Kniha návštěv a diskuse

Zobrazit knihu | Přidat záznam | Vyhledat záznam | Automatické zasílání příspěvků na Váš e-mail

Celkem příspěvků v knize návštěv: 6497 . Ukázat přispěvky v měsíci:

 


Jirka pro Lindu
05.07.2014 22:20
jiri.bayer@centrum.cz
zobrazit příspěvky odeslané ze stejného počítače
http://www.wiracom.cz
Tak stejně jako pro dalších 1000 a více lidí. Základ je registrace do castingových agentur. A to ne do jedné,ale třeba do 10 i více. 'Cím více agentur tím více šancí se uplatnit. A že přijde pozvání na stejný casting od více agentur ? Ano to se stává,ale to se dá řešit právem prvního. Krom Vás čeká na podobnou šanci dalších třeba 1000 lidí to je třeba si uvědomit a pokud chci něco dosáhnout nestačí napsat si žádost emailem o casting.


Jiří Bayer pro Rostislava
15.06.2014 11:31
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.wiracom.cz
Jen doplním, bylo to myšleno a řečeno v kontextu.Pokud se chceš dostat na casting určitě se registrovat do agentur s tím, že jsi tanečník. Agentury na komparz v tomto ohledu Vám nebudou moc platné.Sice všichni tvrdí , že je potřeba být u nich registrován,ale skutečnost ,že Vás najdou v davu když někoho chtějí je moc mala.( Myšleno třeba tím Extra films) Většina agentur chce poplatek to ano. Jirka


Jiří Bayer pro Nikolu
27.01.2014 12:56
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Nikol bohužel stejné věti píše dalších 100 lidi za den , ale rozhodně z této věty nikdo nepozná : Jaké máš zkušenosti, ani věk ani předpoklad pro cokoliv. Nemohu nic jiného než popřát výdrž ve hledání a úspěch. Leden je vždy v počtu natáčení podprůměrny , to je každý rok.


Jiří Bayer pro Kláru
18.01.2014 19:56
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den Když čtu diskuze co lidé napíšou a to nejen tady ale i na facebooku, tak mám pocit, že si myslí,že tím že napíšou někomu známějšímu se to vyřeší. Ačkoliv pan Sieber provozuje tyto stránky již mnoho let- omlouvám se nevím opravdu jak dlouho už :-) Nemůže mí kontakty na všechny možné agentury, režiséry a lidí z oboru. Krom toho,že mnohé agentury vznikají a jiné zanikají, také podobné to je v divadlech orchestrech atd.Nelze každému také vyslověně psát co má zkusit a co ne.Kratky nedokončený seznam agentur jsem aktualizoval na mém blogu, zde uvedu na to přímý odkaz : http://www.jbayer.estranky.cz/clanky/castingove-agentury--aktualni-prehled.html


Jiří Bayer pro Julču
08.12.2013 20:18
jiri.bayer@centrum.cz
http://
Mimo Prahu toho moc neni, v Ostavě je agentura o ktere vím, pak Zlín, Brno. Z Ostravy zde : http://komparz.cz/ Ostatní jsou většinou pro modeling a hostesky. Nic lepšího asi neporadím


Jirka pro Milana
01.12.2013 12:53
jiri.bayer@centrum.cz
http://j.bayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Dobrý den :ˇučinkování v reklamě se skládá z více položek Obyvkle buy out je největší položka - je to vlastně platba za to, že jste jasně vidět- Váš obličej na kameru po dobu obvykle 2-3 sekundy či déle. Dle užití se ta cena liší, pokud je to do půlky světa je to třeba až 100 000 Kč za hlavní roli . Je to za to,že dále už nemůžete třeba 2 roky učinkovat v podobné reklamě.(kolikrát ani v reklamě podobného zaměření) Další položka je platba za den natáčení- obvykle 5-10000 Kč dle rozpočtu . Pak jsou ještě platby pokud Vám kvůli natáčeni reklamy blokují třeba 2 dny,ale to už není tak významné.


Jiří Bayer
18.11.2013 13:04
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Odkazy se nejak spatne srovnali, zadej si to vyhledavace, takhle to nepujde klikat. Jirka


Jirka pro Míšu
18.11.2013 13:02
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Dobrý den Zažít si aspon nějaky den v komparzu doporučuji třeba všem,ale pro mnohé to bude zklamání , třeba z toho že místo natáčení je někdy i 90 % čekání , také pocitu že Vám třeba nalejí na natáčení do skleničky nechutně obarvenou vodu, bez chuti a vy musíte předstírat jak je ten drink fantastickej :-)No a peníze ? Dnes se všichni snaží stlačit naklady na natačení,takže leckde odměnuji za celych 12 hod třeba jen 600 Kč . Pokud je to i bez jidla a musite tam byt 12 hodin a cesta kolik Vam vyjde na hodinu ? 50 Kč za 12 hod . Běžně jsou i kratší doby natačení kde dají třeba jen 300-400 Kč .Ano jsou vyjimky,kde plati vic ale o to je takovy zajem, ze neni skoro realne se tam procpat. Na zavěr- par ověřenych agentur pro komparz Mirka Hyžíkova...www.castingmirka.comECho casting ....www.echo-casting.czA Casting..prevazne deti. www.a-casting.czExtra Film .....www.extrafilms.euAgentura PRO 3.....www.petrakpro3.czJe jich vic ale tyto jsou hlavni pro komparz


Jiří Bayer pro Karla
12.11.2013 20:01
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Dobrý den Já bych začal trochu jinak. Také zrovna nedávno jsem zjistil, že jsem také 3 roky neměl roli v reklamě :-) Ale zpět k tématu.V dnešní době se opravnu prosadí pouze výrazné typy a jak řikal Jirka ,kdo není výrazný musí si dělat výraznou reklamu . I já jsem toto podcenil ve svem oboru podnikání, A nedá se spolehat,že si Vás jednou všimnou a budou s Vámi příště počítat..Komparz pro Vas nemá cenu, i když jsem zažil komparzy na urovni rolí,ale v reálu to pak je vše do prázdna - neni to role. Komparz je směr různých lidí,kolikrát od bezdomovců až po majitele firem, manažéry , studenty, nezaměstnaní a také herci. Ono upřímně je potřeba mít stály přísun financi a proto člověk musí dělat ledacos. JB


Jiří Bayer pro Sandru
13.05.2013 12:38
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Agentura KO Casting je agentura, ktera se zabývá obsazováním pouze hereckých rolí, prostě musíte být profesionalniherc či herec s angažná .Obsazují české filmy .


Jirka pro Sandru
06.05.2013 20:08
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Dobrý den Echo casting také bere děti do registrace a to zdarma. Sice zatím moc využití pro děti nemají,ale občas ano. JB


Jiří Bayer pro Ivanu R
15.04.2013 20:40
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz, www.wiracom.cz
Dobrý den ohledně dabování a hlasů je docela nabídek plno, nicnémě zkusit štěstí nezaškodí. Namluvit ukazky různého žánru dát na na internet, také sledovat facebook stranky například https://www.facebook.com/groups/pracanti/ Víc nedokážu poradit :-) Jirka


JBayer update G Casting
04.04.2013 19:22
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Takže G casting.. vypis Takže agenturní činost tam je,ale dosud mi nikdo nenapsal zkušenost. Jméno a příjmení: Gabriela PEJCHALOVÁ Datum narození: 13.11.1974 Občanství: Česká republika Bydliště: Lumírova 88/25, 128 00, Praha - Nusle (zapsáno od 18.10.2004) Místo podnikání: Lumírova 88/25, 128 00, Praha - Nusle (zapsáno od 18.10.2004) Identifikační číslo: 86666860 (zapsáno od 18.10.2004) Živnostenská oprávnění Živnostenské oprávnění č. 1: Předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona Obory činnosti: Agenturní činnost v oblasti kultury a umění Zahájeno: 18.10.2004 Zprostředkování služeb Zahájeno: 18.10.2004 Chov domácích a zoologických zvířat a poskytování souvisejících služeb Zahájeno: 18.09.2006 Druh živnosti: Ohlašovací volná Vznik oprávnění: 18.10.2004 Doba platnosti oprávnění: na dobu neurčitou


JBayer o G-casting
04.04.2013 12:51
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den O této agentuře není nikde nic oficiálně psano. Je možné že se jedna o podstrčení jména pro jinou agenturu, trochu to tak vypadá Nevím... Rozeslal jsem dotaz ,zda někdo něco ví víc.


Jirka pro Zdenku
19.01.2013 21:28
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Ohledně této agentury musím napsat že funguje a zvláště poslední dobou má více zakázek než li dříve.Já osobně byl od teto agentury malo,ale jsou jiní co tam jsou více. na internetu zvláště na facebooku se občas objeví i negativní ohlasy na tuto agenturu,ale tato agentura neni určitě podvodná a funguje.Negativa byly ohledně přístupu ke komparzistům a něco také o výši financí. Určitě baych nelitoval registrace tam. Jirka


Jiří Bayer všeobecně
18.01.2013 18:40
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Přeposílám- Protože o placení a registraci nebyla ani zmínka CITUJI : CHCI UPOZORNIT NA PODEZŘELÝ CASTING dramatu "All in shame", kterého jsem se zůčastnila. Nejedná se o casting nýbrž o registraci s poplatkem 200,-. S dokladem o zaplacení bez razítka jsem navštívila adresu Bělehradská 35, Praha dne 17.1. Za inzerátem se skrývá Bc. Šimůnek, ale pod dohledáním na netu je možné najít i Bc. Jaroslava Kulhánka. Místnost zakouřená, po levé straně v jednom rohu tzv. ateliér- prostor nasvícený pro focení. Ve druhém rohu místnosti 3 židličky a malý stoleček. Po pravé straně dominující oblast recepce, která udělala největší dojem. Po vyplnění dotazníku následovalo zaplacení poplatku a dále focení. Nejsem si jistá, že to byl správný pokus. Pro další komparsisty, chci jen na tuto skutečnost upozornit.


Jirka pro Patu
10.01.2013 21:09
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Hezky napsané,ale budu upřímný.Já budu psát za sebe, pokud někdo jiný podá rukavici tak ji hned vem . Většina věcí se děje v Praze pokud bydlíš v Brně tak to je potíž. Pokud chodíš do dramataku tam obvykle se najdou rady kudy dále .Vetsina ti doporučí amatersky film , divadlo ,letní herecké kurzy a tabory .Vic ti asi nikdo nepomůže dnešní doba vyžaduje spíš lokty.


Jiří Bayer pro Moniku
02.01.2013 19:08
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Nelze souhlasit s tímto tvrzením. To že se ukazalo ted více nabéídek ze Slovenska je dane tím,že to začal někdo davavat na facebook. Navíc většina agentur zve lidi rovnou telefonem a tim padem se pozvanky na stranky nedávají. Ono je lepší mít pozvané své vyzkoušené lidi ,kteří mají zkušenosti,je na ně spoleh a když je problém tak se dá řešit. Zkušenost například ve Vypravěj narychlo scháněli cca 50 lidi přes web , 50 lidi slibilo že přijde a dorazilo jich 35 :-(


Pro Davida M
24.11.2012 20:59
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den pane Davide.Možná chápu Vaše rozčilení,ale co to má společeného se stránkami pro zájemce o herectví ? O této osobě jak píšete se na internetu toho najde více,ale sem asi bych to nedával.S pozdravem JB


Jirka pro Martínek
23.11.2012 21:42
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Toto se probíralo zde na stránkach vícekrát,.Najděte si téo knize diskuze (vyhledat) STOP Casting a je tam lecos popsané. Na druhou stranu nutno říci,že STOP casting má velky podíl castingovanych reklam, možná i největší v ČR,ale nemám možnost porovnání .


Jirka pro Honzu
14.11.2012 22:12
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Zkusím postupně odpovědět. Odměna agentuře je myšleno jinak než si myslíte Vy .Pokud agentura Vám dá jak se říká kšeft,tak Vám jej da například za 1000 Kč ,ale agentura za Vas si učtuje třeba 1300 Kč - dle projektu. To je zaklad fungování uplně všude No a další text.Pokud si myslite že uvedete ze jste herec,že vyhrajete,tak myslim že ne. Přímo jsem byl u toho když se schanel clovek udajne herec.Měl doložit co hrál,kdy a kde má angažná Asi by jste usetril na nejake registraci,ale i tak se tam píše kde působíte a kontakt na vedení divadla. Z komparzu se vypracovalo lidí dost na role,ale dnes je poptavka mala a točí se méně. No a v okamžiku,že se přijde na Vas podvod se už moc nechytnete, agentury spolupracuji mezi sebou také.Neni vše jen o umění hrát,ale take o lidech a ochotě vzit nejen dobré role ,ale byt kdykoliv ochotny kdyz potrebuji, aby jste napriklad zitra rano byl v 6 hod na IP Pavlova na komparz .Vic asi uz nema cenu psat na to prijdete sam.


Jirka pro Katku
30.10.2012 20:00
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Bohužel již je to staženo : Tato pozice již neplatí ! Je mi líto, ale požadovaná pozice již není platná - byla zaměstnavatelem stažena. Zkuste prosím příště odpovědět na pozici dříve.


Jirka pro Brigitu
30.10.2012 19:55
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Talent Managmenent je agentura pracující jak na trhu modelingu tak i komparzů a to již dlouhou dobu. Není toto žádny problem i když Vám připadal ten inzerát díky textu podivný. Je to normální běžná agentura.


Jirka pro Martinu
27.10.2012 15:09
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den Martino Pokud se podíváte o nějaký měsíc či dva do diskuze, či zkusíte vyhledat zde v této návštěvní knize tak zjistíte: Film Zone je agentura, která vznikla rozdělení Brain Zone na sekci Hudba a Film Zone na sekci film. Zkušenosti jsou- já co by komparz ve filmu sukničkáři, 2x - co říci.. platili méně než byla naše představa,ale nikdy jsme tam nebyly celych 12 hod- vždy méně časově, za 600 Kč na místě.Že na místě to se cení. Jídlo pití vše bylo hrazené.Maruška měl roli v tomto filmu také,jen nevím od jaké agentury.( Možná od Casting Barrandov,nevím uplně přesně)Ono je to tak že jiná agentura obsazuje role a jiná komparz. Takže závěrem- bez obavy do této agentury. Jirka


Jirka pro Katku ..
23.10.2012 12:52
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Proč myslíte,že je to tak jak píšešte ? Firma a jednatel oficiáně funguje Pan Porada krom toho,že je ve firmě je také zpěvák kapely LIWID,takže bych to tak černě neviděl. Mám to kousek mohu zjistit víc,a případně mám na to lidi, ale pokud podívate na netu po této kapele myslím,že by to bylo zbytečná práce ode mne.


Jirka pro Sandru
22.10.2012 19:23
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Extrafilms patří mezi agentury,které mají enjvětší podíl zahraničních filmů natáčených v ČR( alespon dosud). Trochu zamrzí to,že zaregistrovany člověk se dostane od extráče na natáčení obvykle 1 až 2 x za rok. Chápu zájemců mají hodně až moc a z toho je pak takový výsledek. Pokud máte čas a chut do placené registrace rozhodně doporučuji .


Jirka pro Jitku
20.10.2012 21:04
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Pokud máte čas a chut se tomu věnovat doporučuji více agentur- protože 1 agentura vam sežene využití na max pár dní v roce. Mnoho lidí i já mají třeba 10 registrací,malokdy se stalo,že bych byl pozvan treba jen na casting od vice agentur současně.


Jiří Bayer pro Markétu
14.10.2012 13:16
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den. Tím že jste si domluvila registraci v méně známé agentuře tak nic nezkazíte. Sice chápu,že to berete jako vyhozených 400 Kč,ale mnoho, opravdu mnoho lidí zaplatilo za registrace u mnoha agentur,které dnes již vůbec nejsou ,či nejsou aktivní .A to i vyšší částky než zminvaných 400 Kč Mnoho agentur se zabývá nejem obsazování komparzu,ale i modelingem, hostesky, živé sochy, drobné roličky v muzikálech atd. Také agentura co dnes není příliš známá může být známe za rok čipozději. Já osobně jsem asi u 12 agentur a toho jsou už 3 nefunkční trvale. Doporučuji já osobně známější agentury,ale spíše se jedna o věc,že ačkoliv nyní v říjnu je natáčecí boom od půlky prosince do unora nebude skoro nic. Během práznin se toho také moc nenatáčí .Rozhodně a to říkám všem neočekávejte,že si tím vyděláte na živobytí,to dnes opravdu jenom komparzem a když dá štěstí nějaká epizoda či vedlejší role - to na žití nestačí. Pokud je Vam lito za těch 400 Kč tak jim to můžete zrušit,ale agentura ma slušné stránky, řekl bych že se budou opravdu snažit,aby získali nějaké zakázky.Bohužel dnes snaha,ani talent nestačí .Rozhodně nedávejte peníze těm co nabízí velke částky za natáčecí dny,to zavání podvodem. Mám seznam všech agentur co jsem poskladal z netu,ale to nezaručí ,že mají uspěch a práci.


Jiří Bayer. zdroj inzeratu-
03.10.2012 20:12
http://jbayer.estranky.cz
http://www.fajn-brigady.cz/brigady/manualni/praha/5493389-komparz-pro-nataceni-filmu/


Jiří Bayer
02.10.2012 15:26
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Právě to mě napadlo také, v dnešní době je to divné.. Takže já nesdílím -raději


Zná někdo Jiří Pěnička ?
01.10.2012 20:00
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Byl mi zaslan k posouzení inzerat : Komparz pro natáčení filmu INFORMACE Castingová agentura hledá muže i ženy ve věku 15 až 30 let pro natáčení historického dokumentárního filmu. Místa natáčení: Praha, Střední Čechy (Karlštejn, Brdy, Posázaví). Honorář 1400 Kč za den natáčení pro komparz. Stravování, doprava a služby na místě zajištěny. V případě, že máte zkušenosti s divadlem/filmem a Váš profil náš zaujme, je možno umístění do vedlejší role. Odměna za vedlejší roli 15000-20000 Kč. Účinkování ve vedlejší roli je časově náročnější. POŽADUJEME - reprezentativní vzhled a mluvený projev - ŘP skupiny B výhodou - zkušenosti s divadlem výhodou NABÍZÍME Honorář 1400 Kč za den natáčení pro komparz. Stravování, doprava a služby na místě zajištěny. Odměna za vedlejší roli 15000-20000 Kč. Účinkování ve vedlejší roli je časově náročnější. Nevím o tom, nic pokud víte více prosím o napsani.Popis nazvu agentury proste není. Děkuji za jiné Jirka


pro Honzu B
25.09.2012 21:16
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den.Nevím co jste čekal, v dnešní době si každý rozmyslí zda má cenu někde být i 12 hodin za 600 Kč. Budou to dělat jen lidi co o to stojí a příležitostně jako přivýdělek ostatní.A pokud máte agenturu musíte mít na ty lidi spolehnutí, take úplně každy to nemůže dělat i když to tak nevypadá. Každý si dnes uděla hranici za které peníze půjde .Pokud spočítate 12 hodin tak to je 50 Kč na hodinu a to jeste bez zdanění a za tak malo dnes skoro nikdo nepujde. Já mám firmu , podnikam snažim se opravdu jak to jde udržet standart pro zaměstnance a vše platit co se musí a to dá opravdu hodně starostí a problémů. Apropo na závěr - Byla mi nabídnuta lehce zadlužená castingova agentura k odkoupení za poplatky a uhrazení dluhů. Odmítl jsem,protože i když 6 let se v tom pohybuji dnes bych nezačínal.


Jiri Bayer
23.09.2012 09:58
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Film zone je znama z natáčení sukničkářů takže bez problému a placení hned na místě po skončení natáčení. Ten email snad poslali všem co měli někde uvedenou emailovou adresu , stačí se překlikonout v odesílání emailu a poslat všem- to se může stát,nebo to udělá i vir v počítači za Vás..to také jde. Na Film Zone si lidi nestěžují,jen by měli víc platit na tom se shodují, platí méně než jiní za film. Jirka


Jiri Bayer
06.09.2012 21:26
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Přiznám se měl jsem docela fofr,tak jsem se nezůčastnil zde žádné diskuze na tema níže.Co se týká castingivé agentury ta nebude mít zajem na zveřejnění těchto fotek.Nevím co by z toho měla. Brainzone a Filmzone je matka a dcera ,Brainzone se specializuje spše na hudební produkci a proto vznikla Filmzone. Vím že toto bylo mnohým divné,byl jsem na to dotazován,ale není důvod proč by to bylo divné. Jinak dnes byla poslední klapka filmu Sukničnáři , kdo nebyl tak tam už má smůlu. Jirka


Jirka pro Daniela podruhe
21.08.2012 21:24
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Zaslal jsem ti email s telefonem. Předpokladal jsem že to uděla i Aurelie s reg.číslo 1412,aleasi to nebylo ...


Jirka pro Daniela
20.08.2012 12:55
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Extrafilm na emaily nechce reagovat, pokoušel jsem se také o to. Pokud se jedná o telefonní číslo na ně tak mam jiné,než je na webu,ale nevím zda je veřejně přístupné. Napiš mi email a ja ti soukromě to číslo napíšu


Jirka o exkluzivitě
24.07.2012 21:13
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Plně souhlasím s Janou pravda je taková,že pokud budete u agentury smluvně uvázán tak nemůžete jít ani na kompars do jiné agentury. Možná je to jedna paní povídala-tedy neověřené,ale trochu se začali agentury škorpit mezi sebou,ale spíše je to v oblasti modelingu focení a netýká se to komparsu ani hereckých rolí. A skutečně smlouva o zastupování nezaručí že bude jakakoliv práce. Jirka


Jirka pro Miloše A nejen pro něj
20.07.2012 22:21
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Ohledně double - toto zajištují castingové agentury ze svých lidi v evidenci dle fotek a zkušeností. Jsem často dotazovám zda se dá komparzem uživit - píšu pro všechny -NEDÁ- Sice se třeba natáčí týdně tak 4 x globálně Praha a okolí.ale poptávka není tak velká proti nabídce lidí co chtěj dělat komparz skoro za každou cenu. Termíny se často kříží a mění .


Jirka pro Kristýna
11.07.2012 20:42
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Ano budu to dal přeposílat do skupiny na FB ,odkazuji na Váš email Jirka


Jirka Morlangovi
27.06.2012 20:14
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dnes podruhé- to se mi nestává často :-) Nedokážu poradit jak se zviditelnit zvláště v dnešní době. Dnes člověk musí mít bud známosti na správných místech, být splachovací,nenechat se ničím odradit, nebo prostě něčím šokovat.Ale pozor poslední opatrně. Já jsem z Rakovníka(55 Km) také to nemam na MHD :-) Ale prostě dělám na ŽL ,takže pokud mi zavolaji v 18 hod že bych mohl rano točit a nemam nic nutně tak jdu. Na uživeni to není .V roce 2007 když mi vyšly 2 reklamy v roce a k tomu nějaky komparzy,tak jsem si myslel,že bych se tim i snad uživil. No jenže časem bylo vše jinak že. Ohledně nákladu já prostě jsem u agentur zaveden,že jdu od 700 Kc výše aby se mi to vyplatilo.Tak mi zvou jen na ty vice placené věci..Je jich poměrně méně než dříve jistě. Takže závěr.. pokud je 100% angličtina, chut něco dělat tak oběhnout všechny agentury co jsou zadarmo ,ale nečekat od toho moc. Pokud mate angažmá oběhnout všechny s tím že jste herec a herce registruji zdarma- aspon pisou na webu.A naklad 1000 Kč vyhodit-co dnes je .Dáte si večeři pro 2 lidi a ta 1000Kč je tak akorat pokud nechcete luxus. PS: Pokud si Vas zapišou jako komparz nemáte šanci jako herec se protlačit ,dle zkušeností jinych . Zítra jedu na pokec do některých agentur,třeba se tam potkáme.Tak hodně štěstí.


Jirka Morlangovi
27.06.2012 13:09
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Už zase vám cpu mé myšlenky,že.. Přijměte omlouvu Ti kterým to vadí. Znám herce,kteří se živí herectvím,ale co jsi budem říkat,pokud to není hvězda příliš to není honorované s ohledem na čas a naklady tak to není uplně růžové. Proto spousty herců se zapisuje do castingovych agentur,aby občas chytli nějakou tu roli a pomohli si k nějakému penízu navíc. Castingovky zapisují herce zadarmo - musí mít ovšem stále angažmá někde. Pokud budete se chtit prosadit musíte být někde vidět, pokud hrajete jen někde v menším divadle,je mala šance že Vás nějaky producent či režisér osloví. Já nejsem ani herec ani komparzista i když občas do komparzu jdu,ale bohužel moje produkce jak se říka šla maximálně do šuplíku i když se mnohým libila,ale v realitě to dnes neobstojí jen se líbit. Přeji hodně uspěchů Jirka


Jiří Bayer pro Jeanete
22.06.2012 18:38
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Co dodat či co říci k textu od Vás. Stejné věty či hodně podobné jsou slyšet čím dál tím víc. Ale pravda je o té jistotě,že když je člověk známej tak i kdyby ten film nebyl uplně na špici, tak už jen známé jméno je prostě tahák. Film je jen podnikání- seženeš lidi co umí zahrát a natočíš uspěšny film tak jsi dobrej. Průměr se nikde neunává,každý chce červený koberec. Jirka


Jirka o JAM Casting
18.06.2012 21:42
http://jbayer.estranky.cz
Jam casting je prestižní agentura zaměřující se obsazováním účinkujících do reklam a focení bilboardů, reklamních tiskovin. Z hlediska počtu uspěšnosti tak patří mezi trojku nejvíce úspěšných agentur- nejsou dle pořadí pozor to si netroufám .. Stop Casting, Jam Casting a Dee Dee casting. Placení naprosto v pohodě a solidnost též.


Jirka pro Janu i Katktu
03.06.2012 20:48
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Jani ty jsi nas tedy setřela :-) Ber to tak,že posledni dobou je to tak,že se sice tady hodně točí ,ale take je hodně zájemců , podstatně více než dříve a také je hodně cizinců v komparzu,což dřív nebývalo.Takže se Český člověk snaží dostat aspon někam,třeba jen na pár dní v měsíci. A TOP 20 agentury nemají tolik zakázek jako dříve.Překvapivě zakázky dostávají i agentury,které v TOP 20 nejsou vůbec. Ted Katce. Na internetu info o natáčení najdeš až pár dní před skutečným natáčením, produkce do te doby se snaží nic co není nutné nezveřejnovat,krom toho mají své starosti se zajištováním všeho okolo. Na závěr své dnešní diskuze příklad ..za květen jsem měl asi 8 nabídek na komparz(jen), z toho některé na 3 dny. Protože mám závazky potvrdil jsem zavazně asi 4 agentury a z toho vyšly 2 dny .A zákon schválnosti je takový,že se terminy křížily a člověk si opravdu nedokázal vše představit pokud by to vyšlo od více agentur,


Jiří Bayer KATCE
02.06.2012 22:07
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Reaguji na text od Katky. Podle mého názoru toto není podle mne chyták na lidi. Agentury se neustále mění,spolupracovníci se rozcházejí a zase s jinymi zakládají nové a jine agentury. Každá agentura si děla nábor lidi,pokud se snaží prosadit musí mít dostatek vhodnych lidi ,třeba i na komparz .Bohužel nikdo neví,co bude za půl roku. Tato agentura se skládá z lidi(část) co byli předtím v agentuře Storm Bohemia pak Film Cast . Ale to se stává.Film Babovřesky se nyní skutečně točí na jihu Čech,ale jestli agentura tam zajištovala nějaké lidi to netuším. Prostě podvod to není,ale nikdo nevime zda se agentura uchytí tak aby fungovala co nejdele ke spokojenosti všech.


Jiří Bayer o konfrontaci
31.05.2012 08:26
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Zdravim po delší době. Neměl jsem o čem příspívat,takže jsem nic zde dlouho nenapsal.Nyní jen k tématu konfrobtace. Ceny za užití neboli správně honoráře šly dolů ve všech agenturách a to bez ohledu,zda se jedná o komparz či role. Prostě to co se točilo dříve za 1000 Kč je dnes i za 750 Kč ( v komparzu) Jsou i lepší i horší ceny Je to poznat i v nabídce honoráře když zvou na castingy,že jsou nižší.Protože podobný stav je u všech agentur obávám se,že tato nižší cena je dána jednak nabídkou a poptávkou a také světovými kurzy. Také nabídka v cateringu se trochu omezila,ale není to tragické. No a začalo zhruba to před 3 roky,kdy najednou jista česká TV přišla s tím ,že nebude dávat tolik peněž komparzu.Agentura se ohradila,že nemůže dávat lidem tak malo a skončila s komparzem pro seriál.Jiná agentura to získala za nabídku o 200 Kč méně a obsazovala dál ten seriál . Ještě je potřeba brát v potaz zda je obsazování pravidelně,pokud ano,každy rad vyjde asi vstříc i když cenově je za to méně. Snad to není moc dlouhé Jirka


Jirka Janě :-)
06.04.2012 12:42
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Jano souhlas máš pravdu, znám fotografy co nafotí jen za pár korun,ale i takévé co nafotí za 8 a více tisíc. A není to jen cena ke kvalitě to je jasné. Bohužel .


Neodpověd pro Kateřinu
05.04.2012 20:48
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Omlouvám se modeling není můj obor já jsem spíše přes castingovky a komparzní ag..ve volném čase . Ohledně modelingu se tady někdo najde kdo bude vědět nějaké aktuální info. Určitě ovšem je potřeba si udělat kvalitní fotobook se zaměření na obor. Jinak zkrátka prověřovat od jiných než se člověk vypraví někam složit hotovost za registraci.Jinak myslím,ale nemám ověřeno... Modeling dělá také castingovka DeeDee casting a také Talent Management.Vše z Prahy


Jirka o L
06.01.2012 22:11
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Takže trochu vyhledávání. Podnikat začal od 25.11.2011 ,ale dle výpisu na RZP.cz je neblíž fotografická činnost.Ale přímo stranky s kontaktem jsem neviděl což je zajímavé jen spousty stejných inzerátů .Email jsem našel jen podřadny což by pořádná agentura neměla :zajemci.casting@gmail.com No dnes jsem toho moc nenašel ,že ale pokus o byl :-)


Jirka Janě třeba :-)
29.12.2011 20:26
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Mě sice zatím nikdo nevyhrožoval nasilím,ale určité agentury mě dali najevo,že se jím nelíbí moje názory a popisy zkušeností v komparzu na internetu . Takže jsem pak pochopil proč mě některé ag. me nezvou vůbec na nic i když jsem je honil telefonem,ale mám štěstí,každé agentuře to nevadí .No nemusí mě to trápit já to beru spíš jen jako rozptýlení v každodenním stereotypním vytížení.Proto se nedivím,že zde leckdo vystupuje pod nickem,nebo pod nic neříkajícím emailem. Přeji všem vše nej do Nového roku,byt nebude lehčí než lonsky,ale to nebylo nikdy. Jirka


Jiří Bayer jen stroze k tématu dne
15.12.2011 19:01
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Zdravím poslední příspěvek byl o rozdvojených osobnostech. No omlouvám se jestli to bude znit jako poučování,ale pokud se to zapisuje podle IP adres počítače tak to nelze uplně brát věrohodně.Já používám 2 ruzne IP adresy a z nich obvykle píšu a vyjimečně jsem na odlišné.Ovšem spolu se mnou tuto IP adresu sdílí třeba 300 lidi,v internetové síti, protože toto přežitek z doby,kdy ještě nebylo moc možné mít veřejnou IP adresu pro každeho jinou.Takže 300 lidí může mít jiny nazor než ja a bude psat ze stejne IP jako já. Pokud je to třeba podle cookies nebo podle stylu psaní tak to už je o něčem jiném. Ale zcela píšu mimo téma tak to zkrátím.Pokud se já mohu vyjádřit k agentuře paní Hyžíkové tak jí také bráním z nařčení.Pravda na castingu jsem tam byl jen 2x ,ale zase nedělá příliš castingů na reklamy ale spíše herce do rolí,takže se mi to nezdá o nějakém uplácení .Ohledně komparzu a vecech okolo naprostá spokojenost a bezproblémovost a vstřícnost. Jirka


Pro Adama
10.12.2011 13:03
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Re Adam- zdůvodnění proč byl vybrán někdo jiny se prostě nepiše s tím se musíš smířit.Ohledně herectví.Pokud máš v sobě aspon trochu talent jdi na hereckou školu. Žadny kurz ti nezaručí to že budeš mit uplatnění. Agentury na filmové castingy berou i herce bez školy pouze v případě,že mají stálé angažmá v divadle jinak je to prostě jen komparz.Kurz ti dá povědomí o tom jaké to je a můžeš porovnat zda máš na to být lepší než ostatní zájemci a to je vše. Nezaruči ti nic víc i když pořádajích agentury se rádi vychvalují tím,že z jejich kurzu si vybírá režisér přimo ukázky videa co se tam natočí.


RE:Nikoleta
09.12.2011 20:33
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Posílali jsme tam fotky už na více akcí a odezva nebyla žádná.Posilal jsem email ohledně jejich činnosti a také žádná odpověd. Nevím nemohu posoudit-málo zkušeností.


Pivní Kolos :-)
05.12.2011 20:10
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Zdravim neznáme se,ale ty komentáře musím uznat dobré a z praxe vycházející. Také jsem si myslel v roce 2007 že se uživím jen komparzem a občas nějaká vedlejší role. Další leta mě z toho vyléčily. Takže dávám za 1


Jiří Bayer zkráceně
28.11.2011 20:02
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Tak přátelé před Vánoci se tady začneme hádat..to snad ne. Souvisí s tím že castingů je dnes celkově málo , a proto zde myslím je tak velká diskuze okolo více řad čísel,že není možnost jako dřív být pozván na castingy i 3x tydně. Druhá strana věci je ta ,že pokud se člověk nemůže ukázat nemá se jak prosadit.Jo je tu ještě možnost- nahrát si video s krátkým filmem v hlavní roli sebe,ale zase i když jsem to udělal stejně se některé agentury na to ani nepodívali.


Jiří Bayer o nezkušenosti s druhou řadou čísel
27.11.2011 10:52
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Já osobně jse ve STOP Castingu byl všeho všudy 2x a z toho jsem 1x musel z časových důvodů odejít. Ono možná právě ten důvod,že je moc lidí probíhá selekce už dřív,než by se dostali do studia .Ve Stopu jsou veřejně známé castingy s tím,že někoho natočí tak jak se má,to znamená s představením na kameru se vším všudy a jiné jen nafotí s číslem,napíšou jméno a pošlou domu. Samozřejmě že to asi není uplně košer vůči těm co jsou jen nafoceni,ale ONI rozhodují a nepodléhají ničí kontrole. Na druhou stranu nutno říct,že nejvíc reklam,tedy tam kde se dá vydělat nejvíc peněz pořádá STOP a JAM Casting.


Jiří Bayer O TEXTU NÍŽE
26.11.2011 20:23
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Během týdne se tu propíralo pár věcí, no dovolím si jen výroky jako naši někteří politici- Ohledně vysvětlení pojmu better extras No neštasně řečeno - Ale už je to napsano nelze vzít zpět.Fotobook se dá zařídit za rozumnou cenu,když člověk ví komu zavolat. Ale to neznamená že mu to k něčeu bude. Dále mluvená role --- pokud člověk nemá smlouvu na to že je to role, štábu na place je to jedno,hlavně když to natočí k použití a je mu jedno kdo to byl hlavně když je to přesvědčivé. Stavá se to že na místě se lecos změní,ale 90 % agentur to ocení větším honorářem.Ale pokud se to nedozví od štábu tak třeba ani neví,že to bylo jinak. Kvůli 1-2 slovu nebo jiné malé věci se málokdo bude hádat o příplatek.Pokud já dělam většinou malé věci kde je nás pár na place tak klidně přehlídnu to že jsem dělal něco víc než jen čekání nebo chůzi před kamerou.Jsou ovšem AG kde by si člověk musel navýšení vysloveně vyhádat. Upřímně některé akce jsou placeny dle využití na place,například ty jsi nosil řelezo nebo něco jineho dostaneš víc než ostatní co tam jen seděli nebo procházeli .Ale jak říkám není to všude.


Jiří Bayer o lidech atd
19.11.2011 10:35
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den. Krátce se za sebe vyjádřím k tomu co se píše v příspěvku níže.Budu se snažit abych neměl dlouhý komentář.K názoru lidí na všechno: Je těžké se zavděčit všem a i když já jsem se o to léta snažil prostě VIDIM ŽE TO SKUTEČNĚ NEJDE. Ačkoliv už od roku 2005 jsem na volné noze ,asi tak 5 let zajištuji práci pro zaměstanewce a brigádníky a vidím to na vlastní kůži.Každý potřebuje více peněz náklady jdou nahoru všem,ale řešení jak na to opravdu nevím.Jako firma pokud já řeknu že jim to neuděláme za přiklad 5 000 Kč tak se najde jina firma,ktera si na to najme jiné lidi za menší peníze. Další věc jsou termíny...Ano souhlasim s Renatou toto je problém uplně všude a mnoho firem na tom stavi,bud to udělá tato agentura a pokud to nestihne v záloze máme jestě jinou a tem dame vědět at se snaží. Výběry dle fotek celkem nechápu,protože pokud je člověk komparz je jeho tvář v davu a pokud je blíž, technika dokáže si s tím poradit .No a dále někteří lidé at jsou to zadavající nebo naopak nemají opravdu soudnost.Prostě každý vidí jen své potřeby a ostatní ho nezajímá. K diskuzím na internetu-podívejte se na jiné diskuze,nechci být nějak protivný,ale názory na mnohých diskuzích jsou někdy uplně mimo,urážlivé,nepochopitelně namyšlené atd.Ano vím lidé jsou naštvaný na vše ,ale to že budu urážet či pomlouvat všechny ostatní tak nic nevyřeším . Tady na těchto stránkách to bylo většinou v rámci rozumu.Občas nějaké výstřelky se najdou,ale jeětě pořád to se nechá.No už je to dlouhé tak jen závěrem k tématu. Pokud komparzista přijme nabídku točit do ČT musí počítat s menším honorářem než do filmů či reklam zvláště zahraničních.Musí to brát jako vlastní prezentaci :-))) Pokud je kapela pozvána na nějakou akci například do TV NOVA a není to naprostá špička v oboru nemá placené vystoupení napřiklad. Manažeři si spočítali samozřejmě že se jim to vrátí v prodeji CD na trhu. Tak mě moc neukamenujte za dlouhý text Díky


Jiří Bayer k tématu
15.11.2011 21:23
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Vyjádřím se také k UNIFIS PRO. Před 2 rokama jsem se registroval nepřišlo mi vůbec nic i když jsem se připomínal. No věřím že jsem si s vedením nepadl do oka. Jinak jsem slyšel od lidi co dělali pro ně komparz take ne lichotivé zprávy . Protože dělají filmy chtěl jsem se u nich dostat na nějakou epizodku,ale pokud nemam byt šanci být pozvan na casting tak mam holt u nich smůlu.


JBayer a několik vět
10.11.2011 21:09
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Já ted trochu nestíhám jako každý konec roku takže se moc neozývám do diskuzí,ale jen se vyjádřím k Casting Plus take. Ja jsem se normálně zaevidoval a zaplatil poplatek a musím uznat,že jsem byl od CP pozvám na casting asi 6x za 3 měsíce což dnes je opravdu hodně oproti ostatním.Na některe castingy přišlo pozvání od více AG. Zatím jsem pro CP ndělal nic ani komparz,takže s placením nevím. S DeeDee ja neměl problemy s placením,protože jsem dělal jen komparz u nich a to platili většinou na ruku nebo obratem v AG.Od DeeDee jsem byl pozvam na casting pouze 1x k porovnání. Dost ztratili dobrou pověst mezi komparzisty.Ja se nemohu s tím ztohožnit,nebyl jsem letos od nich moc,ale nabidka občas byla musel jsem odmitat pro jiné.


Jiří Bayer všeobecně
09.11.2011 14:04
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Tedy přátelé tady tom žije Dnes je 9.11 a bylo již 29 příspěvků pokud se nepletu.Facebook by nám zaviděl :-) K věci. Opravdu nějaká agentura se údajně chystá a asi to bude skutečně tak jak se píše níže. Byl jsme dotázán zda otom něco vím,ale musel jsem odpovědět,že já nevím nic. Udajně jsem něco zaslechl o castingu Barrandov,že tam se dělali nějaké změny,ale to je jen šuškanda,takže nic ověřeného.To samé jsem byl dotazován od lidi na europefilm.com .Krom toho že je to produkce a distributor nevím o tom,že by ted ještě dělali castingy. Ono distribuce a vyroba dohromady je dost velké sousto to už mám vyzkoušené z jineho oboru. Ještě take znam lidi z komparzu co si hraji na šefy a nabizeji na konkretni filmy obsazeni svych oveček,ktere oni seženou a nechaji si to zaplatit s provizi.Ovšem pochybuji že to to dělali oficiálně.


Jirka pro Petra
18.10.2011 22:09
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Pro Petra vyslovene asi toto. Pokud se snažíš najit si něco za výdělek co by tě uživilo,tak to asi budeš z této branže zklamán. I kdyby jste chodil například na komparz 4x tydne a občas se někde uchytil na vedlejší roli tak se stejně nedá z toho pořádně vyžít Je období kdy se netočí skoro nic ,třeba takovy srpen,pak leden,unor kdy pokud se už točí tak v interieru a toho je opravdu málo.Krom toho je dnes nabídka komparzistu tak velka,že pokaždé by nebylo využití pro tolik lidi. Jsou lide co se tímto skoro žíví,ale opravdu jen skoro ,vždy maji k tomu ještě jine pracovní uplatnění byt třeba jen na 2 dny v tydnu NO a k tleskačům..Já byl jednou přes Echo casting za 300 Kc a to bylo myslim max co za to je,natačení trvalo tak cca 5 hod.Byl jsem tam spíš proto že jim vypadlo vic lidi a tak shnaněli někoho a ja tam byl i s dcerou ,jinak bych si to za tu cenu asi rozmyslel.Udajně někdo mi tvrdil že dostali někde za podobnou akci 400 Kč,ale ověřit to nemohu. Pokud někdo požaduje jakousi provizi z honoraře tak to je na kontrolu finančního úřadu spíše. A dostat se na roli i kdyby to člověk dokázal tak je čím dal těžší protože když člověk nedostane pozvanku na casting nema šanci ani ukázat že by to dokázal zahrat jako jiní úšpěšnější.


Jiří Bayer pro Zuzanu
06.09.2011 21:32
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Vidím,že Jana odepisovala a potvrzuji její slova. Pokud člověk nemá skutečně štěstí tak musí absolvovat moc a moc castingů než mu něco vyjde.Na castingy dnes chodí opravdu hodně lidí na dnešním jich bylo třeba 250 ale zažil jsem, i 450 lidi věhem 1 dne.Pokud se člověk typově hodí na roli a má možnost na castingy dorazit tak to chce jen zkoušet štěstí a ono to někdy vyjde.


Jiří bayer pro Janu
18.07.2011 21:44
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den Po návratu do CR...omlouvám se za nepřítomnost kolegyním a kolegům :-)))Ohledně agentur pro děti a ještě menší :-) toho moc není,protože to v praxi není tak jednoduché a poptávka není zas tak velká,na určité natáčení třeba do reklamy nebo scéna do filmu se vždy někdo najde kdo se řeknu obrazně nebojí tolik o dítě. Omlouvám se pokud to zní špatně,ale zkušenosti jsou takové ,že o 1 dítě má člověk daleko větší strach / snad jsem to vysvětlil/ Zde je odkaz na agenturu ,ale mě moc nesedí u nich postup a podmínky registrace. Větší děti už jsou běžně registrování v agenturách http://www.babycasting.cz/ J#B


Jiří Bayer pro Sýkorku
14.05.2011 11:38
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den Reaguji na diskuzi :-) No pokud pan Spěváček zajistil práci za 200 Kč tak to je opravdu hodně dobrý byznys když vydělával na placených linkách . Od roku 2005 co se motám okolo filmu tak jsem zažil moc agentur které vznikli na 1 jedinou akci, vybrali zápisné, uskutečnili akci a zanikly . Některé měli snahu vydělávat na pravidelném obnovování profilu a fotek za peníze,ale i tak to nebylo moc platné. Hezký den


Jirka všeobecně :-)
30.03.2011 21:10
http://
Dostal se ke me inzerat :NA NATÁČENÍ ZAHRANIČNÍHO HISTORICKÉHO CELOVEČERNÍHO FILMU HLEDÁME ŠTÍHLÉ POHLEDNÉ ŽENY VE VĚKU OD 18 DO 23 LET NA EPISODNÍ ROLE. TERMÍN NATÁČENÍ: DUBEN - KVĚTEN 2011 NUTNÉ SE PŘEDEM OBJEDNÁVAT PŘES EMAIL NEBO TELEFON. VÍCE INFORMACÍ NA 775 506 488 NEBO NA profectus@email.cz Tak jsem pro zajimavost se podival po netu a neco nasel : http://studioprofectus.aspone.cz/Pages/Main.aspx Dale hledal jsem nejake udaje o nich a nic,, Ičo nic takoveho ,seznam firem take jsem nic nenašel. Tak nevím to neni v pořádku asi.


Jiří Bayer pro Petu
29.03.2011 22:02
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer@estranky.cz
Hezky vecer ci den. Ohledne Casting Plus jsme snad nikdo nepsal ze je to podvodna agentura,ale spis je to ze pisou jake meli nataceni a jine aktivity a ze maji moc zkusenosti. Sama jste ted psala ze jsou nova zacinaji ag coz tomu bych rozuměl. Ale psali ze maji za sebou moc zkusenosti. Jinak nejde o to zda clovek zaplati 300 Kc za registraci,v obratu za cely rok to nepozna nikdo z nas.Jen slo o to aby jsme myslim jako ostatni co by se tam sli zaregistrovat neplatili nekomu jen tak pro srandu. - Jirka


JBayer
13.03.2011 22:54
jiri.bayer@centrum.cz
http://
O všem v měsící březnu. Nepřísluší se mi plést do tohoto dění,ale celá tato diskuze by ,měla být dle mne jinde. Podobne diskuze dopadaji tak,že lide co chodi na podobne stránky tam prostě přestanou chodit. A nebo správce to cele zrusi . K tematu jen toto.Myslím si dle mé osobní zkušenosti pane Mácha,že se to obrátí proti Vám . S pozdravem J B


JBayer také pro Zuzanu a komparzistku
18.01.2011 21:02
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer@estranky.cz
Dobrý den.. žiju ale poslední dobou jsem nikde nepsal:-) Napřed k Talent Managment. Tato agentura se více zaměřuje na modeling ,ale reklamy a i učast na filmech maji také.Já jsem osobně byl v komparzu pro TM a i pár lidi co okolo znám tak nemělo s touto AG zavážnější problem a placení bylo včas.Ani podle nabídky v inzerátu není nic špatně cenově se to pohybuje na běžnem průměru. Jěště bych se chtěl vyjádřit pro komparzistku.V komparzu je nyní opravdu hodně Slováků Ukrajinců atd takže toto není problém. Jak bylo řečeno od kolegů komparz má obvykle předstírat,že jen mluví. A ohledně názoru,že se režie snaží vyždímat i z komparzu vic než by měl dělat komparz to jsem už také viděl u jinych kolegů v akci.Dotyčný si vyhádal připlatek to ano. Jako komparz,,,,, vydělek od 700 do 900 Kc za 12 hod se nevyplati moc dojiždět jak psal pan Sieber. JB


Jirka pro Brigit 2 Jurix
23.12.2010 22:20
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer@estranky.cz
Hezky skoro svatecni vecer. To co popisoval Jurix neni nic jineho nez spam ,ktery chodi na zaklade automaticky sebranych a i automaticky vytvorenych odesilacich jako adres..Takze pokud Vam prijde email od vas pro vas tak se nedivte.A spam rozesilaji zavirovane pocitace vsech lidi co maji vir a nevedomne to rozesilaji dal. Takze pokud se zobrazi nekde vase emailova adresa tak ji automat na netu zkopiruje do sve databaze a vyuziva ji k rozesilani spamu . No infirmace snad by stačila preji krasne Vanoční svátky Jirka


Jiří Bayer pro Barbora Marsova
02.12.2010 20:43
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer@estranky.cz
Dobrý den.Podle mne je serial natačení ukončeno , zasílam odkaz na stranky o nem.http://www.serialzone.cz/serial/cesty-domu JB


JBayer pro Mioniku a dalších 999 lidí
28.11.2010 17:08
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Odpoved nejen pro Moniku,ale pro všechny kterym se nechce hledat v historii diskuze. Vím že je to pohodlnější čekat až někdo napíše,ale píšem to sem aspon každy 2 měsíc.Takže abych neplacal slova... Pokud se chcete do komparzu postačí se zaregistrovat v agenturach,ktere se zabyvaji komparsem a drobnymi rolemi.Obvykle se za to něco plati cca do 200 do 500 Kč.Ale u všech agentur se neplatí. U některych se plati z prvniho vydělku-správně honoráře nad 1000 Kč za akci. Na herecke castingy te musi nekdo pozvat a to jedine z agentur kde jsi zapsana a kde vidi ze je mozny neco z tebe dostat pred kamerovymi zkouskami. Jako prvni predpoklad je bydliste v Praze ci okoli a vlastni doprava na akce ktere maji ruzne zacatky jak brzo rano tak i vecer v 18 hod.Seznam overenych agentur asi sem psat nebudu,ale nekde to mam v emailu a mohu to poslat Na techto stránkach jsou take,ale agentury se meni casteji nez je aktualizace na strankach. Pokud bude nekdo slibovat spousty penez a karieru tak neverit ani slovo,stačí se podívat do historie zde v diskuzích. Hodně stěstí vic nemohu popřát,je zajemcu moc a nabidek moc málo. :-)


Jiří Bayer Re Casting Plus
11.10.2010 20:36
jiri.bayer@centrum.cz
http://
Dobry den.Snad neurazim nikoho,ale to se bylo zde napsano do AG casting plus mi pripada jako ubohe , respektive obrana utokem. Ze sveho pohledu pokud by mě někdo nabizel exklusivni smlouvu a beru z meho pohledu smlouvu na lepší komparz Česky psáno tak bych musel toto vyřizovat v agentuře skoro kazdy tyden i někdy vícekrát za tyden.To že jsem byl mnohokrat ve druhem kole castingu a dokonce že i v 3 kolovem ve 3 kole to neznamená že je to vyhra.Na Nintendo jsem byl take v lepším komparzu,ale bylo od PRO 3.


Jiří Bayer Re Jurix1999
02.10.2010 21:11
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer@estranky.cz
Skoro se lekám co bude. Upřímně bude to vypadat možná divně,ale pokud se nechci komparzem živit a to já nechci tak mi připadá,že bud mám velké štěstí že jsem zván na komparzy agentury mi berou telefony/ tedy nevolám do všech že) prostě vůči mě to není tak zlé jak je zde prezentováno.Protože moje práce je mezi lidmi a agentury také pracují s lidmi tak si dokážu živě představit ,že bych některým lidem po zkušenostech taky raději nevolal.Ale nechci se tím dotknout lidí kteří za to nemůžou,ale prostě na ně nevyšlo.Mnoho ag. si dělají černou listinu z lidí s kterymi měli problémy s chováním na natáčení či pozdními příchody ,odchody před koncem atd.Je potřeba uvážit že pokud se netočí tolik jako před lety,tak ta poptávka po komparzu je mala s a rozpočet se snižuje bohužel všude a to bohužel i u rolí .Mnoho víc lidí se dnes u komparzu snaží vydělat nějakou korunu než bylo dříve.No končím už bych zaplnil půl stránky ..Hezky den


JBayer pro neznémého pisatele
29.09.2010 19:53
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobry den. Trochu byl měl obavy mrknutím oka házet inzerat firny CASTING PLUS do jednoho pytle s podvodnými agenturami. Na druhé straně přiznám,že od roku 2005 co se pohybuji okolo agentur a produkcí jsem o nich nikde neslyšel.Rovněž ani jejich www.stránky neoplývají příliš hodně informacemi o uskutečněných projektech ,tedy žádné info k ověření.Honoráře jsou skoro odpovídající za komparz,takže opravdu nevím zda toto může být podvod.V každém případě maji za registraci 300 Kč a ta částka odradí lidi co si chtěj jen tak mimořádně zajít na komparz. Odkaz na podnikatelský výpis : http://www.rzp.cz/cgi-bin/aps_cacheWEB.sh?VSS_SERV=ZVWSBJVYP&OKRES=&CASTOBCE=&OBEC=&ULICE=&CDOM=&COR=&COZ=&ICO=&OBCHJM=casting%20plus&OBCHJMATD=0&JMENO=&PRIJMENI=&NAROZENI=&ROLE=&VYPIS=1&PODLE=subjekt&IDICO=0d0f09ee9c76dbc3ff72&HISTORIE=1


Jiří Bayer o Extra films
01.09.2010 21:43
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den. Extra film je agentura co zde funguje již delší domu a jejich aktivita je směrována do zahraničních filmů i když mají i podíl v českých filmech. Mají obrovský restřík komparzistů docela mi udivilo,že hledají nové tváře,ale ty nové tváře nezapíšou zdarma . Co se týka placení a spolehlivosti nemůžu říct špatné slovo, loni jsem byl s EF asi 5 x což není mnoho,ale nebyl problem s placením . Já osobně bych za sebe doporučil tuto agenturu pro kompars klidně.Na role si nejsem jist, myslím role řešila jina agentura.


Jirka pro Wildu
31.08.2010 20:11
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
K dotazu. Seriál Dokonalý svět je již dotočen . Ulice byla pčedávána z více agentur,aby bylo víc lidí co ještě v ulici nebyly vidět. Nas tam vysílala AG Prague Fortissimo Film/ www.pff.cz ,ale vyplatu a doklad o platbě byl od agentury SEDMA Praha ..Bohužel žadne jeich www neznam ani jsem je na první pohled nenašel.


Jirka
30.08.2010 21:22
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
HST stav je zřejmě pan Havlíček , dělá amaterský film v Plzni a okoli. Jaroslav Havlíček Hststav.s.r.o e-mail-Rain.05@seznam.cz http://www.amaterskefilmy.cz/film/cena-smrti-1627/


Jiří Bayer
26.08.2010 19:36
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Tak toto bylo rozesíláno udajně půlce republiky z internetu. Je to zitra ,a bez podpisu ,ale určitě to podle mne nebude seriozní nabídka. Cituji Dobrý den, velice jste nás zaujala.Pro kolekci reklam hledáme nové tváre do nasi agentury. Pokud máte chut vyzkouset neco nového,dostavte se na casting,který se koná dne 27.8 2010,v 17 hod.v Hotel HELADA Dukelská 1416 Mladá Boleslav S sebou nic nepotrebujete,pouze vyplníte jednoduchý dotazník.Doprovod rodicu je vítán. Casting je zameren na reklamu,film,modeling,fotomodeling. Hledáme různé typy tvárí,ideální míry pro nás nejsou podmínkou. --------------------------------------------- Dle zjištění nejmenovaná agentura na zitra nepotvrdila objednávku a nelze se jí dovolat. Pokud zjistim zitra že se pletu píšu sem omluvný dopis..Ale já tam nepojedu :-)..Hezký den


JBayer pro Janu
24.08.2010 20:06
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den .Vím že otázka nebyla řečena mně,ale dovolím si odpovědět jestli to nevadí. Většina lidí co se pohybují okolo filmu či reklam atd mají registraci u mnoha agentur současně. Pokud já spočítám u sebe tak cca u 10 agentur ktere jsou aktivní a nějake již neaktivní. Pouze jednou se mi stalo ,že se seběhli termíny na akci z vice AG,ale to je dnes opravdu výjimka ,protože poptávka není tak velká . Takže jak bylo zde doporučeno registrovat se u vyýnamných agentur dle zdejších stránek zde přímo odkaz http://www.castingoveagentury.cz/casting.php hezký večer


Jirka nejen pro Davida :-)
19.08.2010 19:57
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Nechci aby to znělo nějak nepříjemně tak aspon dam smajlíka. Děsí mě jak každý hledá jak začít.. přiklady zde odkaz http://www.castingoveagentury.cz/kniha_search.php Zde se dozvíte že každý začínal tím že se zapsal do castingových agentur a snažil se dostat na nějakou to lepší roli neý je jen kompars.Ono v komparzu začínalo take dost herců. Neznam situaci na Slovensku ale bude to podobné. Takže první krok zapsat se hlasit se na akce pokud jsou.


Jiří Bayer o Baby casting
06.08.2010 23:16
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Dobrý den. Také se přidávám s dobrou zkušeností. Moji dceru jsme sice nakonec neregistrovali u teto AG,ale to mělo důvod,že již byla ve věku před 12 rokem ,kdy tato AG končí práci s dětmi.S jednáním a prostředím jsem neviděl žadný problém,bylo to příjemné. Prostě každy se nezavděčí každému. Hezky den J Bayer


Jiří Bayer
04.07.2010 22:14
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Hezký den . Situace v komparzu se změnila stejně jako vše v našem státě,dnes platím za kompars poměrně méně než dříve.To jen na uvod. Nyní konkrétně: Pokud nechcete investovat těch pár stovek tak jsou také agentury co vás zapíšou na dluh,a nebo zdarma. Pokud Vas zapíšou na dluh,tak Vám to odečtou z honoráře nad 1000 Kč což se ovšem nemusí podařit,takže Vás zaevidují zdarma. Mezi dobre AG. s registrací zdarma vypisuji dle pořadí obsazení. http://www.firmy.cz/detail/609804-frantisek-petrak-pro-3-praha-vinohrady.html http://www.echo-casting.cz/cs/ http://www.artcorp.cz http://www.procast.cz http://www.castingmirka.com Procast ma neaktualni stranky,ale telefon na ne je platny .Dale zapisne z honoráře bere třeba www.deedee.cz což vam doporučuji. Dále třeba casting barandov take pres internet registruje zdarma a je jich vice agentur kde to tak dělají. Končím už by to bylo moc dlouhé.


Jiří Bayer
02.05.2010 09:07
Omlouvam se tento přehled není o všech agenturách, jsou další které se zabývají také komparzem příležitostně a pak další,které jsou pod cenou 600 Kč za natáčecích 12 hod.


Jiří Bayer
01.05.2010 20:00
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Reakce na placení komparsu. Jak bylo řečeno souhlasím,že placení catering, jednání s komparsisty se skutečně odvíjí od toho ,zda je velká poptávka po komparsu či ne. A upřímně řečeno poptávka je malá oproti stavu před 2 lety. Sice dostávám pravidelně smsky či mi zavolají zda bych pro někoho na kompars 1x i 2x týdně,ale honorář se snížil. Nelze to tak ovšem říci uplně o všech.V dnešní době má podle mě nejvyšší ocenění jak finančně, tak i rychlosti výplaty agentura PRO 3 pan Petrák. Cenově za 12 hod je cca 900 Kč .Dále docela dost poptavky na kompars má ag DeeDee ,cenově to vychází na 850 Kč. Take nemohu uplně vynechat ze žebříčku Extrafilms, platí cca 800Kč,o něco níže je Procast s 700 Kč ,ale plus okamžitá výplata. No pod tuto hranici jsou vetšinou české projekty, již jen zkráceně... AG.M.Hyžíková cca 650 Kč, Echo Casting,600 Kč, Casting Barandov na posledním místě v mém zápisu. Ostatní co nabízejí pod 500 Kč za 12 hod ... o tom nemá smysl veřejně psát. Nu pokud mají určité lidé potřebu jit na kompars tak nehledají jen tu almužnu jak bylo níže popsáno,ale i zážitky ,podívat se na STAR zblízka,pokecat si s jinymi lidmi ,než chodí do práce či v horším připadě na úřad práce. No a zavěrem muj případ? Pokud jsem požádán s tím že potřebuji nutně lidi na odpoledne,že nemaji kompars tak tam jdu i za cenu že jednou za to dostanu jen 450 Kč, přiště si to jak se říká vynahradím za jiný honorář. Hezky den


Jirka
04.04.2010 10:03
http://
Ohledně UNIFIS PRO toho bylo napsano více podívejte se do předcházejícícch měsíců,ale shrnu li to,tak to není ideální agentura pokud má člověk něco mít jisteho. Za zapis se platí pokud to není jinak už, udajně to můžou strhnou z hororáře,ale za necelé 2 roky žadna odezva od nich. Od jinych ano až moc takže to neřeším,ale nevěřím jim moc.


Jirka .. AG v Dlouhé
01.04.2010 21:58
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Tady to profrčelo, že z byvaleho STORMU vznikla nova agentura Filmcast a že jsou v Dlouhe ulici--tedy jestli je to ono. Ovšem mám pocit,že se jim zatím rozjezd moc nevydařil a web stranky se připravuji už od prosince. Ani jsem neslyšel,že by někdo z mých známých měl nějaké účinkování od nich. Pokud je o jinak rad se to dozvím.


Pro Vildu
26.03.2010 08:46
jiri.bayer@centrum.cz
http://
Kompars na Vyprávěj shání agentura Echocasing viz zde odkaz http://www.echo-casting.cz/cs/ Je to bez problemu.,ale je jsou to akce pro CT tzn, vlastní jídlo sebou, platba za 12hodin 600 Kč, pokud je nutna kostymová zkouška tak za tu je 100 Kč .Jinak platí 14 dní po učinkování v sidle agentury. Jirka


Jirka nejen pro Brigit
18.03.2010 20:28
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Hezký den . Ohledně komparsu je poslední dobou situace asi taková. Natáčí se ale vše se posunulo trochu jinam. Oproti předchozímu rokum se začalo platit obvykle méně,začalo se šetřit i na počtu komparzistů . S tím se nic neuděla je hlouběji do kapsy.Poptávka po penezich je ovsem velka,takže když jsem ted se bavil s jednou agenturou,tak rikaji že jim každou chvili vola nekdo z komparsu zda ho nemají kam upíchnost za peníze.A to že se začalo točit víc mimo ČR kde je levněji to už je jasné dele. Ohledně UNIFIS ja jsem nebyl od nich pozván nikdy i když jsem si dělal registraci,ale to mě tak nemrzí.Ale zkušenosti ostatnich jsou takove,že dostavaji z teto AG penize i pul roku a to nejsou zavratne částky,neplatí příliš dobře.


Jirka pro
01.03.2010 22:10
http://jbayer.estranky.cz
Takže na to že je 1 března už je celá stránka popsaná..Hezké ,, No prostě dnes se agentura pojmenuje Star zitra Superstar a ja nevím jak ještě a nápad na vybírání poplatků je dobrá finta jak dostat penize z těch kdo naletí. Bohužel dnes má každý hluboko do kapsy ,ale co mohu říct ,že opravdu kdo je zaregistrovám u seriozní agentury,tak mu chodí dost nabídek a točí už se dost. Až si říkam že točit 4 dny kam jsem byl pozván jako kompars by mě ani nebavilo. Na zavěr.. Berte to tak..Jakmile někdo nabízí víc jak 1000 Kč za komparz a ještě kratší natáčení než 12 hod tak to je podezřelé. Věřím že v dalším měsíci to bude zase podobne a porád dokola.


Jirka pro lvicek
25.02.2010 22:00
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Ohledně STORMU 2.. Musím se aspon trochu zastat STORMU co byl původně. Z teto agentury bylo pár komparsních akci ktere byly dobře placené a bez problému.Poslední akci kde jsem byl od nich bylo Habermanuv Mlýn,kde se vyplacelo hned na místě a naprosto vše v pořadku. Bohužel akce předtím ..Red Tails mi nebyla a více lidem dosud zaplacena. Jsou daleko horší podminky jak v placení tak v cateringu pro kompars atd,u jiných agentur ale to už by bylo moc dlouhé. Akci ohledně proplacení Red Tails připravuji po svém,pokud se najde víc lidí bylo by to dobré vědět.


Jirka Porad dokola a do nekonečna
03.02.2010 08:47
http://
Dobrý den. Inzerát na www.prace.cz.Nevím jestli by se to nedalo kvalifikovat už jako podvod pokud je to opakovaně ,ale s jinym podpisem. Vkládám ZDE . Chyby v textu a vyjadřování je přesně jak je v inzerátu. Krom te svačiny se nikde nezminují o povolení práce dítěte takže zase dle mne chyták na lidi a peníze. Dále společné že se odkazují jen na email ktery je zdarma na seznamu, žádny telefon žádna agentura. Adresa uvedena dle mapy.cz neexizistuje. J Popis: Hledám děti pro natáčení reklamy pro TV reklamu mobilní operátor Oringe: dvě holčičky 2-3roky honorář /1 den natáčecí den 2000eur chlapce 5-8 let honorář /1 dennatáčecí den 2000eur Pubertáky ,pubrtačky 12-15let /1 den natáčecí den 1800eur. Děti budou mávat červeným šátkem,přípaně poběží za autem které bude polepené tarifem značky Orige.Natáčení bude probíhlat pouze jeden den.V praze od 8--20 hodin.Herci obdrží svačinu i obět,čaj na natáčení.Při natáčení je nutná přítomnost jednoho s rodičů. V případě vašeho zájmu nám zašlete fotohrafie s domácího prostředí. V případě výběru vás budeme kontaktovat. Informace o pozici: Místo pracoviště: Praha Adresa pracoviště: Kříženeckého nám.1764/23 Typ pracovního poměru: brigáda Délka trvání: do 1 měsíce Kontakt: Firma Dana Černocká Kontaktní osoba: Dana Černocká Email: d.cernocka@seznam.cz


JBayer pro ....
25.01.2010 18:55
http://www.jbayer.estranky.cz
Zdravim Vas ..takže par lidí se mi ozvalo a zase kam směrují registrace a poplatky ? Na pana Vaňka . No pokud si tento pan přečte jen tuto diskuzi tak mu musí být zrejmé že i špatna reklama je vlatně reklama. Pokud by byla nějaka nova agentura a byla Ok tak se o ní člověk dočte 100 % zde na strankach .Založit agenturu by dokazal každy kdo má čistý trestní rejsřik.Takže dnes opravdu prověřit než cokoliv zaplatit,je zbytečne vyhazovat peníze oknem.


J Bayer pro ....
21.01.2010 21:56
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Pro natáčení reklamy na Orange-mobilní operátor,hledáme dívky a chlapce 16-25let, natáčení se uskuteční dne 28.1. a 29.1(ČT a PÁ),Prac.doba 10.00-18:00,honorář 2.200Kč za oba dny,peníze na ruku ihned po akci Pro bližší info pište prosím na lenkamaternova@seznam.cz CO si o tom myslíte? Těžko posuzovat,ale pokud bych to bral ze zkušenosti tak jsou i takove opravdové akce i za lepší peníz,ale je to spíš výjimka.Pozor myslím tím kompars ne role. Pokud někdo ma odpověěd na email tak at to sem vloži. Pokud se budou ohánět registrací za peníze tak do toho prostě nejít.


Jiří Bayer pro numb a ostatní
23.12.2009 20:14
http://www.jbayer.estranky.cz
Reklama za 3000 euro a podobnéBohužel bylo to zde mockrat a mockrát opakováno.Podobny dopis dostaly přibližně par stovek lidí mezi mini i můj syn. Protože jsem zjistil odkud je původ tak jsme jako jiní co jsou jsou v tom zběhlý nereagovali na book a zaslaní peněz atd.. No bohužel je nutné číst třeba i diskuzi v minulém měsíci a lidí co zaplatili a vyhodili tím jen peníze je hodně.Také mám za sebou pár reklam pár stovek castingů ,pár epizodních rolí...A dodnes nepotřebuji ani nikdo ze známých co dnes mají úspěchy nepotřebují pro herectví book.Pokud si jej uděláš a nabízíš jej agenturám tak je to jiná,ale nutit tě nikdo nemůže. Bohužel známí nechali své dceři udělat tak take ,sice moc hezké ,ale výsledek že jen zaplatili cca 10 000 Kč za profesionalní foto.Book je za pár měsíců celkem k ničemu ,každý se časem mění . Prostě nevěřit na sladké řeči o vydělaných desetitisících a 100 % obsazení ,realita je pak tvrdá.


Jirka ohledně STORMU
11.12.2009 12:31
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Ohledně ag STORM aspon trochu přizniva zpráva. Storm nekončí,ale bude fungovat ovšem ne za stejných podmínek nebude se orientovat na komparsní akce , tak jsem to pochopil.Co se týká plateb tak prý se ví o 3 lidech co nemají zaplaceno,mezi nimi jsem já,sl. Lenka a dále ještě nějaký pán nevěděla jmeno.Nova ag. co vznika pod nazvem FILMCAST bude přebírat i tyto záležitosti a bude je vyplacet.Pokud to stihnou do 18 .12 přebrat tak by poslaly honoráře ještě letos ,pokud ne po Novem roce. Jirka


Jirka pro Lenku Ter... ............. STORM
10.12.2009 20:22
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Koukám ze nejsem sam kdo si nestihl vyzvednout penize od Stormu za natáčení. No ozvala si mi Zuzana z byvale agentury STORM,ja byl ted na roztrhani tak jsem ji jen ulozil a budu se pokouset pres ní zjistit více. Podle toho že sidlo nemaji to nevidím ted moc dobre. Takze zkratim to .Zitra to začnu řešit a budu vidět co se podaří.


Jirka pro Andrej
26.11.2009 20:30
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.jbayer.estranky.cz
Stene dotazy se opakuji každy měsíc zde.Bohužel zádný seznam castingů se na internet nedáva, na internet se dává pouze nabídka na kompars. Jinak na castingy..bylo mockrat take řečeno zvou agentury u kterých jsi zaregistrován. Jirka


Jirka... A zase Vaněk:-) Cituji kompletni email vč, chyb
21.11.2009 19:09
http://www.jbayer.estranky.cz
Děkuji za uvedení aktivit p Vanka zde v diskuzi. Opravdu asi si každeho predvyberou že : Dobrý den. Kontaktujte prosím servisní organizaci v Praze IMM- Praha tel. 606 815 092 606 815 092, www.mv-imm.eu ve všední den od 9-17 hod.kde vám povědí veškeré info.ohledně rekalmních kampaní. Zdrůrazněte že jsme si vás již předvybrala!pro Limonádu. S pozdravem Dana ( London) Production -London 165223


Jiří Bayer pro Zuzanu
31.10.2009 20:07
jiri.bayer@centrum.cz
http://
Dobry den. Vím o podobných zkušenostech s touto firmou .Nejsou to moje zkušenosti,z nějakého důvodu jsem nebyl nikdy pozván,ale to neřeším jsem zván jinam.Ovšem mohu odpovědně prohlásit,že ti lidé co mají podobné zkušenosti jsou věrohodní a skutečně se toto zakládá na pravdě. Tečka


Jiří Bayer
27.10.2009 20:19
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.jbayer.estranky.cz
Re pro Lucia ve Vašem případě nemějte obavy agentury berou všechny narodnosti a pokud by vysloveně měli zájem o mluvené epizody tak se to řeší na castingu kam by Vás pripadne agentury pozvaly.Jedine minus pro Vas je dan,ktera se plati -15 % z honoráre at je jakýkoliv. Bežně na komparzu potkávam mnoho národností. Takže už jen registraci ,doporučuji ve zlatych a stribrných agenturách a pustte se do toho.Sláva zaručena není nikde,ale příležitost tu je.


Jiří Bayer
20.10.2009 20:25
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Vzkaz pro Katuš. Trochu máte mylné představy o fungování castingových a produkčních agentur. Pokud jste viděla TV shot o tom,že bude podpora zahraničních filmařů to ještě neznamená ,že honem jsem začnou jezdit a cokoliv narychlo sjednávat. O tom která agentura bude vybírat lidi pro natáčení rozhoduji krom jineho výběr z cenove nabidky , znamosti a zkušenosti.V každem připadě nyní se v ČR natačelo par zahraničních projektů,kde byla možnost se uplatnit .Chce to hlavně trochu přemýšlet,aby nedošlo k nepřijemnostem ohledně slibovaných velkych honorařu za nic a pak člověk mohl jen nadavat .


19.08.2009 17:31
http://
Pro Lucii Dodatek. Náhodou jsem našel odkaz na agenturu z regionu Ostrava .Vkládám sem odkaz dle stránek to vypadá aktuálně. http://www.komparz.cz/


Jiří Bayer
07.08.2009 23:15
JBa222@seznam.cz
http://jbayer@estranky.cz
Pro DolceVitas No seběvědomí Ti nechybí ,že tě určitě vyberou :-))) No ale na druhou stranu sebevědomí je také potřeba. Já jsem byl vícekrát na Castingu v 2 kole kde jsem si myslel fakt ,že už mám reklamu v kapse po castingu,ale vše bylo jinak. Akorát jednou mi to dostalo když bylo 3 kolový casting a já vypadl v 3 kole a myslel jsem že neprojdu ani prvním. Ohledně modelingu máš šanci.Na záver..Moje dcera dělá 4 rok herecví na kroužku hraje všude kde se dá,umí kde co ale na prosazení je toto málo.Takže pak už jedině to štěstí .


Jiří Bayer
25.07.2009 21:48
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.jbayer.estranky.cz
Dobry den Napřed pro Evica opica mnau :-)) Za 4 roky jsem se registroval asi do 10 agentur a mnohé z nich již samozřejmě nefungují či fungují pod jinými názvy. Odhadnout dopžedu lze opravdu těžko a proto pan Sieber udělal tyto stránky ,ktere mají poukázat na podvodníky nečestné jednání.K toho také umožnují lidem,aby si udělali přehled o aktivitách agentur dle pořadí v databázi. Zkrátka pokud bych začínal znova registraci tak začít od zlatých agentur ,kde je šance navratnosti investice pokud se to tak dá nazvat vyšší než u méně známých agentur.Jako všude nedá se čekat jen čestné jednání funguje všude bratříčkování a známosti,ale to je normální . Také hodně funguje i náhoda ale to už bych psal moc dlouhý příspěvek.


Jiří Bayer
03.07.2009 20:07
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.jbayer.estranky.cz
Dobry den . Pro : Lenka Malá Nechci se se strankama nijak vnucovat,ale občas se mi povede mít aktuálně něco snažím se :-)) Pokud něco vím tak uvádím zde : http://www.jbayer.estranky.cz/clanky/nezarazene/komparz Umyslně tam neuvádím nabídky porno agentur jinak snad vše, ale jsou i vyjimky ktere si netroufnu uvedst s předtuchou nekalé činnosti. Tot asi vše.


Jiří Bayer
27.06.2009 21:46
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.jbayer.estranky.cz
Tak déle jsem zde nepřispíval. Sledoval jsem jak se plnila tu diskuze o PMA atd. Inu co říct znám spousty lidi co naletí na vidinu velkých peněz v připadě že někdy možná budou v TV či filmu. A to platí nejen o této branže. Je nutne řict asi toto. Poslední dobou je meně a meně peněz na vše a filmů a reklam se točí opravdu minimum. Také je i méně castingů to mohu garantovat. Každy se dnes snaži vydělat jakýmkoliv způsobem a to i na hraně či za hranicí zakona. NO a třeba ten poslední příspěvek je také pokus jak ziskat penize za přístup na stranky s přehlidkou modelek a od modelek za vystavení jejich fotografii. V příštím tydnu mam domluveno s lidmi z oboru sezení a budu tedy informovanějši zda se jedna jen o pokus či o seriozní zájem. Jirka


Jiří Bayer
09.05.2009 09:45
jiri.bayer@centrum.cz
http://
Tak puvodně jsem chtěl napsat pro Alici ale už je to oficiallně na prvních strankach tohoto webu. Dotazoval jsem se agentury Film Casting na jejich registraci a zaměry 2x a nebylo mi ani jednou odpovězeno. Pak nebyl čas se tim dale zabývat....Hledal jsem na internetu dle jména a našlo mi to jedině odkaz s divadlem a jmenem p.Doležalové. Od roku 2006 kdy se vic intenzivněji zabývam zaležitostmi okolo prudukcí a agentur tak se hodně mění obsazeni lidi z Agentur vznikaji nove a spolu i méně napadně spolupracijí za jediným důvodem..Mit peníze jak to agenturu tak i pro sebe a doufat že to bude fungovat co nejdéle.No a pokud se prijde na to že by se mohlo ziskat penize velkým zajmem lidi o film a TV tak vi že spousty lidi jde do toho hlavně pro ten pocit..jsem vidét v TV a jednou budu slavny. V dnešni dobe je pomerně nouze o filmovou práci a tak počítaji s tím že lidi nebudou se nikde moc štourat pokud chteji za registraci 250 Kč. Děkuji p.Sieberovi že upozorňuje na podobné praktiky i když také riskuje tím,že by ho někdo mohl zažalovat a tahat se po soudech s prokazováním zda je to pravda či nikoliv.


Jiří Bayer
18.03.2009 21:59
http://
Nedalo mi to ( Re Katy a Pavla) Na stránkách jsou dotazy směrované pro pana Siebera a že odpovídá na dotazy je opravdu jen jeho dobrá vůle. A jak bylo zde již mockrát napsáno,jsem rad a nejen já že tyto stranky jsou a že se najdou lidé ochotni poradit jiným. Před časem jsem se pídil po informacích z jiných zdrojů než z teto stránky a veřte mi jak je těžké sehnat požadované informace z oblasti herectví.


Jiří Bayer
18.03.2009 21:47
jiri.bayer@centrum.cz
http://jbayer.estranky.cz
Hezky den Vzkaz pro Gabrielu jestli mohu ja. Pan Sieber nepořádá castingy a pokud můžu mluvit za něj tak nemá možnost mít přehled o castingu jednak pres celou republiku a jednak produkce se obrací na agentury s konkretním požadavkem napřiklad chceme sportovce mladika nebo mladou ženu .A castingove agentury nebudou obvolavat nikoho z herců či neherců když chtěji herečku.Jedine řešení registrace do regionalnich agentur nebo v Praze,ale úspěšnost prosazeni je mala treba 1x za rok z 50 castingů. A to se pri cestě z Brna a zpet bude problematické.


Jiří Bayer
17.01.2009 12:46
jiri.bayer@centrum.cz
http://www.jbayer.estranky.cz/
Cituji : Domiproduction, stejně jako MOON se pořád chlubili Martinem Dejdarem. Když jsem s Dejdarem mluvil na natáčení Combecku, tak o nich nic nevěděl. Já jsem už mnohokrát psal, že jim nevěřím. Co je s nimi dnes nevím, spolupracuji jen se seriozními agenturami. Maruška Dovolim si něco připsat. Firma Domiproduction je firma,která získava de mého názoru skutečně náborem lidi za peníze a dale pořádáním jednodenních hromadných kurzů pro příznivce herectví s které si udajně vybírá talenty přímo pro konkrétní role. Po absolvováni tohoto kurzu Vás vyzvou k dalšímu kurzu na 5 dní za cenu 5 000 Kč ale dále nevím. Setkávám se hodně s lidmi ,ale neslyšel jsem o nikom,kdo by od teto agentury měl skutečně nějakou roli. Zajištovali kompars o tom vím,ale finanční podmínky prý byly ubohé.


Jiří Bayer
16.10.2008 22:04
jiri.bayer@seznam.cz
http://jbayer.estranky.cz
vloženo : J.M.Sieber pro Báru 09.10.2008 14:43 zobrazit příspěvky odeslané ze stejného počítače http:// Já nevím, kdo dělá komparz pro seriály Ošklivka Katka a VKV, já nejsem komparzista. Maruška? Troufnu si odpovědět .na Ošklivka Katka zajištovala kompars CASTING STUDIO CINE-JESSY Informaci mám od komparsistů c tam byli. Jirka


Jiří Bayer
19.06.2007 17:03
bayer_rakovnik@seznam.cz
http://
Dobrý den .Předem bych Vam chtěl pane Sieber poděkovat co všechno dělate pro zájemce o herectví i kompars a vše okolo.Zhruba 2 rok se věnuji narazově podle pozvání a aktuálnosti a přiznam se že Vaše stránky byť nepřímo pomohly ke dvou vedlejším rolím v reklamě a spousty tkzv lepších komparzů :-))) Když čtu diskuzi tak jen chci podotknout všem zájemcům okolo,že není vše jen o tom jak bezva vypadají a umí hrát,ale také o tom jak se umí chovat vůči okolí a společnosti.Vše zaleží na všem kamoš co hodně hraje tak říká.. Náfuku nikde neberem ani na kompars.Mějte se krásně a hodně zdaru. JB