Warning: include() [function.include]: Unable to access ./language/.lang in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include(./language/.lang) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening './language/.lang' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3
Castingové Agentury

 


J.M.Sieber pro Zdenu
04.06.2003 12:35
Zdeno, v modelingu se moc nevyznám, ale podíval jsem se na stránky agentury MODELING AGENCY, s.r.o., sídlo: Praha 4, Novodvorská 994, PSČ: 14000, IČ: 18628052, předmět podnikání:- nákup, prodej a půjčování průmyslových výrobků, zprostředkovatels ká, konzultační a obstaravatelská činnost. - poskytování služeb osobního charakteru. - poskytování služeb pro osobní hygienu a služeb souvisejicích s péči o vzhled osob. - pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí, včetně lektorské činnosti. Statutární orgán - jednatel: Alena Valentová, Kolín 4, Jateční 793, PSČ 28000. Den vzniku funkce: 07.03.2002. Osobně se mi to moc nezdá, pokud agentura provozuje castingovou činnost, kterou na svých stránkách prezentuje, měla by mít živnostenské oprávnění na - Agenturní činnost v oblasti kultury a umění. To oni, dle www.justice.cz, nemají. Tvrdí, že zastupují zahraniční agenturu McLauren Lamberti, ale nemají na svých stránkách žádný odkaz na tuto agenturu. Hledal jsem tedy agenturu McLauren Lamberti v zahraničním internetu www.yahoo.com. Stránky této agentury jsem nenašel, ale je o nich spousta odkazů na ruském internetu, že dělají velké nábory modelek v Moskvě. Na stránkách údajné české pobočky této agentury nabízejí casting na reklamy, které už dávno proběhly, (třeba pivo Šariš, na tom castingu jsem byl osobně před měsícem ve Vividu). Hlavně mě zaujalo, jak všude uvádějí vysoké honoráře a možnosti výdělků. Celé mi to připadá moc hrrrrrr na prachy. V herectví to probíhá trochu jinak, tam se pracuje, záleží na tom, co člověk umí a fotky chtějí normální civilní. V modelingu spíše záleží na tom, jak vypadáš a fotky, takzvané booky, chtějí "umělecké". To pak nahrává obrovskýn finančním nárokům. Agentura to na svých stránkách i píše, že zajistí svým fotografem kvalitní fotky, bez nichž modelka nesežene práci, ale už nepíší, že to stojí 8.000 Kč. Mám nepříjemný pocit, že tam jde dost o to, aby zájemci o modeling zaplatili velké částky za fotky a také za kurz, na jehož pořádání má agentura živnosťák. Pokud Vám ale řekli, že se hodíte na kompars a reklamu, pak je to zbytečné vyhazování peněz a rovnou se zaregistrujte u komparzních agentur a levněji. Pokud se i nadále chcete věnovat modelingu, obraťte se na SCOUTEEN MODEL MANAGEMENT, Praha 2 , Šafaříkova 22, tel. +420 222 520 833, +420 222 522 868, +420 222 521 346, +420 777 216 152, www.scouteen.cz, lucie@scouteen.cz. Agentura nabízí vyhotovení foto booků zdarma. Jiří Maria

J.M.Sieber pro anonyma
18.08.2003 12:18
Ahoj anonyme, je velmi těžké reagovat na urážky od někoho, kdo se nedokáže pod své názory ani podepsat. Když jsem se začal věnovat filmování, zjistil jsem, jak je těžké získat kontakty na castingové agentury. Málo kdo mi poradil, abych se tam náhodou nepřihlásil a nepřebral mu práci. Jelikož všichni ostatní měli stejné zkušenosti, rozhodl jsem se, že vše zveřejním a vytvořím pro herce a agentury tuto databázi. Nedávno jsem si zase potvrdil oprávněnost této databáze, když jsem byl na castingu ve Vivid casting. Při zapisování příchozích jedna pani řekla, že jí na casting poslala agentura AFAIA. Jelikož jsem tuto agenturu neznal, zeptal jsem se té paní na kontakt, ale ona mi odmítla sdělit telefon i sídlo agentury, která jí na casting poslala. Sehnal jsem tedy telefon na agenturu přez Vivid, spojil se s nimi a už jsou veškeré informace o agentuře AFAIA AGENCY na těchto stránkách volně k dispozici všem lidem. V tom považuji smysl mé práce, vytvořit kompletní databázi všech agentur pro všechny lidi. Vyčítáš mi, že jsi poukazoval na podvodné komparzní agentury dříve, než jsem se já rozhoupal. Jelikož jsem herec, pracuji s hereckými agenturami a tam takovéto problémy nejsou. Jakmile jsem rozšířil databázi i o komparzní agentury, dostal jsem se do neustálých problémů. Neznám práci komparzu, jejich problémy, nespolupracuji s komparzními agenturami. Ono je to pro Tebe jednoduché, napsat že Nuzík okrádá lidi, když se pod to nepodepíšeš. Já takovou věc nemohu napsat, protože to nevím. Nejsem komparzista, nechodím na registrace komparzistů, nemám žádné důkazy o okrádání komparzistů, vůbec nemohu řešit problémy komparzistů a nejsem komparzní policie. Hlavně se pod své názory podepisuji. Jiří Maria

J.M.Sieber pro Jiří "Mana"
24.10.2003 09:34
Ahoj Jiří, máš docela postřeh, v reklamě na ČSOB pojišťovnu jsem to skutečně já. Jinak je to moje 24. reklama za poslední 4 roky, kterou mi zajistily castingové agentury, takže to má cenu být zaregistrovaný u dobrých agentur. Tuto reklamu mi zajistil VIVID CASTING. Bylo to dost náročné natáčení, protože jsem odjel na dovolenou do Chorvatska, najednou SMS a musel jsem se vrátit točit. To byla moje nejkratší dovolená u moře, pouhý jeden den. Jiří Maria

Lucka
28.10.2003 13:16
lucka67@post.cz
chtěla bych se ještě zeptat kterou s těchto komparsních agentur by ste mi doporucil asi nejvíce.(platit registraci do všech-na to fakt nemam,mozna pozdeji) Cinne-jessy,Casting Sona ticháčková,Extrafilms,Jam Casting nebo Vivid Casting?díky

J.M.Sieber pro Petra
28.04.2004 07:33
Ahoj Petře, natáčením reklam se dá celkem dobře uživit, pokud točíte. Pokud netočíte, tak je to špatné. U reklam jste většinou placen dvakrát. Jednak za natáčecí den, což může být 10.000 - 20.000 Kč a pak tzv. bajaut, to je za užití reklamy, třeba jeden rok v USA, což může být 50.000 - 100.000 Kč. Když se budeme bavit konkretně, pak nyní běží v TV reklama na ČSOB pojišťovnu, ve které hraju manžela s brýlemi. Tuto reklamu mi zajistil Vivid Casting. Za tuto reklamu jsem dostal 20.000 Kč za natáčení, 30.000 Kč za vysílání jeden rok v televizi ČR a 25.000 Kč za užití fotoreklamy v časopisech, reklamních letácích a plakátech, také jeden rok. Takže celkem 75.000 Kč. Nyní se jedná ještě o bilbordech, za ty by mělo být 50.000 Kč. Je to celkem dost peněz za jeden den práce, ale je tady velké nebezpečí, že když natočíte takovouto mediálně známou reklamu, tak si tak profláknete obličej a už Vám žádnou další reklamu v Česku nedaj. Ale svět je veliký. Maruška