už psali mnohokrát. Jak tak koukám, stále se jim daří odchytávat další naivní lidi, kteří jim sponzorují jejich činnost/nečinnost. Asi by bylo nejrozumější začít tím, že mi pošleš nějaký doklad o tom, že jsi jim předal peníze. Dále bych potřeboval kopii smlouvy, kterou jsi s agenturou sepsal. Jiří Maria

Lucka
30.08.2003 14:52
lucka67@post.cz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat co si myslíte o těchto komparsních agenturách a do které by ste mi doporučili se zaregistrovat: Efesfilm,Extrafilms,Cinne-jessy?

J.M.Sieber pro Lucku
30.08.2003 19:25
Ahoj Lucko, děkuji za info, chybu v poplatku za registraci u Cinne Jesy jsem už opravil. Pokud se ptáš kam se zaregistrovat, tak z těch tří agentur určitě k Jessyce a do Extrafilmu. U Agentury EFES si nejprve přečti příspěvky a zkušenosti ostatních z knihy návštěv, odkaz najdeš v kartě této agentury v databázi. Když pošleš e-mail EFESu, tak dostaneč automatickou odpověď, za které vybírám: //Komparsní a castingová agentura Efes je v dnešních dnech jednou z nejefektivněji pracujících organizací, neboť jako jediná ze všech konkurenčních agentur vyhledává pracovní zakázky komplexně po celé České a Slovenské republice. Intenzivně se připravujeme na vstup do Evropské unie s úmyslem umožnit našim registrovaným klientům plynulý vstup na pole velice atraktivních pracovních nabídek.// To je totální nesmysl, neznám nikoho, kdo by s agenturou EFES něco natočil a ani na jejich stránkách neni uvedeno, jaké filmy či reklamy by natočili. Až se dostaneme do Evropské unie, tak nám sklapne čelist, protože začneme být pro filmaře drahý a oni budou točit na Ukrajině. Pokud tedy máš zbytečný čas a 200 Kč, tak se u EFESu zaregistruj, protože, jak mají na svých internetových stránkách napsáno://A rada poslední? Co mě nezabije, to mě posílí!// Já bych to ale neudělal. Jiří Maria

Koly
30.08.2003 21:33
eurokoly@centrum.cz
Zdravim, jsem tu prvně...něco jsem prolít, ale spíš jen to "vyřizování účtů", potřeboval bych se poradit, u jaký agentury bych se měl zaregistrovat..znam EFES, CRAZY DOLPHIN, ale prej stojí obě za ***, takže co mi poradíte Vy? Student VŠ potřebuje taky nákou tu kačku na pivo, ne? Fotomodeling/kompars...reklama, film, cokkoli..díky!

J.M.Sieber pro Koly
16.09.2003 15:57
Ahoj Koly, pokud znáš jenom EFES a CRAZY DOLPHIN, tak tam si nic nevyděláš. Pokud tedy chceš poradit, zaregistruj se u agentur, které opravdu pro své lidi něco dělají. Agentury jsou řazeny podle počtu mých natáčecích dnů, takže se zaregistruj do prvních dvaceti v databázi, já jsem u nich už točil. Jiří Maria

Pavel
16.09.2003 16:53
jdidotoho@yahoo.com
Ahoj, ozyvam se znovu kvuli agenture EFES. Mam jejich regsitracni karticku a tu uctenku snad take najdu. Mel jsem ted praci s registraci u jinych agentur, abych taky neco vydelal. Praci mi sehnaly zatim PRO 3, CINE JESSY a CZECH CASTING. Je tu dalsi vec - agentura EXTRAS - ktera delala nabor dnes 16.9.03 v Michnove palaci na Male Strane. Davaji karticky velmi podobne tem z EFES a jejich smlouva je prakticky totozna. Rovnez tak zpusob prace a organizace naboru. Tvrdi, ze delali reklamu a nyni MAJI dve prvni vetsi konkretni zakazky na americke filmy, jez se maji tocit RIJEN az PROSINEC 2003 v Cechach. Nyni mam uctenku i kopii smlouvy. Myslim, ze v tom nejak jedou lidi z EFES. Maji jeste jednu agenturu a okradaji lidi. Kdyby se prokazala souvislost mezi EXTRAS a EFES, byl by to myslim take neprimy dukaz o jejich neserioznosti. Jde jmenovite o: EXTRAS AND CASTING PRODUCTION, Verner Tomas, Rohacova 177, Praha 3, ICO 68887931. Tel: 604 648 055 a www.kompars.wz.cz Na jakou adresu bych Ti mohl poslat ty kopie tech smluv a uctenek? S pozdravem, Pavel

ELITÁŘ - O EXTRAS A VŠECH NOVÝCH AGENTURÁCH
17.09.2003 09:46
ELITÁŘ
ELITÁŘ
Ahoj. Také si dovolím zveřejnit pár postřehů. Včera jsme byl rovněž na náboru Extras.Celkově na mě udělali dobrý dojem-prostory byly až moc luxusní(tak pěkně provedenou registraci jsem nikde v Čechách nikdy neviděl!-takhle to vypadá na úrovni profesionálního modelingu a ne na komparsu!). Lidé co tam pracovali byli sympatičtí,rozumní a hezcí.Takže nevypadali ani se nechovali jako ti z Efezu.Ale každopádně jsem se nakonec stejně nezaregistroval, protože ta smlouva co měli (ta nebyla Pavle z Efezu) ta byla přímo z Personality s.r.o. Je to velice sofistikovaně napsaná, pro agenturu výhodná dohoda, kterou od Personality převzal kde kdo (např.Efez, Ptáčkovi a nyní i Extras). Pokud jde o registrační kartičky, tak tam většina agentur okopírovává kartičky Extrafilmu. Jen STORM si za svůj vzor vzal Czech casting a to doslova a do písmena, protože STORM na 100% ojel nejen kartičky ale i dotazník a vizitky Czech castingu. Toliko pár postřehů o strarých i nových agenturách. Moje poučení: po tom všem co jsem zažil, se snad už nikdy nikam registrovat nepůjdu.Elitář

Efes = Extras ?
29.09.2003 23:08
cynebeald@seznam.cz
Skoda ze jsem na tuhle stranku nenarazil driv (ale radsi pozde nez nikdy, diky JMS!), dneska jsem totiz byl na "naboru" Extras a jak uz se tu nekdo zminoval - skutecne je velmi podobny castingu Efesu (smlouvy, karticky, lidi...). Mozna jde i o tu samou partu lidi: podle www.zivnostenskyrejstrik.cz maji obe agentury sice ruzna mista podnikani ale STEJNOU PROVOZOVNU na Zizkove... Ze by pouha shoda okolnosti? O tom ze v inzeratech bylo psano "bez poplatku" se snad nema ani cenu zminovat, plati pouze pokud si prinesete vlastni digitalni fotky o kterych ale zminka nebyla (to vite, digitalni film je dneska drahy ;-) Vsem ostatnim preju vic stesti a zdraveho selskeho rozumu nez jsem mel dnes ja.

J.M.Sieber EFES=EXTRAS
30.09.2003 10:05
Díky za informaci detektive, opravdu obě agentury, jak Agentura EFES, tak Extras SAGA atd. mají stejnou adresu provozovny, Praha-Žižkov, ROHÁČOVA 177/7. Takže buďto je tam velký dům s mnoha kancelářemi a náhodou se tam sešly dvě agentury, nebo jsou tyto dvě agentury jedna jediná a protože EFES už je profláknutý, tak pokračují pod jiným jménem. Pokud někdo bydlíte na Žižkově, mrkněte se do Roháčové 177/7, zda tam obě agentury opravdu jsou. Jiří Maria

Skila
04.10.2003 11:20
Ahojky... mluvila jsem po telefonu s filmou ExtraS Film a nic o náboru v Michnově paláci nevěděli... rpoto všem radím, ať tomu nevěří. Agentura ExtaS je solidní agentura a myslím, že pro komparzisty má dost pracovních nabídek. Vřele ji mohu doporučit. Naopak si dejte pozor na Efesfilm. Ještě jsem neslyšela, že by někomu nabídli prácci. Na telefonu mají záznamník a na e -maili, automatické odpovědi. Poslední dotaz. Nevíte která agentura zprostředkovává dnešní kompars - reklamu na Eurotel?

J.M.Sieber pro Janu
08.10.2003 18:47
Ahoj Jano, rád bych se Vás zeptal, nespletla jste si náhodou název agentury? Píšete, že jste spokojená s agenturou Extras, která sídlí na Karláku 17, ale tam přeci sídlí agentura EXTRAFILMS. Agentura Extras, celým jménem EXTRAS AND CASTING SAGA FILM PRODUCTION, údajně sídlí v Praze 3, Rohacova 177/7, stejně jako agentura EFES. Jiří Maria

J.M.Sieber o EXTRAS
08.10.2003 19:01
Ahoj všichni, jsem nyní velmi časově vytížený a nemám na tyto stránky moc času, ale dnes jsem dostal zajímavý e-mail, který dost vysvětluje, tak se s nim s Vámi chci podělit. Pavel mi napsal: Adresa Extras Rohacova 177 je ve skutecnosti Rohacova 177/ 7 - je to Rohacova 7 jako ma na razitku agentura EFES. Byl jsem tam v patek. Zadne sidlo ani EFESU ani EXTRAS tam pochopitelne neni. Ve dvore je nejaka firma a jinak je to takovy osuntely Zizkovsky barak. V prujezdu do dvora ma schranku Tomas Verner - ale zadna zminka o EXTRAS. Prosel jsem dum a na zadnych dverich jsem nenasel Tomase Vernera anebo Extras. Jeden najemnik ve druhem patre mi rekl, ze tam ten clovek ma asi jenom tu schranku - on ho neznal. Celkem v tom dome byly jen 4 pavlacove byty. Ten prujezd i barak vypadaly tak, ze si tam muze namontovat schranku kdokoli, aniz by to nekoho rusilo. Pokud das EXTRAS nakonec seznamu a zabarvis cerne - myslim, ze nikomu neukrivdis. Tolik zpráva špióna, názor si udělejte sami. Oslovil jsem EXTRAS e-mailem, aby do databáze doplnili chybějící data, ale nikdo se neozval, stejně jako kdysi Square. Jiří Maria

NESERIÓZNOST A PODIVNOST
09.10.2003 14:09
Elitář
Elitář
Ahoj všichni.Chci se podělit o další nový objev. Na job.cz jsem nalezl velice podezřelý inzerát, který rozjíždí nábory ve stylu Crazy Dolphin, Labounek a Efes. Inzerát se na jobu objevil již několikrát a pokaždé byl vždy účelově změněn. Poprvé to byl kompars pro nejmenovaný pořad TV Nova. Inzerát byl napsán naprosto neseriózně a amatérsky (dokoce i s hrubkamy, bez pevné linky,adresy a www stránek)-jediná kontaktní osoba byl jakýsi (asi fiktivní) Ing. Jaroslav Machalický, kterému se mělo volat jen v noci.- volal jsem do Novy, nikdo ho nezná, nikdo o ničem neví. Toho člověka nelze ani najít na justice nebo v aresu. Celkově se to jeví velice podezřelé a doporučuji každému, aby si všechny informace ověřil u TV Nova. Když jsem pod inzerát podal hlášku s dotazem jak je to s TV Nova a proč o ničem v Nově nevědí, tak se posléze druhý den objevil velice podobný inzerát kde bylo ale jméno Novy změněno ne nejmenovanou televizi a pak už jen produkci a nakonec jen agenturu a médium.Jestli někdo víte něco více, napište. Mám pocit, že další vysmátý delfín právě připlouvá!

ELITÁŘ
04.11.2003 14:18
LADISLAV URBAN ŘÁDÍ NA VÁCLAVÁKU
LADISLAV URBAN ŘÁDÍ NA VÁCLAVÁKU
Přináším čerstvé informace o "nové komparzní agentuře". Mé podezření se potvrdilo. Šel jsem za prací komparzisty do kavárny divadla ABC (Vodičkova 26).Jak sliboval inzerát v Metru dostanu práci za 1200Kč na den. Na místě mi skupina mladých lidí která organizovala "nábor" komparzu nebyla schopna sdělit jakákoliv fakta. V současnosti dle jejich tvrzení ale nemají žádnou zakázku a nic netočí přesto ale placený nábor provádějí. Smlouvu měli okopírovanou od EFESU a dotazník od Labounka (vše na chlup stejné!), vybírají 200Kč,mobil stále vypnutý a jen hlasovka mele nesmysly. No a na závěr to už asi všichni znáte: na smlouvě jsem si opsal jméno podnikatele,IČO a DIČ. Pan podnikatel LADISLAV URBAN samozřejmě nebyl přítomen, nikdo nevěděl kde je a kdy přijde a nikdo mi na dotázání nebyl schopen ukázat jakékoliv živnostenské oprávnění. Když jsem se podíval na stánky www.živnostensky rejstřík.cz, dozvěděl jsem se následující: Jméno a příjmení vč. příp. dodatku: Ladislav Urban IČ: 451 07 157 DIČ: 046-681227 Místo podnikání: Dolní Slivno 44, okr. Mladá Boleslav Úřad evidence: Magistrát města Mladá Boleslav Seznam činností (předměty podnikání): 1. Silniční motorová doprava nákladní 2. Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej 3. Opravy pracovních strojů Provozování živnosti je přerušeno. U živnosti nejsou zaměstnáváni zaměstnanci. Provozovny pro činnost číslo: 2. Dolní Slivno 44, okr. Mladá Boleslav

Jiří Čech
14.01.2004 16:37
edyzon@seznam.cz
Vážený pane Sieber! Předně Vás zdravím! Moc mne zaujaly Vaše stránky na internetu! Já totiž jsem také několikrát byl na natáčení filmů, v roce 1994 amer. film IMMORTAL BELOVED s Gary Oldmanem, dále reklamu jsme točili v Brně v roce 1995 v Mahenově divadle na pivo HEINEKEN. Letos jsme točili na Velehradě italský velkofilm LUCIA SANFELICE, který točili bratři Tavianiové. Už jsem se registroval u Agentury EFES, ale zatím nic nedošlo!!! Zajímalo by mne od Vás, jak to udělat, abych měl možnost víc točit, natáčení mne baví, ale příležitostí je málo...Také bych se rád účastnil natáčení amerických filmů, třeba i v Praze, nebo Brně atd... Jinak, abych se představil, jmenuji se Jiří Čech, bydlím ve Zlíně a moc mne zajímá filmování, byť tedy profesionální jako komparzista, nebo i amatérské...pokoušel jsem se dělat i film kreslený, a to profesionálně jako konturista, a také amatérsky. také jsme měli ve Zlíně AUDIOVIDEOKLUB, kde mým největším úspěchem bylo vytvoření videoklipu na skladbu Vangelise „Voices“ (Hlasy), kdy jsem dle barevných diapozitivů pořízených na akci výročí bitvy Tří císařů 1805 nafotil 80 snímků a sestavil videoklip. Na soutěži ARSFILM Kroměříž 2001 dostal Cenu poroty... O filmu a tvorbě bychom se mohli dlouho bavit, je to mé hobby! Chtěl bych Vám popřát krásné Vánoce, mnoho úspěchů v další herecké práci a pokud se někdy sejdeme, byť při natáčení nebo osobně, tak se těším!! P F 2 0 0 4 !!! S velkým přátelským pozdravem Jiří Čech, Přílucká 4116, 760 01 Zlín 1. můj mejl je: edyzon@seznam.cz mobil: 776 349 555

J.M.Sieber pro Jiřího
14.01.2004 21:17
Ahoj Jiří, děkuji Vám za uznání a budu rád, když Vám moje stránky pomohou. Obávám se, že Agentura EFES není zrovna ta, která by Vám zajistila práci. Pozorně si prostudujte, jak se o té které agentuře páše, než se někde zaregistrujete. Jiří Maria

CASTING PRODUCTION, PRODUKCE DESPERADO, CASTING TRIPMAX, EXTRAS AND CASTING, EFES
12.02.2004 13:13
Vypadá to, že jsou všichni propojeni a jen vybírají peníze...
Neotištěné pokračování článku CASTING JAKO PODVOD z roku 2003
„Pokud agentura nekomunikuje, je to důvodné podezření ze spáchání takového trestného činu jejími představiteli. Je to důvod k podání trestního oznámení,“ říká právník Milan Hulík. Jinak ale bude velmi těžké dokázat, že se pan Verner (a jeho spolupracovníci) jednají nezákonně (podle § 250 tr. zákona se dopouštějí podvodu). Můžou totiž tvrdit, že práci pro komparzisty usilovně hledají a dokázat jim opak je téměř nemožné. Podobně jako se dříve chovala agentura EFES (paní Evy Benešové), která ještě před pár měsíci masivně inzerovala, zlákala několik tisíc komparzistů, ale práci dodnes nikomu nesehnala. „Ptal jsem se lidí z produkcí a nikdo mi nepotvrdil, že by EFES na něčem pracoval,“ říká Sieber. Je dokonce možné, že pan Verner má s EFES leccos společného. Podle výpisu z registru živnostenského oprávnění sídlí obě agentury na stejné adrese (Roháčova 177/7). Ale, v Roháčově 7 žádná agenturu najdete. Obyvatelé domu nám potvrdili, že pana Vernera neznají. Ale prý se po něm lidé často ptají. Možné propojení mezi EXTRAS AND CASTING a EFES naznačuje i registrační dotazník, který jsme v Michnově paláci získali. Paradoxně jde o dotazník agentury CASTING PRODUCTION pana Vladimíra Rejlka (nikoli tedy EXTRAS AND CASTING, která registraci pořádala). Podle registru živnostenského podnikání taková agentura skutečně existuje, ale jmenuje se jinak AGENTURA EFES A TELEVIZE – PRODUKCE DESPERADO, je jasné, že jde o jiný EFES, ale proč zase EFES? V současné době se pan Verner skrývá pod jménem „Casting Tripmax“ a z Michnova paláce se přestěhoval na druhý břeh Vltavy do Spálené ulice. Tam si pronajímá Ateliery Famood. Jestli zrovna úřaduje, poznáte podle dlouhé fronty, které před vchodem do atelierů tvoří. Jak se od čekajících dovídáme, jde o „casting“ hned několika agentur: SQUARE, EXTRAS KOMPARS & CASTING, CASTING PRODUCTION a dokonce i EFES, tedy nechvalně známých společností, ve kterých pan Verner figuruje. Překvapující je, že většina čekajících komparzistů už je u některé z výše uvedených agentur zaregistrována, do Spálené ulice se přišla jen „přefotit kvůli nějakému filmu, co bude agentura natáčet“. Čeká zde ale i několik lidí, co se přišlo zaregistrovat. Ty četli inzerát na stránkách Jobs.cz. (Tedy na oblíbeném místě, kde podvodníci inzerují, v sekci brigády se totiž nemusí za zveřejnění inzerátu platit.) V předsálí atelieru potkáváme jedno ze spolupracovníků pana Vernera, které jsem na jednou castingu EXTRAS KOMPARS & CASTING žádal, ať svému šéfovi předá vizitku s tím, že bych s ním rád o jeho podivných aktivitách rád mluvil. Na otázku, proč se mi Verner neozval, nedokázal odpovědět. Když jsem chtěl vědět, zda můžu mluvit alespoň s ním, souhlasil, ale nechtěl, aby jeho jméno bylo zveřejněno: „Nechci mít problémy, jsem tady jenom na brigádě.“ Zajímalo mě, co je Casting Tripmax, zda je to další Vernerova agentura nebo snad film, na kterém se budou Vernerovi agentury podílet. „Je to krycí jméno filmu, na který dáváme dohromady komparzisty, jméno filmu vám nemůžu říct, protože ho neznáme ani my. Producent ho tají.“ To je také prý důvod, proč se přefocuje, producent chce mít aktuální fotky. Na první pohled to vypadalo, že se na pana Vernera a po měsících vybírání registračních poplatků usmálo štěstí a bude něco točit. Poté ale, co se nám znovu neozval, se spíš zdá, že „akcí Tripmax“ chce jen uchlácholit rozhořčené tisíce komparzistů, kterým nasliboval hory doly, ale práci ještě nikomu nesehnal. Je také možné, že na pana Vernera někdo podal trestní oznámení a on se teď snaží vyvíjet alespoň nějakou činnost, aby nemohl být stíhán.

CASTING-FILM, ing. Labounek
12.02.2004 13:27
Neotištěné pokračování článku CASTING JAKO PODVOD z roku 2003
Pan inženýr dlouho nemohl pochopit, proč jsem si CASTING-FILM spojoval s podvodem. Vysvětlil jsem mu, že když nemají kancelář (teď snad už mají, Seifertova 13) ani internetové stránky (prý se připravují), na jediném mobilu je hlasová schránka s namluveným vzkazem, agentura nepůsobí zrovna věrohodně. Přesně tak „pracovali“ lidé například z EFES… Také jsem ho upozornil, že si plete dvě slova – a to „casting“ a „registrace“. To, co dělá Labounek v Grossmannově divadle není casting (tedy obsazení konkrétní role), ale pouhá registrace. O Sieberově databázi (kde je CASTING-FILM v negativu, tedy jako nedůvěryhodná agentura) věděl jen to, že existuje. Pan inženýr řekl, že by takovéhle maličkosti mohli mít vliv a vše si pečlivě poznamenal. Vypadalo to, že si mé rady vezme k srdci. Nikdy nás nenapadlo, že právě my budeme někomu radit, jak se „dělá image“ castingové agentury.

Agentura Mecom?
07.06.2004 23:57
cynebeald@seznam.cz
http://
Po delsi dobe jsem zacal opet shanet praci, a na www.jobs.cz me zaujala nabidka jakehosi dabingu ("Hledame rodile mluvci nebo studenty s velmi dobrou znalosti hovorove anglictiny pro dabovani filmu"), porada pry agentura Mecom. Po zkusenostech z predchozich let (extrafilms, efes...) jsem se rozhodl nejdriv si je trochu proklepnout. V rejstriku (ani obchodnim, ani zivnostenskem) jsem nic nenasel, podrobnejsi hledani pomoci googlu ("agentura Mecom") mi naslo nejake starsi inzeraty na nataceni v Liberci (za 900-1200 Kc) a adresu agentury v Rohacove ulici v Praze... Nez zacnu bit na poplach a varovat lidi pred novou taktikou podvodniku (dabing, poslat CVcko mailem...), docela rad bych se pozeptal jestli zcela nahodou skutecne nejde o nejakou seriozni nabidku. Cynebeald

míša
12.07.2004 14:58
http://
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda víte něco o agentuře EFES, našla jsem jejich stránky, ale nikde není uvedena jejich adresa (kromě emailu), je to divné. Registraci nabízejí jen on-line anebo poštou...Předem děkuji za odpověď, hezký den!

Jiri "Mana".... pro Misu
12.07.2004 15:01
http://
Miso, Miso, o ag. EFES toho zde bylo napsno dost. Zkus si projit drivejsi zaznamy a udelej si o ni vlastni obrazek.

J.M.Sieber pro Míšu
21.07.2004 17:42
http://
Ahoj Míšo, o agentuře EFES se tady již psalo hodně. Když si EFES najdeš na konci databáze, tak si můžeš u jejich uvedení, jak se o této agentuře doposud psalo. Agenturu provozuje od 28.8.2002 paní Eva BENEŠOVÁ, místo podnikání: PRAHA-JINONICE, K ROVINÁM 535/20. Od 17.4.2003 měl EFES provozovnu PRAHA-ŽIŽKOV, ROHÁČOVA 177/7 a tuto provozovnu 29.9.2003 zrušil. Takže asi zase podnikají v PRAHA-JINONICE, K ROVINÁM 535/20. Mrknul jsem na jejich stránky, píší tam, že: V důsledku neustále stoupajícího počtu filmových natáčeních a castingu již časově nezvládáme pořádat osobní nábory nových abonentů o práci ve filmu a reklamě. Jsme si ale vědomi, že by nebylo spravedlivé neumožnit novým talentům a všem zájemcům o natáčení vstup na stříbrné plátno. Rozhodli jsme se, že všem novým zájemcům o natáčení z řad široké veřejnosti umožníme účelnou, rychlou a zcela bezproblémovou on-line registraci. Stačí poslat 200 nebo 300 Kč a vyplněný dotazník se dvěma fotkama. Agentura na svých stránkách nemá žádnou adresu, jenom e-mailové adresy a číslo na mobil, na které když zavoláš, tak je tam záznamník, který Tě odkáže na jejich internetové stránky. Takže takový začarovaný kruh. Zajímavé je, že na jejich stránkách EFES nabízí komparz pro TV PRIMA v pořadech SAUNA a NA SCÉNU. Tyto pořady již byly dávno zrušeny a vždy je obsazovala komparzem agentura ABILITY. Takže by i mne docela zajímalo, jak a kde vlastně EFES pracuje na "filmových natáčeních a castingu"? Maruška

J.M.Sieber pro Míšu
26.07.2004 09:53
http://
Ahoj Míšo, vracím se ještě k Tvému dotazu na Agenturu EFES. Nedalo mi to a když jsem byl v Praze, tak jsem se zajel podívat do sídla této agentury, PRAHA-JINONICE, K ROVINÁM 535/20. Agentura sídlí v paneláku na sídlišti na okraji Prahy. Na zvonkách neni žádné označení, ani EFES, ani Benešová, takže případný komparzista či produkce se do agentury nedozvoní a vnitřní dveře jsou zamčené, takže se do domu nelze dostat. V chodbě jsou jen schránky obyvatel domu. Tam je i schránka nadepsaná Beneš a pak nová bílá schránka Agentury EFES. Mluvil jsem s lidmi z domu. Dle jejich vyjádření jedná se o bytový dům, ve kterém bydlí Benešovi. Někdy v roce 2003 se tam objevila schránka Agentury EFES, kterou tam dala mladá slečna Benešová. V domě neprobíhají žádné castingy, do EFESu nechodí žádní lidé, v domě je klid a lidé neví nic o tom, že by v domě byla vykonávala činnost nějaká komparzní agentura. Fotografie ze sídla EFESu si můžeš prohlédnout u Agentury EFES na konci databáze. Maruška

J.M.Sieber pro Paju - Labounek
18.01.2006 11:28
http://
Ing. Vítězslav Labounek je známá postava podvodných agentur. Hledal jsem na internetu a našel jsem, že Rada města Písku, odkud ing.Labounek pochází, na svém zasedání 29.11. 2001 usnesením 695/01 souhlasí s podáním výpovědí pro Ing. Labounka Vítězslava, Třebízského 407, z důvodu neplacení nájemného a pověřuje ředitelku DBS města Písku podáním výpovědí. Následně pak dne 10.2.2002 Rada města Písku odsouhlasila Návrh na zpětvzetí výpovědí z nájmu nebytových prostor z důvodu neplacení nájemného pro Ing. Vítězslava Labounka, Třebízského 407 a souhlasí se sankčním opatřením, tj. placením nájemného měsíčně a to jeden měsíc dopředu. Pokud výše uvedený bude dále v prodlení splněním závazku vůči městu, bude podána výpověď. Takže už tenkrát měl problémy s podnikáním. Následně někdy začátkem roku 2003 založil v Praze agenturu CASTING-FILM a nabíral za 200 Kč tisíce komparzistů v Praze i po celé republice. Nabízel jim nesmyslné odměny 1.500 Kč za sezení v publiku. Celé to byl od počátku podvod, protože věděl, že takové peníze nikdy nemůže komparzistům zaplatit, což mi i dosvědčil, když byl u mě v Mostě. Měl provozovnu v Praze na Žižkově, Seifertova 17 a to od 1.10.2003 do 29.2.2004, kdy provoz ukončil. Pak začal cestovat po Čechách a registrovat lidi ve městech. Zjistil jsem, že ing Labounek má živnostenské oprávnění na: 1.Zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb, 2. Obchodní činnost - koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej zboží, 3. Reklamní činnost, 4. Agenturní činnost v oblasti kultury a umění. Všechny tyto živnosti však přerušil od 17.6.2005 do 31.10.2005. Jedinou provozovnu živnosti má tedy nyní v Písku - Pražské Předměstí, Třebízského 407/20, PSČ 397 01. Je to někde na okraji města, zřejmě tam i bydlí, telefon by měl mít +420 382 270 185. Jak jsem dále zjistil, ing. Labounek koncem roku 2004 založil AGENTURU MECOM-LABOUNEK, komarzní a filmová agentura se sídlem v Písku. Specialista na jižní Čechy. Inzeroval že hledá zájemce z jižích Čech pro účinkování ve filmu v Českých Budějovicích a zájemce o práci dubbingu filmů. Podmínky pro dubbing-dobré zvládnutí hovorové angličtiny. Pro kompars nabízím 900-1200Kč za den. Nabídky na e-mail, obratem Vás budu kontaktovat. Ing.Labounek. Jako kontaktní telefon zvádí 607 340 221. Další inzerát zněl: Filmová produkce a komparsní agentura MECOM. Nabídka zaměstnání na pozici: Filmový kompars 800-1100 Kš/den- Liberec, České Budějovice, Olomouc- květen až říjen 2004. Pražská filmová agentura MECOM obsazující zájemce všech věkových kategorií do filmových projektů natáčených po celé ČR. Filmová produkce a komparsní agentura hledá zájemce všech věkových kategorií o práci komparsisty ve filmu. Filmy se natáčejí v průběhu roku po celé ČR. Nabízíme 800-1100Kč/den čisté mzdy a kompletní catering (stravovaní). V současné době natáčení probíhá v severních Čechách (Liberecko), jižních Čechách (České Budějovice) a na Moravě(Olomoucko). Všechny zájemce žádáme aby se v případě zájmu informovali na telefoní lince +420 737 060 676 a dozvěděli se, kde právě probíhá konkrétní natáčení. Další informace non-stop aktuální infolinka pro komparsisty +420 737 060 676. Nástupu: dle domluvy. Druh pracovního poměru: plný pracovní úvazek nebo částečný pracovní úvazek, zaměstnanec nebo volná spolupráce nebo dočasná výpomoc (práce na směny) Nabídka bude zobrazena do: 23. květen 2004 Vloženo: 8. červen 2004. Kontaktní osoba: Eva Benešová, K rovinám 535/20, 17000, Praha 5. Kontaktní telefon: +420 736 434 463. Pro neznalé je to slečna Benešová ze stejně podvodné AGENTURY EFES, později EFESFILM, která pracovala na stejném principu vybírání registračních poplatků. Ing.Labounek, stejně jako Benešová a stejně jako další podvodníci zmizeli někde v propadlišti dělin podnikání v Česku i s vybranými penězi. Pokud se zase někde objeví se zaručeným natáčením filmu po registraci 200 Kč, tak mi napište. Maruška

Steve
15.04.2006 12:14
http://
No vazeni, vzhledem k tomu ze Vanek inzeruje jak zbesilej. mam takovej pocit, ze je to pripad jako driv agentura efes a jim podobne...proste napakovat a zmizet. Jejich web je strasnej. Copak muze mit agentura tohoto typu tak hnusnej web? to snad neni mozny. momentalne slibujou 9000!!!! za Kompars!!!!! to je krasna pohadka..furu lidi se chytne...ale...realita...tak ta je jina. Mel by se na ne nekdo podivat. Je to dost pochybny.