Warning: include() [function.include]: Unable to access ./language/.lang in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include(./language/.lang) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening './language/.lang' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3
Castingové Agentury

 


Sylvie Svitáková
29.11.2002 18:24
sy.svitakova@seznam.cz
http://
Ahojky Jirko Mario, teda reknu ti, to je pekna vychytavka, co delas (ted myslim ty stranky, ale i tva prace je zajimava). Vis, ja jsem komparsistka-20-leta studentka a nataceni je pro me ta nej brigada! Miluju to! Kdyz se sejdou fajn lidi..muze bejt i to nekonecny cekani zabava-ja ale stejne radsi tu akci:) Taky si clovek pri takovejhle prilezitostech pekne zaflirtuje:), ale nesmi se to brat moc vazne-po svych zkusenostech-mam komparsisty rada, ale uz jim neverim...A co jsem delala ja za extras? Napr. Blade2(moje 1."velka vec"), taky xXx, Martin Luther, Doktor Zhivago, Pribeh rytire (1den)..a pak ta tv (acka,vabank,tele-tele..) a neco malo krovi v reklamach a videoklip Craiga Davida. Ke komparsu me privedla mamka. Nyni si ho shanim sama, nekdy za pomoci svych extras pratel. Jsem asi u 18 agentur, ale od mnohych jsem praci jeste nevidela. Nejvic (a tedy nejlepsi) zkusenosti mam zatim s Extrafilms-co na ne ty rikas? Jinak me docela prekvapily ty tebou uvadene poplatky za reg. u nekterych ag.-herci to maji jinak? A jak ty ses vlastne dostal k herectvi? Vis, ja taky snim, ze jednou vyhraju nakej ten casting a...:) Nebo bych se rada dostala do nejaky ty ag. jako zamestnanec-nevis o necem takovym? Tedko s napetim ocekavam, jestli se dostanu do Van Helsinga-moc rada bych si strihla tu tanecni scenu-chce to jen dopilovat waltz:) No ja uz budu koncit..nasla jsem te, kdyz jsem hledala, jestli nahodou Unifis nema taky sve vlastni www-nema! Musim studovat. Ale treba se nekde potkame...muzes si me najit v Katalogu na www.extrafilms.cz zena reg. c. 523at te prace bavi, pa SylviePS: neznas nahodou Oldu Jelinka? (jeden z tech flirtiku:) A pokud bys byl tak stedry a chtel mi dat vedet o nejake praci, prosim nevahej! Mailuj nebo volej 607 919 795. Diky.

Jiří Maria Sieber
30.11.2002 11:38
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Ahoj Sylvie, s Extrafilmem jsem nikdy nespolupracoval, je to komparsní agentura. K herectví jsem se dostal díky holkám. Když jsem chodil do školy, zjistil jsem, že nejlépe se balí holky tam kde nejsou jiní kluci. Opustil jsem footbal a přihlásil jsem se do recitačně-dramatického oddělení na LŠU. Po vojně jsem začal hrát a pak i režírovat amatérské divadlo a moderovat pořady. Dálkově jsem postupně vystudoval třikrát Severočeskou lidovou konzervatoř a získal absolutorium v oborech divadelní režie a dramaturgie, konferování a tvorba uměleckých pořadů a nakonec i divadelní herectví. Při tom jsem 12 let externě hrál v Městském divadle Most. Od roku 1999 se živím filmováním. Rozdíly v registraci a jiném přístupu k hercům a komparsistům existují a vůbec se mi to nelíbí. Pokud se chceš věnovat herectví, začni studovat na některé soukromé herecké škole a pak se přhlaš do castingových agentur jako herečka. Koukám, že jsme se pohybovali ve shodných filmech, až se zase potkáme na place, tak se přihlaš, dáme v keťasu kafe. Tu fotku v Extrafilmu si změň, vypadáš na ní jako po těžkým flámu. Jiří Maria

Sylvie
04.12.2002 15:29
sy.svitakova@seznam.cz
http://
Na tom něco bude ( Crazy Dolphin ) ! Mají nějakej spor s Extrafilms. Ti na svém webu zveřejnují své stanovisko k aktivitám Michaela Gála. Slyšela jsem na to různé názory - možná je v tom i něco osobního - ale spíš věřím právě Extrafilms ing. Hrstky. Pro zájemce: www.extrafilms.cz

Jiří Maria Sieber
05.12.2002 09:32
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Dnes jsem znovu vyzval agenturu Crazy Dolphin, aby se vyjádřili k diskusi, která se okolo jejich činnosti rozpoutala. Podíval jsem se na stránky www.extrafilms.cz a jejich stanovisko pro Vás přetiskuji. Jiří MariaSTANOVISKO agentury EXTRAFILMS s.r.o. k aktivitám pana Michaela Gála (jednatele společnosti CRAZY DOLPHIN s.r.o.)Vzhledem ke stupňujícím se útokům na naší dobrou pověst a snahu o očerňování jména naší agentury a pana Ing. Jiřího Hrstky panem Michaelem Gálem a jím zastoupenou společností Crazy Dolphin, s.r.o. jsme nuceni reagovat a uvést na pravou míru některé zkreslované skutečnosti: Crazy Dolphin s.r.o. není zastoupena žádným kolektivem koordinátorů, kteří spolupracovali na filmech Blade II, Česká spojka, xXx (Triple X), Shanghai Knights a dalších. Organizátorem komparsu, a to pouze na posledních dvou uvedených projektech, byl pan Michael Gál, jehož naší agentuře dodala společnost Crazy Dolphin s.r.o. Podle našich dostupných informací společnost Crazy Dolphin s.r.o. není oprávněna podnikat jako castingová agentura pro film a reklamu (mimochodem stejné označení používá naše agentura již od svého vzniku), neboť nevlastní živnostenské oprávnění pro tuto činnost. Tato společnost se podle výpisu z Obchodního rejstříku zabývá výrobou zámkové dlažby a provozováním mycí linky. Crazy Dolphin s.r.o. také od počátku svého působení nenatáčela žádnou reklamu ani avizovaný film "Red Fire" (natáčení filmu s tímto názvem se dle našich informací v ČR nepřipravuje). Ing. Jaroslav Žižka, který pro naší agenturu zajišťoval obsazení našich projektů, odjel na již dříve plánovaný studijní pobyt do Austrálie. Věděli jsme to rok dopředu a držíme mu palce. Telefonní číslo, které používá Crazy Dolphin s.r.o. - 737 915 555 - , je majektem naší agentury a bylo pouze pro potřeby natáčení projektu Shanghai Knights propůjčeno panu Michaelu Gálovi. Přes mnohé výzvy a urgence nám SIM kartu s tímto telefonním číslem odmítá vrátit zpět. Velmi se omlouváme všem zaregistrovaným, které obtěžují SMS zprávy zasílané panem Michaelem Gálem na jejich mobilní telefonní čísla s výzvou k zaregistrování do společnosti Crazy Dolphin s.r.o. Pan Gál bohužel zneužívá seznamy, které mu byly zapůjčeny pouze pro účely natáčení našich projektů a které dosud nevrátil. Naše agentura již také podnikla nezbytné kroky k nápravě.

Michael Gál
05.12.2002 15:59
info@crazydolphin.cz
http://www.crazydolphin.cz
Pro všechny, co se chtějí dozvědět o agentuře Crazy dolphin, s.r.o..Naše stanovisko je takové:Agentura Crazy dolphin, s.r.o. má živnostenské oprávnění na předmět podnikání "Agenturní činnost v oblasti kultury a umění".Sami budeme rádi, až tato činnost bude zobrazena na www.justice.cz.Ale toto nezáleží na nás, ale na našich úřednících.Originál živnostenského listu je k nahlédnutí v naší agentuře.Ke stanovisku pana Hrstky, jednatele společnosti Extrafilms, s.r.o. se můžeme vyjádřit takto:Jsme tým koordinátorů, který spolupracoval na všech projektech, které prezentuje agentura Extrafilms, s.r.o.Komentáře k SIM kartě a odcizeným seznamům komparzistů z databáze této agentury je jeden velký výmysl.Nikdo z nás neměl přístup do této databáze.Dostávali jsme na každý natáčecí den seznamy, které jsme večer vraceli s pracovními výkazy.Náš tým se rozhodl na základě interních rozporů, odejít z agentury Extrafilms, s.r.o. a založit agenturu Crazy dolphin, s.r.o., v které jsme úplně všichni, kteří dříve pracovali v agentuře Extrafilms, s.r.o.Je pravdou, že společnosti Crazy dolphin, s.r.o. byla vystavena faktura za poslední 2 filmy (XXX, Shanghai Knights) za koordinační činnost.Agentura Crazy dolphin, s.r.o. spolupracovala částečně na projektu Red fire a na jedné reklamě.To je zhruba tak vše o naší agentuře.Pokud se chcete dozvědět více, zašlete nám mail s Vaším dotazem.Michael Gál.

Lenka S.
05.12.2002 20:17
Leninka.s@centrum.cz
http://
Hezky jsem si tu početla. U Crazy dolphin jsem zaregistrovaná od léta a jsem s nima docela spokojena. Natacela jsem s nima uz ten film Red fire a ted mi volali i na Young man.U Extrafilms jsem se take jednou zaregistrovala, byla jsem s nim asi jen 2 dny na natáčení a nic moc.Nedivim se klukum z Crazy dolphin, ze se sebrali a odesli z Extrafilms, ten Hrstka byl docela na nas komparzisty neprijemnej.Tak Crazy dolphin preju hodne stesti a doufam, že zase zavolaji.Lenka

Jiří Maria Sieber
08.01.2003 17:05
Vážený pane Gál, nemyslím si, že bych Vaší agenturu Crazy Dolphin pomlouval. Dle Vašeho vyjádření jste pracoval jako koordynátor komparsu u Extrafilmu pana Hrstky, pak jste odešel a ve stejném oboru začal podnikat pro sebe, pod hlavičkou Crazy Dolphin. To je zřejmě v této zemi seriozní jednání. Já jsem diskuzi o Crazy Dolphin nezačal, ale pokud tvrdíte, že moje odpovědi jsou nepotvrzené, neověřené a uvádím tím každého do omylu, můžeme si zopakovat sled událostí: - 10.12.1997 vznikla Crazy Dolphin s.r.o. s předmětem činnosti koupě zboží a prodej a výroba zámkové dlažby, ve které jste jednatelem a spolumajitelem, viz. www.justice.cz - V létě roku 2002 se objevily na Barrandově inzeráty, že castingová agentura Crazy Dolphin hledá herce a komparsisty a Lenka S. v návštěvní knize prohlásila, že je u Crazy Dolphin zaregistrovaná už od léta 2002 a už s Crazy Dolphin točila film Red fire. - 13.11.2002 obdržela Crazy Dolphin živnostenské oprávrávnění na podnikání v kulturní činnosti, viz. www.sweb.cz/crazy.dolphin/ Pokud si tedy porovnám datum, pak společnost Crazy Dolphin nabírala komnparsisty do databáze a prováděla kulturní činnost již o půl roku dříve, než k tomu dostala živnostenské oprávnění. Toť vše. Proč Vás tedy vedu v databázi komparsních agentur? Protože v tomto oboru pracujete a já chci, aby všichni měli přístup k veškerým informacím o agenturách, ať kladným či záporným. Jak herci a komparsisté, ale také agentury o svých konkurentech a producenti a režiséři a všichni kdo nás platí. Návštěvní kniha je pak určena k diskuzi a zkušenostem všech o všem. Jiří Maria

Radek W.
07.03.2003 00:48
rawraw@tiscali.cz
Ahoj Jirko, promiň, ale nic k tobě nemám. Sprostě tě zneužiju a odhodim (haha). Ne vážně. Byl jsem u pár filmů, jako komparsista, ale jde mi hlavně o Extrafilms díky kterýmu jsem se dostal k natáčení DUNY. Jde mi o to, že jestli si to někdo z fremenů nebo fedeikinů přečte ať se ozvou, Silva s Edou, Petr, Vašek, Petr a tak bych moh pokračovat. Prostě všichni kromě Aloise Šebely. Zainteresovaní ví proč. Jo a CRAZY DOLPHINS jsou lotři kolegyni v praci naslibovali min. 1000,-na den i VÍC!! Spoléhala na ty peníze a dál se nestarala. Je ve finanční tísni, ne z vlastní viny, a teď asi přijde o podnájem. Je nas....á. O ty dvě stovky jí nejde, ale kdyby jen tušila hledala by si nějakej vedlák. Třeba i úklid a za ty necelý dva měsíce by si něco vydělala. Takhle jen čekala na jeden "IMAGINÁRNÍ" telefon. Ale s tím nic nenaděláš. Snad opravdu na každýho jednou dojde. Ahoj. P.S. Jednou jsi se ptal na názor "porno stránek". Pokud na to budeš mít ty sám chuť je udělat, najdeš příznivce, který je budou chtít navštívit ať už ze zvědavosti nebo s chutí do toho jít. Stejně jako najdeš odpůrce, kterým se to bude hnusit. Jsou to tvoje stránky a je to tvá volba.Takže co tím chtěl básník říct? " Je mi to jedno." Skoro to vypadá že jsem flegmatik! " Ale to je mi vlastně taky jedno." Tak třeba Ahoj

SNAKE IN THE GRASS
18.03.2003 00:57
ČUS!LUCKO VÍM ŽE SE PTÁŠ JIRKY,ALE JÁ JSEM TADY A TAK SE TI POKUSÍM TAKY CO NEJLÉPE PORADIT!URČITĚ JE V POHODĚ---EXTRAFILMS!PRO3!SEDMA PRAHA!CINE JESSY!JIRKA TI PORADÍ NA 100%................DALŠÍ............

Jiří Maria Sieber
18.03.2003 09:10
Ahoj Lucko, rád bych Ti poradil do které agentury se máš přihlásit, ale já nejsem komparsista a nemám přehled o tom, která agentura je dobrá. Pokud jsem točil a byl tam kompars, tak většinou ti lidé byli od agentur jako Cine Jessy, Sedma Praha, První neomezená a ExtraFilms. Pokud se budeš rozhodovat, můžeš si agentury obtelefonovat a zeptat se jich, jaké projekty obsazují. Ono je rozdíl, dělat kompars v reklamách nebo zahraničních filmech, nebo sedět v publiku na Milionáři nebo Sauně. Jiří Maria

Radka
22.03.2003 20:34
salkova.r@centrum.cz
Dobry den cetla jsem ,ze zde radite agenturu Extrafilm,ale v databazi jsem ji nenasla,mohli by jste uverejnit jeji adresu?Dekuji.

Míra
23.03.2003 16:22
mivas@seznam.cz
Ahoj Jirko, mam na tebe prosbu. Potrebuju vedet, jak mam udelat knihu navstev na www. Nevis ten script? Zachranis me. Diky moc. Slysel jsem ted o nejakem novem filmu, ma to tocit EXTRAfilmS. Nevis neco o tom?

SNAKE IN THE GRASS
24.03.2003 00:15
ČUS JIRKO!RADKO,JIRKA ASI ZROVNA ZASE JEDE MEZI MOSTEM A PRAHOU A TAK TI MUŽU PORADIT ŽE AGENTURA EXTRAFILMS JE V DATABÁZI 29 SMĚREM DOLŮ!JINAK LIDI,FUCK OFF WAR.......

SNAKE IN THE GRASS
24.03.2003 00:21
Míra:EXTRAFILMS TOČÍ OD LEDNA FILM "Van Helsing" A TED JE V PŘÍPRAVÁCH "Ugly Americans"....................

Jíří Maria Sieber pro Míru
24.03.2003 09:20
Ahoj Míro, tak jsem si po víkendu zase sedl k počítači a nějak se mi urodila práce. Takže postupně. Jak se udělá kniha návštěv nevím, moje stránky dělá firma SOFTEX Most, specielně pan Miletín, miletin@softex.cz. Já ty stránky jen vymýšlím a do již vytvořených databází vkládám a aktualizuji data. Co točí ExtraFilms nevím, nejsem komparsista a nikdy jsem s ing. Hrstkou nespolupracoval. Jiří Maria

Jiří Maria Sieber pro Radku
24.03.2003 11:23
Ahoj Radko, tyto moje stránky jsou dělané tak, že agentury jsou řazeny pod sebou. Takže musíš myčí rolovat dolů, až se Ti na 29. místě ExtraFilms objeví. Sídlo agentury: EXTRAFILMS, 120 00 Praha 2 , Karlovo náměstí 17, Kontakty na agenturu: +420 221 986 219 +420 737 300 001, http://www.extrafilms.cz, info@extrafilms.cz. Jiří Maria

Stanovisko administrátorů studentského informačního webu Navigátor k okrádání komparsist;ů
15.05.2003 12:11
studentiuk@email.cz
www.studenti.aktualne.cz
Stanovisko administrátorů studentského informačního serveru Navigátor k okrádání komparsistů v ČR Jsme zájmová skupina studentů Karlovy univerzity. Vedeme informační webové stránky www.studenti.aktualne.cz ve kterých se snažíme objektivně informovat převážně studenty a další mladé adepty o práci v pracovních ale také v komparsních a castingových agenturách. Předem chceme poděkovat Jiří Marii Sieberovi za umístění odkazu našeho webu na těchto stránkách. Těžiště našeho dnešního vyjádření se ale nachází jinde. Vzhledem ke stále se stupňujícímu okrádání komparsistů ze strany pravých i falešných komparsních agentur chceme všechny zájemce o kompars informovat a též varovat před následujícím: V posledním měsíci se v České republice, resp. v Praze objevilo několik podvodných komparsních agentur, které od komparsistů vybírají peníze za registraci. Jde o několik agentur které se doslova vyrojili a v současnosti působí na některých pražských obvodech.Vynořují se jednou týdně a inkasují různé částky v rozpětí 100 – 300 Kč. Některé z nich nemají oprávnění podnikat, jiné jej sice mají, ale nedisponují žádnými zakázkami a kompars jen obelhávají.Všichni mají jedno společné. Jsou to naprostí amatéři různých věkových kategorií, kteří falešné nábory provádějí v hospodách či obdobných zařízeních. Jmenovitě jde o : Martin Císař – agentura M.C. Film Internacional,místem podnikání Košická 368/29, 110 00 Praha 10 IČ: 70387559 Jde o asi dvacetiletého podnikavce co má živnostenské oprávnění na tlumočnictví a s dalšími sotva zletilými kamarády provádí podvodné nábory na Praze 4 na Pankráci. Inzeruje v médiích a vybírá 250 Kč. Podle ověřených informací jejich činnost již šetří Úřad vyšetřování kriminální policie pro Prahu 4. další: Castingová agentura P a P PIETRO PELLINI Antala Staška 42 266 01 Beroun IČO: 32 91 58 14 Registrovat vás bude : Eva Ptáčková IČO: 648 97 605 Praha-Chodov, Valentova 1732/1 Praha 11 Jde o pětapadesátiletý pár podnikavých důchodců, jmenovitě výše uvedenou Evu Ptáčkovou, která společně se svým manželem a třináctiletým obézním synkem provádí podvodné nábory v suterénní hospodě v pensionu Chodov na Jižním Městě. Jejich IČO a název společnosti (Pietro a Pellini) nelze ale nalézt ani na aresu ani na www.justice.cz V Praze se objevují několikrát do měsíce a vybírají 200Kč Zajímavé je jejich tvrzení, že P a P je zahraniční společnost, která na našem trhů působí již několik let, ….sídlo má ale údajně v Berouně. Když se jich zeptáte třeba co natáčejí, tak se dozvíte, že zrovna před týdnem dodali komparsisty pro Blade III, a že pevnou kancelář nemají prý proto, aby jste si nemysleli, že jí brzy zavřou. Dle jejich tvrzení spolupracují se Sedmou a Extrafilmem a dalšími agenturami. Jejich nábor působí jako parodie. Nejbližší podvodný nábor se má uskutečnit 28.5.2003 Přejeme hojnou účast ! další: Studio Dominant s.r.o. IČO: 25 62 82 08 Milčice 81, PSČ: 28911, Okres: Nymburk podnikatel: Mgr. Miroslav Bašus , r.č. 641212/0418 Milčice 81, PSČ: 28911, Okres: Nymburk Falešné nábory provádí několikrát do měsíce na Senovážném náměstí 24, Praha 1, 6. patro, č. dveří 613. Od komparsistů inkasuje 200Kč. Všechny zájemce o kompars před těmito vychytrálky co nejdůsledněji varujeme! Není pochyb, že jejich velkým příkladem byla podvodná Crazy Dolphin s.r.o. a Michael Gál, který se učil v Extrafilmu u ing.Jiřího Hrstky. V závěru vyjadřujeme pohoršení nad stylem podnikání pana Ing. Jiřího Hrstky a jeho Extrafilms s.r.o. Extrafilms sice nepatří mezi výše uvedené podvodné agentury a na rozdíl od nich filmy skutečně točí, ale způsob registrace komparsu pana Ing. Hrstky nepatří mezi nejmorálnější. Co zaregistrovaným komparsistům u Extrafilmu vadí ? Především: Ing.Hrstka s oblibou systematicky v médiích inzeruje, že hledá nové komparsisty na jmenovité projekty.Tyto filmy se v Čechách sice točí, ale Extrafilms neuvádí, že většinou jen několik málo scén při kterých se použije jen několik set komparsistů. Ing Hrstka má jednu z největších databází komparsistů v ČR. Na každý další projekt ale dělá placené nábory dalších a dalších lidí, čímž pravděpodobnost získání zakázky všem předchoze zaregistrovaným, kteří si registraci rovněž zaplatili systematicky snižuje. Další rána pod pás komparsistům je jakýsi obnovovací poplatek, který pan inženýr rovněž každoročně vybírá. Když jej odmítnete zaplatit, tak vás ze své databáze klidně vyhodí, co na tom a inzeruje si nábory klidně dál. Pravdou je, že Exrafilms dělá své placené nábory každý týden a že je na těchto poplatcích zřejmě dost závislý. Skutečně funkční komparsní agentura si na své živobytí nemusí vydělávat placenými nábory a každoročními nesmyslnými obnovovacími platbami. Skutečná komparsní agentura žije z provize komparsistů které zaměstnává.Čím více zakázek tím pak větší spokojenost na straně komparsu i majitelů komparsních agentur. V současnosti Ing. Hrstka dává práci zhruba 1/10 zaregistrovaných. Všichni ostatní co si také poplatek za registraci zaplatili prostě utřou nudli a tento stav se bude v Extrafilmu už jen zhoršovat o to až do doby, kdy Ing. Hrstka definitivně zastaví placené registrace. Pane inženýre, dokažte všem deseti tisíci komparsistů od kterých jste vybral dva miliony korun, že vaše agentura nežije jen z milodarů, ale že si na sebe dokážete vydělat z filmových zakázek Zastavte už konečně placené registrace a postavte se po bok skutečně funkčních komparsních agentur s řádným jménem.Věříme, že se vám to povede a držíme vám palce. Je nejvyšší čas, aby už všichni majitelé komparsních agentur pochopili, že vybírání registračních poplatků má odzvoněno. Úspěšné agentury v budoucnu vykrystalizují a komparsisté si jich budou cenit nad zlato a ty co si na živobytí nedovedou vydělat jinak než registračními poplatky zkrachují.Vzduch se pročistí a hnízda, ze kterých vylézají podvodní Gálové se rozpadnou. K otázce Mária Siebery, zdali je vhodné uvádět IČO a právnický status agentur sdělujeme následující: je to zcela zbytečné. O ničem to v současnosti v ČR nevypovídá. Př.: viz s.r.o Crazy Dolphin, které okradlo tisíce naivců. Lepší je učit a uvědomovat komparsisty, lidi a tak vůbec… Za kolektiv autorů informačního serveru NAVIGÁTOR WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ Olga, Radek a Vladimír – studenti právnické a filozofické fakulty Karlovy univerzity

Registrační poplatky jsou fakt sviňárna
15.05.2003 13:58
jsem registrovaný u pár agentura pár z nich je tu dokonce uvedeno a souhlasím že by seriózní castingový a komparzní agentury neměli tyhle poplatky vybírat.Znám ale i pár těch co nás takhle neholí.Takže všichni nejsou stejní- můj dobrý typ je Sedma- registrace zdarma a slíbenou práci jsem téměř vždycky dostal.V poslední době se snad všechny agentury pro komparz spolčili-a vidím že se to tak nezdá jenom mně- všichni co inzerují jenom vybírají prachy a to s tim Extrafilmem je pravda, ten vybírá prachy fakt nejvychcanějc

EXTRAFILMS s.r.o.
15.05.2003 19:00
info@extrafilms.cz
www.extrafilms.cz
Vážení studenti, velmi poctivě jsem si pročetl váš příspěvek, který mě velmi zaujal, nicméně nutí mě reagovat na vaše poznámky, které mají k pravdě (alespoň co se nás týče) velmi daleko. Naše agentura existuje již více než 4 roky a za tuto dobu jsme natočili již více než 14 filmů a mnoho dalších menších projektů. Jen bych chtěl podotknout, že bych rád viděl jinou agenturu, která natáčí 4 americké filmy ročně jako my, například letos již realizujeme třetí projekt a je teprve květen. Co se registračních poplatků týče, myslím, že by měli autoři zkusit projít databázi jiných agentur, většina z nich registrační poplatek vybírá (jmenujme Ability 1000,- Kč, Czech casting 350,- Kč, Cine-jessy cca 200,- Kč atd. atd., celkem mě znepokojuje fakt, že tito studenti na svých stránkách propagují EFES, který dle mých informací neNatáčí vůbec nic, možná se pletu a budu rád, když mě poučíte a opravíte. Co se týče naší agentury, nevím jak autoři přišli na neověřenou a nepravdivou informaci o tom, že se u nás hradí udržovací poplatky, v naší agentuře se nikdy takovýto poplatek nevybíral a vybírat nebude, o tomto kroku jsme uvažovali dříve, lidem jsem tuto informaci podali, ale nikdy jsme k tomuto kroku nepřistoupili. Naše agentura se netají počtem zaregistrovaných lidí, je jich k tomuto datu 4939, čili blížíme se k číslu 5000, jsem strašně rád a těším se na další a další. budu velmi potěšen, pokud se v naší agentuře zastavíte a já vás rád nechám jeden den navolávat lidi pro natáčení na další dny, přijďte tak v polovině filmu, kdy již spousta lidí hrálo, a nemůžou se tedy opakovat a vyzkoušejte si to, buď dovolená, nebo lepší práce, nebo zkouškové období, nebo nefunguje telefon, nebo již tito lidé kompars dělat nechtějí atd. atd. v naší agentuře se poplatek vybírá pouze při registraci (250,- Kč vč. 22% DPH, tento řádně zdaňujeme), skutečně samotná registrace trvá nějakou dobu, věnují se jí tři lidé z našeho týmu a poté 2 lidé upravují a přidávají do databáze, pokud člověk přijde a chce pracovat, kompars pro něho je, každému při registrace také říkáme, že ne každý se hodí pro každou roli a proto jsme tady my a také naši klienti, kteří tento takzvaný casting, neboli výběr provádějí. Jsem přesto velmi rád, že tato diskuse vznikla, protože ani mě se nelíbí činnost těchto tzv. nových agentur, přesto si myslím, že by si lidé měli ověřovat informace, než něco napíší, např. na filmu VAN HELSING hrálo 1464 různých lidí, někteří hráli dokonce i 30 dní (šťastlivci vybraní pro scény, odehrávající se ve vesnici roku 1890, ostatní buď nemohli, neměli zájem nebo se prostě nehodili (krátké vlasy, barva, melír ...). Filmy, které teď točíme, čili UGLY AMERICANS a PRVNÍ DCERA jsou oba ze současnosti, doporučuji všem registrovaným zastavit se u nás v úředních hodinách osobně nebo volat na tel. 221 986 219. Přeji všem hezký den a Jiřímu Mariovi přeji pěkný pobyt na GC. My ostatní můžeme pouze závidět, protože musíme pracovat, nicméně já za sebe mohu s čistým svědomím konstatovat, že mám práce dost a ŽE JÍ DĚLÁM RÁD. S přáním hezkého dne, za EXTRAFILMS s.r.o., Ing. Jiří HRSTKA.

Vyjádření administrátorů WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ
16.05.2003 10:16
studentiuk@email.cz
WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ
Vyjádření administrátorů WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ Vážený pane ing.Hrstka. Děkujeme za článek který jste uveřejnil.V jeho obsahu ale nenalézáme odpovědi na otázky, které jsme položili v našem předchozím vyjádření.Váš příspěvek obsahuje ze 60% pouze populistickou reklamu na Extrafilms a zbytek tvoří už jen alibismus majitele komparsní agentury. Předchozím vyjádřením jsme upozornili na problém ochuzování komparsistů komparsními agenturami a to především skrze pofidérní registrační poplatky.Vaše odpověď, že registrační poplatky v různých částkách vybírají i ostatní agentury, nás a jistě i většinu komparsistů neuspokojila. Vybírání peněz za něco co nemohu předem garantovat považuje většina lidí za nemorální. Jistě, většině podnikatelů to zajišťuje prosperitu ale jen na úkor těch druhých, kteří jsou ale v tomto případě ve většině. Argument, že registrace něco stojí ( kolik pracovníků agentury se podílí na zaregistrování jednoho komparsisty-digitální foto a jeho zanesení spolu s dalšími informacemi do databáze) je lichý. Vaším tvrzením jen záměrně vytváříte dojem, že jde o nezbytnou investici komparsistů do sebe samých. Pravda je ale jiná. Tímto poplatkem komparsista pouze sponzoruje existenci agentury jako takové. Zaplacením poplatku nemá komparsista jistého vůbec nic, kromě jediné jistoty, že právě přišel o určitou částku. Jak jsme uvedli v předchozím vyjádření, provozování komparsních agentur je podnikatelská činnost jako každá jiná. Tedy není jediný důvod, proč by někdo (komparsista) měl dopředu platit za něco, co třeba ani nedostane. Nejdříve nechť agentura vykoná službu, a pak ať za ní inkasuje!! A nyní jsme u jádra problému. Agentura totiž vykoná službu –obsadí komparsistu do filmu a inkasuje od filmové produkce za tuto službu značnou finanční částku (5-50% honoráře komparsisty)!! Tento závažný fakt si leckdy mnozí komparsisté ani neuvědomují. Při bližším pohledu zjistíte že agentura vlastně vydělává dvakrát- poprvé nesmyslným podojením neznalého komparsisty a podruhé si bere několikanásobně větší částku od produkce za jeho uplatnění !!! Co by se tedy stalo, kdyby komparsní agentury zrušily registrační poplatky? Nemohli by dále registrovat nové adepty do svých databází? Zkrachovali by ?? NE. JEN BY SE JIM SNÍŽILI ZISKY. Na otázku, kdo by zaplatil několik málo pracovníků agentury při jejich činnosti (registrace nových zájemců, získávání zakázek, obvolávání komparsistů,telefonní poplatky apod.) je jednoduchá odpověď: Ten kdo pracovníky agentury platí vždycky, tedy majitel agentury a zaplatil by je ze svých značných zisků, které má z uplatňování komparsistů. Aby si tedy všichni komparsisti udělali jasno. Na větším filmovém projektu vydělá komparsní agentura (její majitel) statisíce korun, někdy i miliony. Je proto v rozporu s dobrými mravy a tedy nepřípustné aby jakákoliv agentura požadovala od komparsistů peníze, když na nich svojí činností vlastně jen vydělává.Argumenty, které agentury předkládají novým zájemcům o kompars a kterými podporují nutnost platit poplatky jsou vždy vykonstruované a lživé. Je zajímavé že si ing.Hrstka nevzpomněl na nedávnou náborovou akci agentury Sedma Praha. Registrace na velkofilm obsazovaných touto společností byl pořádán zcela zdarma.Tedy nikoliv na úkor komparsistů.Vyjádření pana ing.Hrstky ve smyslu, že každému kdo má zájem pracovat, práci dá, nebudeme ani komentovat. Těch pár set, či dokonce tisíc lidí, registrovaných v Extrafilmu, co na kýženou práci čeká už řadu měsíců a někdy i let, se tomu může leda tak flagelantsky zasmát. Úsměv podnikavého pana inženýra by ale asi zmizel, kdyby jej tito lidé skutečně vzali za slovo a do kanceláře Extrafilmu dorazili a dveře posléze rozrazili…… Pane ing.Hrstko píšete, že jste znepokojen z toho, že na našich stránkách propagujeme EFES. Zřejmě jste se při psaní vašeho komentáře na naše stránky ani nepodíval. Odkaz na tuto agenturu jsme na našich stránkách měli v době, kdy jsme náš server spouštěli a ihned po první aktualizaci jsme jej z našeho webu odstranili. Znepokojeni jsme ale mi a další tisíce komparsistů, kteří s hrůzou sledují jak se doslova rojí podvodné agentury a jak seriózní agentury, které by měli zakázky rozdávat, vybírají nesmyslné poplatky a falešnými argumenty fabulují nezkušené zájemce o práci ve filmu. Nyní je nám zcela jasné odkud se berou různí gálové, kteří kasírují-vychovali jste je vy, komparsní agentury a to tím, že jste je podojili a mnohé z nich poté odkopli. Tedy všichni komparsisti vezměte rozum do hrsti a nedejte se již nikdy nikým obírat o svoje peníze. Jestli pro vás někdo práci má, tak ať vám ji dá a ať vám za ní taky řádně zaplatí. Podvodníka poznáte podle toho, že od vás bude předem žádat peníze. Přejeme pracovitému panu inženýrovi Hrstkovi a všem dalším pilným majitelům komparsních agentur,aby pochopili, že nemorální registrační poplatky všeho druhu mají již odzvoněno a že je třeba postavit se lidem čelem a ne se schovávat za populismus podpíraný pár stovkami. Přejeme Máriovi rovněž hezký zbytek pobytu u moře a hlavně šťastnou cestu domů. Radek a Vladimír admini WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ

J.M.Sieber pro vsechny a hlavne studenty a ing. Hrstku
16.05.2003 14:27
Vazeni diskutujici, premyslim o argumentech obou stran a mam pocit, ze studenti prav maji pravdu. Doufam ze jim ten cit pro pravdu dlouho zustane i az dostuduji a budou nas soudit... Mozna by ing. Hrstka mohl studentum nabidnout zajimavou brigadu, navolavani komparzistu u EXTRAFILMU, to musi byt hrozna prace. Pravdou je, ze tam kde je nejaka chyba v trhu, vznika korupce. Registracni poplatky jsou svym zpusobem take jakasi korupce. Zaplat mi par stovek a nekdy i par tisic viz. AGENTURA PERSONALITY, a az o nejake praci budu vedet, tak ti zavolam. Kdyz mi ale nezaplatis, tak ti nezvolam. Silne mi to pripomina ty vyherni automaty v hospode, spousta lidi do nich v nadeji hazi penize, ale naprogramovane vyhrava jen nekdo. Vse by mohl vyresit vsemocny trh, mozna je tech agentur malo. Treba kdyz jich bude vic, budou si lidi vic vazit a nebudou pozadovat uplatek. Kdyby se zrusily registracni poplatky-uplatky, udrzely by se na trhu jen agentury, ktere opravdu maji tu schopnost, ze dokazi sehnat pro sve lidi nataceni. Agentury, ktere ziji jen z toho, ze drze berou od lidi penize, za jakousi pofiderni naivni vizi, ze sezenou praci, by zanikly. Dokazete si predstavit autobazar, ktery by po Vas chtel dopredu penize za to, ze bude Vase auto nabizet k prodeji? Blbost, co? Ono to prameni i z jednani s lidmi na place, kolikrat se s komparzem jedna velice osklive. Vse je otazkou slusnosti a ucty cloveka k cloveku. Nedavno jsem byl jiz po nekolikate neuspesne na castingu u HCASTING, krasna sekretarka si me zapsala, dostal jsem cislo a musel stat hodinu na dvore, ze ktereho se vchazi do atelieru a kde si neni mozne sednout. Jednou jsem se vyjadril, ze je to dost nedustojne, ze lidi stoji na dvore. Odvetila mi s despektem - Vzdyt neprsi, vzdyt sem nemuseji chodit, kdyz chtej vydelavat prachy, tak at si postoji, zadarmo to nedelaj... V tom je mozna pocatek, neucta k lidem. Prosel jsem snad vsechny agentury, utratil jsem nekolik tisic za registracni poplatky-uplatky, ale take jsem se obcas setkal s tim, ze mi agentura rekla, ze je pro ne cti, ze se u nich lide chteji zaregistrovat a pracovat pro ne, a zadne poplatky po me nechteli. Pokud si ted vzpominam, treba Nency Bishop nechce zadny poplatek a prace mi sehnala dost. Kdyz uz studenti prav tak pranyruji nemoralnost dvojiho placeni agentury, registracni poplatek a provize agentury, kterou agentura dostane od produkce za kazdeho cloveka, divim se, ze si nevsimli TRETIHO PLACENI, a to ze u nekterych agentur jeste museji lide zaplatit agenture ze sveho honorare 10-20%. Kdyz mi zajistili praci Nency Bishop nebo JAM Casting, dostal jsem vzdy cely honorar. U jinych agentur jsem dostal honorar, ale musel jsem z neho agenture zaplatit % jeji provize. Znamena to tedy, ze agentura dostava dve provize, od produkce i od herce ci komparzisty? Mam pocit, ze, dle zakona, by nemel byt zprostredkovatel cinny jako zprostredkovatel i pro protistranu a byt placen za jednu praci od obou stran. Treba u advokatu by to bylo zajimave... Co vy na to, studenti prav? Snazim se na techto strankach zverejnit informace o agenturach pro vsechny prehledne, tak aby kazdy videl, kolik kde zaplati nebo nezaplati, a pak se mohl rozhodnout, s kym bude spolupracovat. Pokud udaje poskytnute agenturami nesouhlasi a nekde po Vas chteji vice nebo mene, napiste mi to sem do knihy, nebo do vzkazu administratorovi. Jinak dovolena je krasna, nebyt nastvane manzelky, ktera mi porad vycita, ze ji travim u pocitace, nebo mobilu (to zase bude nekolikatisicovy ucet). Me to vsak neda, kdyz uz jsem udelal tyto zive stranky, tak Vas preci neopustim a nevymenim za horke slunce a ledovou sangrii. Ola Canaria, Jiri Maria

Otrokář
22.05.2003 18:08
klub.komparsistu@seznam.cz
Chtěl bych se ještě touto cestou vrátit k registračním poplatkům. Myslím si osobně - a to už dělám kompars přes 10 let, že to dole zmínění studentíci práv trošku přehánějí, mám pocit, že si začínají hrát na právníky příliš brzy a na špatném poli. Někdo mi jednou říkal, že studenti K. U. - teď ale nechci nikoho osobně urážet, si o sobě myslí, že jsou ti nejchytřejší. Nemohu osobně posoudit až kam sahá moudrost níže uvedených, ale určitě mohu říct, že jen ztrácejí čas. Registrační poplatky se vždycky platily a agentury na nich určitě moc nevydělají, platí se a platit se budou. A máme s tím vlastní zkušenost, pokud já přece nechci být zaregistrován v té či oné agentuře, tak ať tam ani nelezu a pak přece nemusím nic platit. Vadí-li mi naopak poplatek, tak si to natáčení můžu shánět sám, nebo budu u agentury, která ho nevyžaduje a podle toho budu dostávat práci. Nebo když mi ten poplatek bude tak moc vadit jako zmíněným studentíkům, tak můžu přeci koukat po hromadě jiných brigád z jiných oborů, je to velký problém? Ptám se. Nemám pro jejich zveličování jiných slov než-li jakousi zřejmou a nedomyšlenou závist a naivní předsudky vůči ziskuchtivosti agentur na úkor nevinných oveček nebo studentů, kteří mají hluboko do kapsy jako třeba oni. Člověk který nic nemá, nebo nikdy neměl dokáže tomu druhému závidět mnohem intenzivněji, než ten který už nějaké peníze vydělat dokázal. Jako komparsisté jsme si vždycky všechny poplatky poctivě zaplatili a někdy to byly i tisíce. Vrátily se nám? Za sebe a za některé kolegy můžu říct, že většinou ano a mnohonásobně, ikdyž se někdy čekalo. Platit za něco dopředu co není je dalším argumentem, ale k tomu se opět vztahuje to, co jsem zde již napsal, nechcete, nelezte tam! Věřím, že každá agentura čeká s nedočkavostí právě na Vašich studentských pár stovek, aby zbohatla. Podle mě, je to každého svobodná vůle, bude-li chtít tuto částku předem investovat či ne a pakliže to učiní, ať si nestěžuje, protože musí čekat, my jsem taky museli čekat, ale dalo se to vydržet. Za ta léta osobně znám několik majitelů agentur, včetně pana Hrstky a vůbec si nemyslím, že jsou to peněz lační zloduchové, jak je popisují tady rádoby právníci. Podle mě jim vadí úplně něco jiného, ale to si každý normální člověk dokáže domyslet.

J.M.Sieber
06.06.2003 13:11
Myslim, ze jsme agenturu Square už jednou v knize návštěv řešili, podívejte se zpětně do knihy. Až se vratim z natačení do kanceláře, tak se na tu agenturu podívám a vyjádřím svůj názor. Točím film USA, který mi zajistila agentura EXTRAFILMS, komedii o dvou studentech, kteří přijedou do Evropy na prázdniny si užívat a jdou z průseru do průseru. Omylem se dostanou do sado-maso saloonu,kde já je mučím. Měl to hrát původně Bakulík, ale když mu dali kožený obojek na krk, psychicky to neunesl a odmítl to zahrát. Poslal mi nádhernou SMS: Oblecou te jako buzeranta a hlavne ho hrajes. Budes mit kozenou cepici, jako maj nadrazaci, obojek na krku, kozenou elastickou zasteru pod koule, tanga, prdel venku a kozeny boty pod kolena. Jo a gumové rukavice az nad lokty. Role je v sado maso klubu pro bukvice, budes kurtovat herce na kriz nebo pult. Toci se to 5 a 6 cervna. Rekni si o libovy penize, daj ti je. Nemaj za nas nikoho. Me se zved z toho kufr. Cau Bakulik. Takovou roli za 10.000,- Kč denně, jsem přece nemohl odmítnout. Navíc natáčení společně a Novo Zélandskou herečkou, která hrála kultovní Xenu. Není to klub pro homo, ale jako normální bordel. Včera se nám trochu zkomplikovalo natáčení, protože některé filmové Sexi Girls v bordelu se nechtěly svléknout donaha, takže se mi natáčení o další den prodlouží. Jiří Maria

Jirka
23.06.2003 10:06
Ahoj Jiří, jsem z Hradce králové a rád bych se věnoval komparzu. Vybral jsem si z Tvojí databáze agentury Czech Casting i EXTRAFILMS můžeš mi poradit, jaké s nimi máš zkušenosti? Děkuji za radu. Jirka

J.M.Sieber pro Jirku
23.06.2003 10:42
Ahoj Jiří, pokud se chceš věnovat komparzu a jsi z Hradce, tak se obávám, že se moc neuživíš. V Hradci se toho moc netočí. Agentury Czech Casting i EXTRAFILMS jsou dobré agentury, které opravdu točí a máš u nich šanci, že si zahraješ. Můžeš se zaregistrovat u obou, na tom neproděláš. Jiří Maria

Sylva
25.06.2003 18:46
sy.svitakova@seznam.cz
Ahojky Jiří Mario! ´kse vede? Máš a budeš mít také pořádně ROZTOČENÉ léto?;) Já nedávno natáčela v Běchovicích bratislavskou diskotéku pro "Ugly Americans" a v pondělí mě čeká na Letné podobná akcička, ovšem ve větším stylu: slavná berlínská technoparty "love parade" pro film "První dcera"! Obé od Extrafilms - tuhle agenturu fakt beru (a ona bere mě!:). Zdravím Tebe a všechny, co to čtou! Krásné léto, koťátka! Sy

ZA BLBOST SE PLATÍ - PRO VŠECHNY KOMPARZISTY
29.08.2003 14:43
ELITÁŘ
ELITÁŘ
Pozoruji diskusi o tzv. nových či podvodných agenturách a musím se všem těm co na tento český sen naletěli a teď si stěžují nebo se dokonce práva domáhají z plna hrdla smát. Ono je to v Čechách tak.....podnikání je definováno zákonem jako soustavná a usilovná činnost provozovaná na území ČR ZA ÚČELEM ZISKU. Agenturní činnost (v oblasti kultury a umění) se zakládá na tom, že agent(agentura,podnikatel,s.r.o. či a.s. apod.) zastupuje své klienty (to jsou ti co jim podepsali nějakou smlouvu a většinou i něco zaplatili). De jure v ČR platí, že agentura není zprostředkovatelnou práce ani žádnou práci nenabízí!!!- tak praví zákon. Většina castingových agentur, když vstupujete do jejich databáze Vám nenápadně dá podepsat papír(smlouva,podmínky apod.) ve kterém se píše, že agentura žádnou práci negarantuje. Nemůžu pochopit, že blbí a naivní lidé po té co zaplatili registraci (ano a to je to jediné co si de facto zaplatili - JEN REGISTRACI DO DATABÁZE, nikoliv to, že jim agentura někdy něco sežene,nebo se bude snažit něco sehnat-proč by také scháněla,ona není ze zákona povinna sehnat vůbec nic- pak je to špatná agentura, nikoliv ale podvodná či dokonce protiprávní.) Policie s tzv. podvodnými, de jure ale nepodvodnými agenturami nedělala,nedělá a ani dělat v budoucnu nebude vůbec nic. Důvod k trestnímu stíhání není pražádný-povolení většinou mají, vybírat můžou za registraci od kohokoliv jakékoliv částky a to i opakovaně a nikomu nic zajistit nemusí.Podvodu se nedopustili- jen jste jim uvěřili a dali peníze. Prostě jste do nich investovali-jak oni budou s investicí nakládat je jejich věc a vy s tím nic nenaděláte.To je jako když si kupujete akcie, naletíte Koženému, Šrejbrerovi či jinému nemorálnímu vychytrálkovi. Jediné co mne napadá by bylo občanskouprávní řízení ale kvůli 200Kč se fakt nerozeběhne-a jestli jste jim podepsali, že vám žádnou práci nenabízejí tak proč by jste nějakou žalobu vlastně podávali..?? Poslední dobou se PODRAZÁCKÝCH ANEBO NEMORÁLNÍCH (nikoliv podvodných!) agentur vyrojilo hned několik...všichni co se o film zajímáme víme CASTING-FILM ing.Labounka který už po celý měsíc provozuje český sen přímo na Václaváku a naivní lidi či komparzisty doslova kosí po tisících...ale co, za blbost se prostě musí platit a těch 200Kč to je za blbost ještě docela málo. Tyto informační stránky jsou docela nové a moc se tu nepíše o tom, co před pár lety předváděli majitelé agentury Personality s.r.o. - je to totiž jeden z pravzorů současných podrazných agentur. Personality se usídlila v luxusních prostorách na Václavském nám. a díky skutečně ohromné mediální reklamě- stylu: 2-20.000 Kč/den, naverbovala tisíce naivních lidí a stáhla je hned o 2.000Kč/za ovečku-když si to spočítám dává mi to mnoho milionu- no a samozřejmě o vysněné práci v televizních reklamách o které vám před tím, než jste zaplatili ty dva litry, básnila v Personality najatá kozatá blondýna v kůži, vám nikdy vědět nedali...práci dostalo pár vyvolených a pak si ještě pár lidí mohlo jít sednout za tři stovky na den do milionáře(kterým se ale díky jejich blbosti mezitím stal majitel Personality)...takže mne docela překvapuje že Personality zaujímá čelní místa databáze tohoto webového rozhraní...Asi před půl rokem dělal nemorální placené monstrnábory ještě Extrafilm-divil jsem se že to za to ing. Hrstkovi vůbec stojí ale jak se ukázalo asi stálo, i když zase když se o tom začalo později psát a mluvit tak toho zanechal, doufejme že snad už natrvalo. No a pak dorazili už tzv. nové agentury o kterých se na těchto stránkách napsalo už dost. Toliko můj rozsáhlejší příspěvek který chce trochu objasnit pozadí všeho, co se dnes děje mezi komparzními agenturami.

Lucka
30.08.2003 14:52
lucka67@post.cz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat co si myslíte o těchto komparsních agenturách a do které by ste mi doporučili se zaregistrovat: Efesfilm,Extrafilms,Cinne-jessy?

J.M.Sieber pro Lucku
30.08.2003 19:25
Ahoj Lucko, děkuji za info, chybu v poplatku za registraci u Cinne Jesy jsem už opravil. Pokud se ptáš kam se zaregistrovat, tak z těch tří agentur určitě k Jessyce a do Extrafilmu. U Agentury EFES si nejprve přečti příspěvky a zkušenosti ostatních z knihy návštěv, odkaz najdeš v kartě této agentury v databázi. Když pošleš e-mail EFESu, tak dostaneč automatickou odpověď, za které vybírám: //Komparsní a castingová agentura Efes je v dnešních dnech jednou z nejefektivněji pracujících organizací, neboť jako jediná ze všech konkurenčních agentur vyhledává pracovní zakázky komplexně po celé České a Slovenské republice. Intenzivně se připravujeme na vstup do Evropské unie s úmyslem umožnit našim registrovaným klientům plynulý vstup na pole velice atraktivních pracovních nabídek.// To je totální nesmysl, neznám nikoho, kdo by s agenturou EFES něco natočil a ani na jejich stránkách neni uvedeno, jaké filmy či reklamy by natočili. Až se dostaneme do Evropské unie, tak nám sklapne čelist, protože začneme být pro filmaře drahý a oni budou točit na Ukrajině. Pokud tedy máš zbytečný čas a 200 Kč, tak se u EFESu zaregistruj, protože, jak mají na svých internetových stránkách napsáno://A rada poslední? Co mě nezabije, to mě posílí!// Já bych to ale neudělal. Jiří Maria

Jirka
10.09.2003 13:46
masigrs@seznam.cz
Drahy Jirko, mam dotaz, ktery by mozna zajimal i vice lidi. Jedna totiz o zdaneni honoraru z agentur. Uz pres rok sem zaregistrovabej u Extrafilnmu. Letos jsem s nimi tocil nejake filmy a na "vyplatnici" je veta :"nezdaneno". Jako asi vsichni jsem to ignoroval az do doby nez jsem se zaregistroval u Stormu. Zaujala me zde vyse honorare (zatim nejvice ze vsech agentur), ktery je jiz zdanen, a proto sem se dal do reci s jednou velmi prijemnou pani. Ta mi rekla, ze je novela zivnostenskeho zakona, ktera prikazuje takovymto agenturam platit jiz zdanene penize. Nevis o tom neco vice? Existuje tento zakon a tudiz vetsina komparznich agentur porusuje zakon?? Diky moc. Jirka

ELITÁŘ - O EXTRAS A VŠECH NOVÝCH AGENTURÁCH
17.09.2003 09:46
ELITÁŘ
ELITÁŘ
Ahoj. Také si dovolím zveřejnit pár postřehů. Včera jsme byl rovněž na náboru Extras.Celkově na mě udělali dobrý dojem-prostory byly až moc luxusní(tak pěkně provedenou registraci jsem nikde v Čechách nikdy neviděl!-takhle to vypadá na úrovni profesionálního modelingu a ne na komparsu!). Lidé co tam pracovali byli sympatičtí,rozumní a hezcí.Takže nevypadali ani se nechovali jako ti z Efezu.Ale každopádně jsem se nakonec stejně nezaregistroval, protože ta smlouva co měli (ta nebyla Pavle z Efezu) ta byla přímo z Personality s.r.o. Je to velice sofistikovaně napsaná, pro agenturu výhodná dohoda, kterou od Personality převzal kde kdo (např.Efez, Ptáčkovi a nyní i Extras). Pokud jde o registrační kartičky, tak tam většina agentur okopírovává kartičky Extrafilmu. Jen STORM si za svůj vzor vzal Czech casting a to doslova a do písmena, protože STORM na 100% ojel nejen kartičky ale i dotazník a vizitky Czech castingu. Toliko pár postřehů o strarých i nových agenturách. Moje poučení: po tom všem co jsem zažil, se snad už nikdy nikam registrovat nepůjdu.Elitář

J.M.Sieber pro Lucu
26.09.2003 10:07
Ahoj vytočená Luco, pokud si pamatuji, tak casting na film Šaman proběhl dne 3.4.2003 v kulturáku Chodov Zahrádka. Tam asi i Studio Moon sídlí. Když jsem jim nabídl umístění v této databázi, tak o ní neměli zájem a vůbec mi nechtěli říct o sobě žádné informace. Prý se ozvou a nikdo se neozval. Celé to na mě dělá dojem, že pokud někdo chce vydělat nějaké prachy, tak se může tvářit, že připravuje film se známými lidmi a jen vybírat peníze od těch, kdo na to naletí. Nevím o tom, že by se pořádal další casting na tento film. Pokud se podíváš do databáze, najdeš tam čtyři agentury se sídlem v Ostravě, možná že bys měla začít tam. V Ostravě je i televize a divadlo, tam se také můžeš pokusit prorazit. Pokud tedy chceš poradit nějakou agenturu v Praze, kde bys zaplatila málo peněz a určitě dostala roli ve filmu a nemusela na natáčení dojíždět do Prahy, pak se asi budeš muset obrátit na časopisy jako třeba Dívka, Spy, Blesk a Hrom. Poslední natáčení ve filmu mi zajistila agentura Locall casting v Hřebejkově Horem pádem. Teď se připravuje film USA o nějakém Predátorovi v podzemí na Severním pólu. Herecký casting dělá Nancy Bishop a komparz zajišťuje Extrafilms. Je mi líto, jest-li jsem Tě sklamal, ale ono to pravdu není tak jednoduché se dostat k filmu. Jen tak pro zajímavost, v Česku je asi 3.500 herců a asi 16.000 komparzistů a všichni se chtějí dostat k filmu. Základem tedy je, zaregistrovat se v castingových agenturách, umístěných v mé databázi na předních místech. Jiří Maria

J.M.Sieber pro Adélu
30.09.2003 09:42
Ahoj Adélo a další holky. Já nejsem komparzista, takže nevím jak tyto agentury pracují, ale pokud chcete doporučit nějakou agenturu, tak určitě Extrafilms, Cine Jessy, Sedma Praha, Soňa Ticháčková a další komparzní agentury, které jsou umístěny na předních místech v databázi. Jiří Maria

Skila
04.10.2003 11:20
Ahojky... mluvila jsem po telefonu s filmou ExtraS Film a nic o náboru v Michnově paláci nevěděli... rpoto všem radím, ať tomu nevěří. Agentura ExtaS je solidní agentura a myslím, že pro komparzisty má dost pracovních nabídek. Vřele ji mohu doporučit. Naopak si dejte pozor na Efesfilm. Ještě jsem neslyšela, že by někomu nabídli prácci. Na telefonu mají záznamník a na e -maili, automatické odpovědi. Poslední dotaz. Nevíte která agentura zprostředkovává dnešní kompars - reklamu na Eurotel?

Jana
06.10.2003 21:32
jajinka.dream@seznam.cz
Tak nejak nechapu ty problemy s Extras... Necetla jsem vsechny prispevky, ale muzu prispet s osobni zkusenosti. Nejsem sice u mnoha agentur (asi jen u 4), ale Extrafilms byli jediny, kteri mi zatim poskytli praci. Tocila jsem s nimi v cervnu a o prazdninach jsem praci odmitala. Ted delaji na nekolika projektech. Chteli me na stredu a jeste nekdy na konec rijna... A penize jsem od nich dostala... Mate s nimi nejake spatne zkusenosti?

Jana
06.10.2003 21:38
A kancelare ma ag. Extras na adrese: Karlovo namesti 17, PHA 2... U STORMU jsem taky registrovana asi od brezna. Pozvali me na 1 casting do vidoeklipu Linkin park. Mejte se

Jane: Extras nejsou Extrafilms
08.10.2003 10:36
cynebeald@seznam.cz
Jak rika titulek ;-) Extrafilms jsou zda se celkem v pohode akorat clovek musi byt aktivni (kamarad tocil Ugly Americans a Prezidentovu dceru, ale musel si tam zavolat - nevim jaka je sance ze vam zavolaji sami kdyz proste jen potrebuji petset lidi na davovou scenu...). Extras s nimi nema nic spolecneho, i kdyz podobnost nazvu mozna nebude az tak uplne nahodna... Cynebeald

J.M.Sieber pro Janu
08.10.2003 18:47
Ahoj Jano, rád bych se Vás zeptal, nespletla jste si náhodou název agentury? Píšete, že jste spokojená s agenturou Extras, která sídlí na Karláku 17, ale tam přeci sídlí agentura EXTRAFILMS. Agentura Extras, celým jménem EXTRAS AND CASTING SAGA FILM PRODUCTION, údajně sídlí v Praze 3, Rohacova 177/7, stejně jako agentura EFES. Jiří Maria

SKila
09.10.2003 15:13
Tou solidní agenturou jsem samozřejmě myslela ExtraFILMS a ne Extras... Moc se omlouvám... Taky jsem z nich už zblblá. S agenturou EXTRAS žádné zkušenosti nemám. Mějte se krásně a hodně úspěchů ve vybírání agentur...

Lucka
28.10.2003 13:16
lucka67@post.cz
chtěla bych se ještě zeptat kterou s těchto komparsních agentur by ste mi doporucil asi nejvíce.(platit registraci do všech-na to fakt nemam,mozna pozdeji) Cinne-jessy,Casting Sona ticháčková,Extrafilms,Jam Casting nebo Vivid Casting?díky

J.M.Sieber pro Lucku
30.10.2003 10:52
Ahoj Lucko, doporučil bych Ti všechny tyto agentury, které si vyjmenovala. Pokud chceš doporučit jenom jednu komparzní agenturu, pak asi Extrafilms. Jiří Maria

Natálie
02.11.2003 18:57
natalie.kocka@post.cz
Pracuju na tom
Ahoj Jiříku! Tvé stránky jsou vážně skvělé. Myslím, že pomůžou spoustě lidem, kteří mají sen zahrát si ve filmu, stejně tak jako já. Zatím se chci přihlásit jen jako kompars(5.11.2003 se jedu do Prahy registrovat do EXTRAFILMU a dalších asgentur), ale chtěla bych to jednou zkusit i jako herečka. Trémou moc netrpím, ráda se předvádím, hlavně v tom co mi jde a to je bojové umění, chtěla bych zkusit dělat i kaskadérku, nebojím se padat, skákat někam atd. Myslíš si, že jako holka mám v tomto šanci? Je mi 20(ale vypadám tak na 16). Měřím 167 cm/54kg a v obličeji vypadám dětsky a nevině(aspoň mi to všichni říkají). Před kamerou jsem stála bohužel jen jednou ve 13 letech jako vítěz dětské TUTOVKY. Naši totiž tomu moc nefandí, ale teď jsem dospělá a nemám práci, tak to chci zkusit. Jsem z Karviné, což je dost daleko, ale mám v Praze známé, takže by to neměl snad být problém. Kdybych chtěla hrát jako herec, a ne jen jako komparz, tak to bych měla mít nějakou školu nebo alespoň nějaký kurz, že? Ale jaký je dobrý? Stačí nějaký jen na měsíc na menší roli? Nebo musím studovat několik let VŠ? Můžeš mi prosím poradit? Jaké mám asi šance podle toho co jsem ti o sobě a svém vzhledu napsala? Určitě máš spoustu zkušeností, tak mi prosím napiš alespoň svůj názor! Můžeš co nejdřív? Prosím prosím!!! Vím máš toho hodně a na tvých stránkách jsou už jen staré okdazy. Tak doufám, že si na mě najdeš čas! Děkuji předem! Zdraví Tě Natálka z Karviné.

Standa
18.11.2003 10:33
0mickey@seznam.cz
Ahoj jirko prosimte nevis do jake komparzni agentury se zaregistrovat mam zajem se stat komparzistou,chtel jsem do zcech castingu ale pry jsou tam nejake problemy tak ted chci do extrafilms coty nato souhlasis prosimte porad do jake uzjsem naletel axstrasu.diky standa D

JIri "Mana"... pro Standu
18.11.2003 15:04
V Praze jsou dobre tyto agentury: Extrafilms, Sedma Praha, Cine Jessy, Fortissimo, docela v poho: h-casting. pokud te zejimaji casting, tak zkus: Dee Dee casting, Stop casting a H-casting. Nechod do czech castingu a na inzeraty,ktere nabizeji 1500 za den. Prumerna denni gaze za 1 nataceci den (12 hod) je u americke produkce 750-900 kc u ceske: 500-800 + prescasy. Vetsinou byva zajisteno i jidlo a obcerstveni. Samozrejme pokud takove ag. jako Extrafilms apod. zavolaji, ze dostanes 900 a vice, nemusis se obavat jakehokoliv podvodu. Na ty nabiracky z novin bych byl hooodne opatrnej. Z lidi tahaj jen penize a nic nezajistej.

Jiri "Mana".. pro Jana
19.11.2003 16:06
....a neni ti lito tech 200 - 300Kc?Pokud mas pochybnosti o teto agenture a je takto podezrela, velmi bych si rozmyslel k nim jit. Mozna jim krivdim, ale takovychto stesku, ze nekdo nekde nekomu naletel jsou tyto stranky plne. U toho uplatneni ihned velmi zalezi na stesti. Napr. u Extrafilmu sem byl zaregistrovanej pres rok, nez mi zavolali. Naopak u Sedmy jsem se ve stredu registroval a hned ve ctvrtek mi volali, ze v sobotu jedu na kostymku a prespristi tyden tocim. Velmi zalezi jaky jsi typ a co se zrovna toci. pokud nemas "obycejny" oblicej, tak sehnat praci neni problem.

J.M.Sieber pro Matu
16.01.2004 09:40
Ahoj Mato, děkuji Ti za Tvůj postřeh. Odkaz studenti aktuálně je na mých stránkách již dlouho a chystám se ho odstranit. Agentury tam uvedené jsou všechny v databázi. Tento servr studenti aktuálně není vůbec aktuální ani seriozní. Asi před rokem byli velmi aktivní, ale spíše napadali Extrafilms. Na mejly nereagují, nekomunikují. O stránkách http://www.fz.wz.cz/prace/prace.htm jsem nevěděl, ale také nic zajímavého. Komparzní agentury tam napadají blábolem vulgárního komparzisty Ondřeja Vosátka. Je tam zmínka o Řezáčovi, o kterém jsem již slyšel, ale neměl jsem na něj kontakt. Už jsem se s ním spojil, ale jeho agentura již rok nic netočí. V každém případě jsem ho zařadil do databáze. O projektu Čachtické paní jsem již slyšel dávno. Casting na tento film by měla připravovat agentura PJ Casting Petra Jákla. Možná že Vaše koně by potřebovali. Jiří Maria

Jana pro J. M. Siebera
30.01.2004 14:53
janakof@seznam.cz
Ahoj,chtela bych se zaregistrovat u nektere z agentur a z Tvych stranek jsem vycetla, ze nejcasteji doporucujes Jesse, N. Bishop, Extrafilms ap.Urcite to zkusim.Nicmene nevim,zda se mam hlasit v sekci hercu nebo komparzu. V jedne z diskusi, ktere mas na svych strankach totiž nejaka divka konstatovala,ze u N. Bishop (nebo u Jesse? ted nevim,ale shrnovala to pak na obe) pry neberou neherce.Totiz,presne rekla,ze ji tvrdili,ze berou jen herce a s anglictinou.Nevim tedy, jak si to mam prebrat.Anglictinu jsem delala, ale presto bych rada vedela, podle Tvych zkusenosti,jak velike znalosti jsou potrebne.Navic nevim,do jake miry se mohu povazovat za herecku.Jako skolacka jsem nekolik let chodila do detskeho studia pri mistnim divadle (jsem ze zapadnich Cech,nyni v Praze).Myslim,ze od rezisera,ktery nas mel jsem celkem slusne (relativne,samozrejme) zaklady ziskala a pred dvera roky jsem se k divadlu vratila a hrala-v podstate se jednalo o amatersky spolek.Navic mam za sebou zaklady baletu, zpevu apod. (chodila jsem do zakl. um. skoly-mimoskolu samozrejme).Nicmene vyslovene vzdelani divadelni (konzervator,DAMU a pod.) nemam.Myslis,ze je nutne se zapsat do nejakeho kurzu jeste nez zacnu obchazet agentury, respektive jeste nez mi daji praci?Ja vim,ze urcite ano,pokud se chci zlepsit to je aktualni vzdy!ale je fakt,ze kurzy,jak jsem ted koukala jsou hodne drahe...Je to paradoxni,ale je mozne si na ne nejdrive vydelat treba komparzem a postupne se vylepsovat?Diky moc za odpoved,omlouvam se za delku prispevku,ale jsem takova ´ukecana´:-)

Sylva z Brna
02.02.2004 20:22
Vážený Maruško, je fakt, že mám dobrou zkušenost s firmou Extrafilms - zúčastnila jsem se dobývání Pernštejna pro film Van Helsink - nechtěli tehdy žádný registrační poplatek a provizi si pak strhli z honoráře. Pak jsem byla na registraci u jakéhosi pana Libora Nuzíka z EUROPECASTING. Ten chtěl tuším 250,- Kč nebo podepsat smlouvu o stavebním spoření. Vzhledem k tomu, že celý zápis předcházela podobná hysterie, jako nastala teď dodatečně v Brně, nešla jsem do toho. Pak jsem se zúčastnila v půlce prosince natáčení reklamy s agenturou Face Gallery - také nechtěli žádný poplatek, ale fakt je, že také dodnes nezaplatili. A teď naposled jsem nebyla tak ostražitá, protože jsem opět přišla o práci a Rejlek sliboval nějaký koprodukční film čtyřech států, asi na tři měsíce. Název Face Fashion (jako název firmy) měl uvedený v tom internetovém inzerátu. Říkala jsem si "co kdyby se náhodou zadařilo a už jsem v životě přišla o víc". Ale zase na druhou stranu nerada jsem kdekoliv "za blbce". To už jsem si tehdy u toho Nuzíka říkala, že ho to vlastně k ničemu pořádně nezavazuje a po roce mi řekne (nebo taky ne), že jsem holt měla smůlu a nikdo si mě nevybral. Těžko si to ověřím, jestli mě někde nabízel nebo ne. No nic nebudu Vás tím unavovat. Moc zkušeností v této oblasti nemám. Takže zatím děkuji a bude-li něco nového, ozvu se. Zdraví Sylva z Brna.

Casting jako podvod - EUROPECASTING, Nuzík
03.02.2004 09:25
http://www.castingoveagentury.cz/podvod
Pokračuji v citaci z Mladé fronty PLUS: Jedním z dalších podezřelých v J.M.Sieberově databázi je agentura Europecasting, založená Liborem Nuzíkem ve Zlíně. S majitelem jsme se sešli v kavárně Slávie. Na důkaz aktivnosti jeho agentury začal z kapes vytahovat desítky fotografií z natáčení filmů bratří Tavianů Luisa Sanfelice: "Na tenhle film jsem dodal tři sta komprazistů." Zeptal jsem se, zda casting zajišťoval sám. Odpověděl, že ano. Jak jsme ale později zjistili (a jak nakonec přiznal i pan Nuzík), na filmu spolupracoval ještě se dvěma agenturami a ze strany Nuzíka šlo spíš o menší výpomoc... Zvláštností agentury je to, že nesídlí v Praze, ale "kočuje" po okresních městech a registruje lidi - kdyby se náhodou v dané lokalitě něco točilo. To ale není příliš pravděpodobné, protože většina filmů se točí v Praze a okolí. Pokud se náhodou něco točí dál od Prahy, renomované agentury seženou komparzisty několik dní před natáčením a vše se obejde bez registračních poplatků. "Jde o jednorázový kompars, za který nic nevybíráme," (říká Jiří Hrstka z EXTRAFILMS). Nuzík také hodně mluvil o spolupráci s jinými agenturami. Dozvěděl jsem se to samé jako vždy: ,,0 spolupráci nemůže být řeč", "Ne, pan Nuzík nám do filmu nikoho nedodal"...

Petr Špánek, Ondřej Těšínský
03.02.2004 09:44
CASTING JAKO PODVOD
http://www.castingoveagentury.cz/podvod
Citace z článku v Mladé frontě PLUS: V Česku působí desítky castingových agentur. Všechny vám budou shodně tvrdit, že právě točí, nebo že mají přislíbenou nějakou zakázku z Ameriky a práci vám do několika týdnů seženou. Ale zdaleka ne vždy tomu tak je. Zakázek rozhodně není tolik, aby se dostalo na všechny. Začínající agentury obvykle nemají šanci. Jen ty nejlepší seženou práci většině svých komparzistů. "Během tohoto roku jsme nabídli práci devadesáti procentům z lidí, kteří jsou u nás registrovaní. To považuji za úspěch," říká Jiří Hrstka, majitel agentury Extrafilms, která se během léta podílela na natáčení šesti zahraničních filmů. Háček je v tom, že aby vám agentura práci vůbec nabídla, musíte být u ní zaregistrován, což vás přijde tak na 300 korun. Jde o jakousi "vstupní investici", která se vám ale nemusí vrátit. Může se stát, že narazíte na podvodníky, kteří se živí pouhým vybíráním registračních poplatků... CHCETE RYCHLE ZBOHATNOUT A NEVÍTE JAK? Pro začátek budete potřebovat jen mobil, digitální foťák a pár stovek. Nejprve si zaregistrujete na živnostenském úřadě agenturní činnost v oblasti kultury a umění. Podle toho, kolik máte peněz, si pronajmete více či méně renomované prostory. Je dobré si podat pár inzerátů s tím, že toho a toho dne pořádáte casting tam a tam. A pak už jenom čekáte a těšíte se na den D, kdy se k vám komparzisté jen pohrnou. Samozřejmě, že se žádný casting (obsazení určité role) dělat nebude, i když to tak budete nazývat, dobře to zní. Půjde jen o pouhou registraci, nafocení komparzistů, zařazení do databáze, za které si samozřejmě naúčtujete pár stovek (dvě až čtyři, více ne, byli byste podezřelí). Podobné castingy uděláte párkrát do měsíce a za půl roku máte milion. Podle právního řádu nejste povinni nikomu práci sehnat. Stačí úsilí jen předstírat. Práci podvodníkům usnadňuje takzvaný lavinový efekt, který mezi komparzisty funguje dokonale. Komparzisté se snaží být zaregistováni v co nejvíce agenturách. Mají pocit, že poté je větší šance získat práci. Málokdo už si ale novou agenturu proklepne, ačkoliv možností je hned několik. Nejjednodušší je podívat se do databáze www.castingoveagentury.cz, kde se o agentuře dají zjistit základní informace, například to, zda podniká legálně (má živnostenské oprávnění na "agenturní činnost v oblasti kultury a umění"). Pak je dobré si ověřit, zda agentura opravdu sídlí na uvedé adrese. Pokud do agentury zavoláte, měl by to někdo zvednout, ani to ale není samozřejmost. U nesolidních gentur rovnou spadnete do hlasové schránky, kde se dozvíte jen to, kde a kdy se koná příští registrace, případně to, jak lehce si můžete vydělat spoustu peněz. Samozřejmostí agentury by pak měli být internetové stránky s odkazy na už realizované projekty.

Dalibor
09.02.2004 10:51
Casting jako podvod
K tomuto článku v Mladé forntě bych chtěl podotknout jen to, že novinář jaksi zapoměl uvést, že fenomén vybírání peněz od komparsistů je daleko starší. Článek popisuje vše jako horkou novinku, což není pravda a zapomíná i na mnoho jiných vyběračských agentur. Co mě ale skoro vyděsilo je značně účelová citace majitele agentury Extrafilms (p.Hrstky) jak dává práci skoro všem lidem-což rozhodně není pravda - mne ani několika jiným lidem co znám už hodně dlouho ani nezavolal a přitom ještě někdy před rokem vybíral registrační poplatky jak šílenec (kam se na něj v té době hrabal Gál...-ti co znají vědí dobře o čem píšu-masivní inzerce, davové psychózy na Karláku, apod....)

J.M.Sieber pro Dalibora
09.02.2004 11:23
Ahoj Dalibore, neřekl bych že bojuji proti agenturám, pouze se snažím lidem podat dostatek informací v tomto oboru. Skoro každý databázový server je placený, proto v začátcích se některé agentury snažily mě uplatit, než pochopily, že tyto stránky jsou zdarma. Ostatně ty agentury již neexistují. Ten článek v Mladé frontě PLUS vznikal velmi dlouho a byl velmi zkrácen. Původně tam mělo být i hodně o Agentuře P+P, ale nějak to zkrouhli. O EXTRAFILMS se tady psalo již mnohokrát, já s nimi nemám problém. Tak tam zavolej a zeptej se jich. Já si myslím, že je to jedna z mála agentur, které opravdu točí. Zda je Rejlek propojen z Personality nevím, nemohu se dostat na www.justice.cz, ale myslím si, že jenom obšlehl smlouvu kterou někde získal. Pokud máš smlouvu s Personality, tak mi jí pošli a já jí zveřejním bez Tveho jmena. V tom Brně to nějak zmlklo, ale začaly útoky proti mé osobě. Maruška

Kachorra
11.02.2004 18:00
Ahoj Jirko, můj dotaz se vůbec netýká natáčení a není ani tolik důležitý, ale jsi z branže, takže myslím, že by si ho mohl zodpověděť. V létě 2003 jsem natáčela s agenturou Extrafilms (mimo jiné i Ošklivé Američany) a v "pořádkový" byl jeden kluk. Všichni ho pořád oslovovali Josh a já jsem moooc zvědavá, jestli je to jeho pravé jméno. A když ne (jako že určitě ne), tak jak se potom vlastně jmenuje. Díky předem za odpověď, ať už bude jakákoli. Kachorra

J.M.Sieber pro Kachorru
12.02.2004 07:32
Ahoj Kachorro, v Ošklivých američanech jsem hrál, ale jelikož jsme točili v erotickém sado-maso salonu, koukal jsem spíše po holkách a ne po chlapech. Komparz zajišťoval EXTRAFILMS, tak by asi bylo rozumný zeptat se u nich, co to bylo za kluka. Maruška

J.M.Sieber pro KOMPARZISTU
12.02.2004 07:48
Ahoj bezejmený komparzisto. Přeji Ti v tom dalekém Brně úspěch. A kup si nějaké auto, které málo žere. Pokud budete točit, tak budeš každý den dojíždět, nebo si v Brně pronajmout hotel či byt. Obávám se, že náklady na cestu či ubytování přesáhnou výdělek komparzisty. Maruška

Kachorra pro J.M.
18.02.2004 18:02
Nechtěla jsem zpochybňovat tvou orientaci, myslela jsem si, že si to nebudeš pamatovat, ale i tak dík. V Extrafilmu jsem se už ptala, ale pro jistotu mi neodpověděli. No, snad se to někdy dozvim, jinak umřu zvědavostí. Měj se fajn a přeju hodně filmových rolí. Kachorra

Jiri "Mana"
02.03.2004 15:00
add
Je velmi zajimave sledovat cim vyhrozuje "udajny" pan Mgr. Palic nebo Palič. Na Advokatni komore o Vas nikdo nic nevi. Mozna, ze v ni nejste zapsan, ale pokud vim tak to je docela problem, souhlasite?? Ani na www.Justice.cz nefiguruje Vase jmeno v zadnem subjektu. Coz, pokud mate soukromou praxi, by asi melo, nemam-li pravdu. Pokud ne, prosim opravte me a mozna ze by jste mohl i napsat nejakou adresu, kde by mohlo Vase jmeno byt, aby bylo jasno, ze jste ten, za koho se vydavate. Pokud zde vyhrozujete zalobami, myslim si, ze by pri pripadnem soudnim jednani nebyl problem pro udajne poctive a zde narcene agentury dokazat svuj eminentni zajem sehnat praci pro lidi. Pokud ano, bude mit pan Sieber docela problem se obhajit. Pokud ne, myslim, ze problem budete mit Vy a tyto agentury. Osobne si myslim, ze to, co pan Sieber tady dela je dobre. Je mozne, ze je nejakym zpusobem zasedly na urcite pany a agentury, ale pokud se v tomto prostredi pohybuje delsi dobu a vi co a jak chodi. Na zaklade toho zde VARUJE pred pripadnymi agenturami, ktere tahaji lidem penize z kapes. Nikde jsem necet vetu typu: "nechodte tam ". Je velmi zajimave, ze zde nebroji proti agenturam typu Extrafilms, Sedma, Fortissimo apod. Ty jsou POCTIVE a maji na to dukazy.

Mgr. Palic - lekce demokracie a podnikani
03.03.2004 20:14
Vazeni pisatele prispevku a pane Sieber. Kazdy ma pravo na svobodny projev ale nezapomente ze jen v mezich zakona. Mimochodem svoboda jednoho konci tam kde zacina svoboda druheho. Pan Sieber ale nektere komparzni agentury vyzdvihuje a dalsich 14 ocernuje. Ja hajim vsechny ty ktere Sieber zabarvil cernou a umistil je na konec sve databaze. Vadi mi ze o rade majitelu pise jako o podvodnicich. Nemuzu se stale zbavit dojmu ze tyto stranky jsou systematicky navstevovany dvema typy lidi. 1. lide kteri neznaji vyznam slova kompars a casting a chteji si vyjasnit zakladni informace. 2.druhou skupinu tvori lide s profesionalnim zazemim u komparsu-vetsinou majitele komparsnich agentur kteri se tu navzajem napadaji a ocernuji. Jsem presvedcen, ze pan Sieber podleza zajetym starym agenturam, ktere doporucuje novym zajemcum. V neposledni rade Sieber pochopil fakt, ze vznik novych agentur-tedy tech kteri zacinaji podnikat v oblasti kultury a umeni je proti srsti tem starym, kteri se citi cinnosti novych poskozeni a tak vsechny nove vznikajici podnikatele systematicky ocernuje. Pane Sieber, majitele starych komparznich agentur a vsichni komparziste, zavzpomijejme spolecne na historii komparsnich agentur po roce 1989. Na zacatku vznika na komercni bazi nekolik agentur-pres reklamu se mezi lidi dostava slovo kompars a casting. Lide dostavaji od majitelu agentur lekci v podobe registracnich poplatku. Nekteri zaregistrovani dostavaji praci, jini na ni dlouho cekaji a na radu lidi se nedostava prace vubec. Agentury vytvareji databaze a nabizeji je produkcim. Nejdrive jde o fotograficke sety, pozdeji s rozvojem digitalnich technologii a internetu jde o databaze elektronicke. Uplyne par let a situace na poli komparzu se priostruje. Agentury se rozrustaji, provadeji hromadne nabory na lakavou inzerci typu 2.000-20.000kc/den (ag. Personality), leti ag.Ability,Extrafilms a dalsi. Mimochodem Extrafilmu se v celku dari a tak pokazde kdyz mu prijde pod ruku sebemensi zakazka dela hromadne nabory. Toto vse je ale v poradku, ubirame se cestou trzni ekonomiky. Prijde leto 2003 a pan Gal si zaklada novou komparzni agenturu a take chce podnikat, vytvari databazi a snazi se sehnat lidem zakazky. Presne v teto dobe se ale na scene objevuje prvni a doufejme ze i posledni kazisuk jmenem Sieber. Tento herec prisel se zajimavym napadem-vlastni stranky-databaze vsech agentur, kniha navstev apod. Proc ne, vskutku dobry napad....jenze...pan Sieber ma rad sam sebe a zacal pestit kult osobnosti. Kdykoliv se objevil kdokoliv kdo mel jiny nazor, byl Sieberou ocernen, vyhnan ci zahnan na okraj ( vzmomenme chudaka pana Marka a jine). Pane Sieber, mel by jste vzit v potas ze zadna komparsni agentura z nebe nespadla ale tvrde se budovala a to jak potem jejich majitelu tak i komparsistu. Zalozit komparsni agenturu, nabirat lidi do databaze, nechat si za to platit a nasledne se cinnit v shaneni zakazek je naproso normalni. Delali a delaji to tak vsichni. Pane Sieber, prestante uz konecne nove agentury ocernovat a vemte jejich existenci v potas. Za par let prijde mozna den, kdy uz rada starych agentur nebude existovat a vy budete dostavat herecke zakazky prave od nektere z tech dneska novych. V posledni vasem prispevku jste nabral dech a hrozil majitelum novych agentur trestnimi oznamenimi a velkovysetrovanim. Pane Sieber vzpamatujte se, kde to zijete. Podle mych informaci uz rada rypalu a marusek trestni oznameni na kde jakeho majitele podala a vzdy je police smetla se stolu s tim ze vse je v poradku. Stejne tak konstatovali i inspektori Ceske obchodni inspekce, kdyz kontroly naboru komparsistu na podvratna udani kde koho provadeli.Jestli tomu neverite nebo nechcete uverit, zachovejte se chlapsky, prestante pisalkovat a jdete na policii a vsechno jim to o tom vasem obrovskem odhaleni reknete. On uz to zkousel jeden novinar z Mlade fronty-clanky smolil, na pullizerovu cenu zuby cenil a nakonec to dopadlo tak, ze ani v jednech novinach mu tu uzasnou informaci nezverejnili, az nakonec se nasel jeden bulvar bez rozumu a uspechu ktery se nad nim slitoval....Tak pane Sieber ted uz vite koho a proc hajim a jeste by vas asi zajimalo proc to vsechno delam. Tuto informaci jsem si pro vas schovaval na konec. Jiz si take (jako i mnozi dalsi) vyrizuji potrebne zivnostenske opravneni, registruji se u Uradu pro ochranu dat a to vsechno proto abych mohl do mesice zahajit radne cinnost komparzni a castingove agentury,pod hlavickou sveho s.r.o. Planuji vytvorit dosud nejvetsi komparzni rejstrik v cele stredni Evrope. Registrovat budu komparzisty nejen z vetsich ceskych a moravskych mest ale take z Polska,Slovenka a Rakouska. Komparsistum se budu snazit poctive shanet zakazky a rovnez vytvorim jejich nejvetsi internetovou databazi. O mych planech nyni jiz vite vse co je nezbytne nutne. Doufam ze si vsechno nechate projit hlavou a ze mne anebo jinou agenturu ktera se urcite brzo objevi, nehodite do zumpy jako jste to udelal ze posledni rok snad s kazdym novym podnikatelem.

JIri "Mana" pro ONDRU
30.03.2004 14:18
Alien vs Predator se tu skutecne tocil v rijnu 2003 az leden 2004. Jestli budou nejake dotacky, nevim. Cinkni si kdyztak do ExtraFilmu.

J.M.Sieber pro Helču a Chrudim
30.03.2004 14:53
Právě jsem dostal další informace, ohledně náboru v Chrudimi, který tam pořádá pan František Altschmied, All Alfa Agency International. Tento člověk od lidí vybírá 500 Kč za registraci a tvrdí, že připravuje obsazení filmu Oliver Tvist. Tento film by se měl opravdu točit v létě, herce však bude obsazovat Nancy Bishop Casting a komparz bude zajišťovat Extrafilms. Pan František Altschmied v Chrudimi nespolupracuje s žádnou z těchto agentur. Pokud tedy někdo budete chtít ochránit další podvedené lidi, oznamte jednání pana Františka Altschmieda policii. Maruška

JIri "Mana"...
21.05.2004 10:17
Ahoj Jiri a kolegove. V dnesni MF DNES (patek 21.5.) v sesite A na strane 6 je peknej clanek o jedne "poctive agenture" jmenem All Alfa Agency International. V pardubickem kraji si jisty pan Altschmied pronajima saly a nabira lidi na Olivera Twista. Bacha na nej, vybira 500 a 300 korun ceskych. Nemusim upozornovat, ze se z 99,9999999 % jedna o nekale podnikani. Podle vyjadreni spolecnosti Etic Films, ktera zajistuje vse potrebne pro nataceni tohoto filmu nic o teto agenture nevi. Osobne vim jen o Extrafilmu, ktery jej bude natacet. Po dotazu MF Dnes tento pan zmenil taktiku a tvrdi, ze pripravuje nataceni "bezejmenneho" historickeho filmu. Bacha. Nezapomente, ze to jsou vase penize. Jak se rika: Duveruj, ale proveruj. Zdarvim a preji prijemnou nataceci sezonu. Jiri

Marta
02.06.2004 19:43
novakomarta@seznam.cz
Ahoj. Prosím kohokoliv, jestli by mi nepomohl, nebo neposlal nějaké info o agentuře Extrafilms, resp. o filmu Everything Is Illuminated, který se má v létě natáčet. Neví někdo o nějaké možnosti, výpomoci, brigády, či castingu právě přes toto léto?( nejlépe s tímto filmem) Můj problém je, že nejsem z Prahy, a tak si to nemohu osobně obejít.Prosím pomozte. Děkuji předem všem. Marta

EXTRAFILMS, s.r.o.
02.06.2004 20:20
info@extrafilms.cz
http://www.extrafilms.cz
Dobrý večer, film Everything Is Illuminated je taková road movie, příběh se z větší části odehrává na Ukrajině. Je to příběh mladého muže, který jede na Ukrajinu pátrat po svých kořenech. Hlavní roli ztvární Elijah Wood (známý jako Frodo Pytlík z trilogie Pán prstenů). Natáčet začínáme 14. června a film se točí 8 týdnů, celý v Praze a okolí. Pokud jste u nás registrovaná sami vás budeme kontaktovat v případě výběru. Pokud ne, podívejte se na naše stránky, kdy probíhají registrace do naší agentury. Od poloviny července do října natáčíme film Romana Polanského Oliver Twist, o kterém se tady již bohužel hodně napsalo. Největší scény se točí v létě. V srpnu a září budeme točit každý den asi s 800 komparsisty. Všem , kdo mají zájem přenést se do Londýna poloviny 19. století již nyní říkáme, aby si netříhali a nebarvili vlasy. Tihle lidé poté budou s námi natáčet v davových scénách na Barrandovském pozemku, kde dekorace Londýna již nyní vyrůstají. Těšíme se na setkání s vámi. Máte-li nějaký specifický dotaz, napište nám na náš e-mail.

Agentura Mecom?
07.06.2004 23:57
cynebeald@seznam.cz
http://
Po delsi dobe jsem zacal opet shanet praci, a na www.jobs.cz me zaujala nabidka jakehosi dabingu ("Hledame rodile mluvci nebo studenty s velmi dobrou znalosti hovorove anglictiny pro dabovani filmu"), porada pry agentura Mecom. Po zkusenostech z predchozich let (extrafilms, efes...) jsem se rozhodl nejdriv si je trochu proklepnout. V rejstriku (ani obchodnim, ani zivnostenskem) jsem nic nenasel, podrobnejsi hledani pomoci googlu ("agentura Mecom") mi naslo nejake starsi inzeraty na nataceni v Liberci (za 900-1200 Kc) a adresu agentury v Rohacove ulici v Praze... Nez zacnu bit na poplach a varovat lidi pred novou taktikou podvodniku (dabing, poslat CVcko mailem...), docela rad bych se pozeptal jestli zcela nahodou skutecne nejde o nejakou seriozni nabidku. Cynebeald

Mata pro J.M.Sieber a Jájinu
29.07.2004 22:24
http://
Je to přesne tak jak Maruška píše. Pokaď jseš z Prahy, tak si zajdi na ExtraFilm v současné době točí Olivera a potřebujou lidi. Pravděpodobnost, že se dostaneš na natáčení Olivera je poměrně velká, ale musíš bejt registrovaná. Točit ho budou udajně až do září a kostýmky skutečně probíhají. Za registraci chtějí 250,- a fotky si udělají na místě vlastní a pokaď se jim typově budeš hodit, zavolají ti. Pokaď budeš přiměřeně vlezlá, tak tě obsaděj také.

jájina
30.07.2004 09:13
http://
Ahoj Jiří, sice nejsem z Prahy, bydlím ve stejném kraji jako ty, dá se říct, co by kamenem dohodil od Tebe :-)). Ale přesto bych do natáčení šla. Zkusila jsem se u některých agentur zaregistrovat přes mail a poslala jedno nedokonalé foto. Možná příští týden zkusím zajet do EXTRAfilmu osobně. Nejsem patnáctka ani dvacítka,ale zase mám smysl pro pořádek, férovost a zodpovědnost. A to někteří na komparzu nemají. Také jsem jich dost zažila, kteří si to přišli jen "odsedět" a jediná jejich starost byla, že mohli "přitlačit".Ale dlouhé vlnité nebarvené vlasy by mi šanci na Olivera Twista mohly dát,ne?? ;-) Jediný problém, Mato...nejsem vlezlá a neumím to. Nemám ani dostatečně široká ramena, abych si pozici uměla "vyboxovat" :-)) Jenže v téhle branži "panenky, které sedí v koutě" právě nemají šanci. Vím to,takže pokud se do Prahy nedokopu osobně, nikdo o mě nebude vědět.A také o typ ženy stylu "o berličce hnáty křivé, hlas vichřice podoba" jen tak mít někdo zájem nebude :-)))) Mějte se pěkně, konečně bude léto, ale pro natáčení asi nic moc. Ještě k tomu Ústí.....díky této stránce a upozornění na nekalou činnost jistých lidí a zneužívání , jsem mohla odradit některé známé, kteří už byli odhodláni do Ústí na nábor jet. Protože na stadionu v Teplicích se už o ničem jiném mezi lidmi nemluvilo, než že ve středu 28.7.04 hurá do Ústí na další komparz.

Jan
17.08.2004 07:09
jan2010jan@yahoo.com
http://
Ahoj, mimochodem - videl jsem Te na Fordu Fiesta. Proc pisu - ale je - ze jsem cetl Tvou zpravu o dvojich ci trojich provizich. To me pripomelo jednu vec, kterou jsem dosud nepochopil. Zacal jsem s komparsem a registracemi pred rokem - loni v lete. Zaregistroval jsem se mimojine u agentur JAM, KLAKSON, Sona Tichackova, H Casting a STOP casting. U JAMu, STOPu a Tichackove to bylo za 100,-Kc - jinak zadarmo. Jedne veci nerozumim. Zadna z techto agentur me nejen nikdy nenabidla praci, ale ani me nikdy pozvaly na zadny casting. Zadna z nich se vubec nikdy neozvala. Kdo me vsak posila k temto VSEM vyse jmenovanym agenturam na casting jsou agentury VISION ONE, AFAIA, LARS MODELS, CASTING CENTRUM a CASTING BARRANDOV. Samozrejme, ze kazda chce priblizne 20%. Jen Casting Centrum chce 40% z prvnich dvou kseftu a pak uz normalnich 20 nebo 25%. Proc me vyse zminene agentury nezvou na casting samy, kdyz jsem u nich u vsech registrovany? VisionOne, Afaia, Lars Models a Casting Centrum pokud vim zadne castingy nedelaji a temer jedine, co delaji je, ze posilaji lidi na castingy do jinych agentur - a kdyz to vyjde - 20% dobrych. Jinak vsak funguji i jine kombinace - i agentury, ktere me volaji a pres ktere jsem tocil nebo fotil reklamy - me posilaji na castingy k agenturam, u kterych jsem take registrovany. Tak me poslala DeeDee na casting k Tichackove nebo Casting Barrandov k Mirce Hyzikove, i kdyz jsem u obou. Zatim nejzajimavejsi preposilani bylo: VisionOne me posila do H Castingu na casting na reklamu na osvezovac vzduchu a H Casting me pak posila na Call Back do Vividu. Pres koho jsem za rok nemel zadne ksefty? JAM, KLAKSON, H CASTING, MINIMAX, SEDMA, STOP Casting, Sona Tichackova, STORM, uvadim i CORP PRODUCTION (protoze jedna nabidka na toceni reklamy za 600Kc/den jako kompars-a registrace za 365Kc-to je bida). Pres koho jsem ksefty mel? DeeDee, Mirka Hyzikova, Fortissimo, UnifisPro, A Casting, Cine Jessy, ExtraFilms, Casting Barrandov, PJ Casting, Czech Casting, Ceska Televize. Cau, Jan

J.M.Sieber pro Hanču
18.10.2004 20:05
http://
Ahoj Hančo, v centru Prahy jsou blízko sebe agentury Klakson, J.A.M., DEE DEE, EXTRAFILMS, VIVID, Mytnyx Tyrnyx a FORTISSIMO. Maruška

Michaela
30.10.2004 10:28
http://
děkuji, přemýšlela jsem o agentuře EXTRAFILMS , myslíte si, že bere tak mladé lidi jako já? na netu to nemají...

J.M.Sieber pro Michaelu
30.10.2004 12:14
http://
Ahoj michaelo, podíval jsem se na net Extrafilms a okamžitě jsem našel text: Stále hledáme nové tváře! I právě vy můžete být osobou vybranou do dalšího projektu... Registrujeme úplně všechny: muže i ženy, od nemluvňat po důchodce, malé i velké, silné i hubené, Asiaty, Afričany, atd. atd... Pokud si chcete zahrát ve filmu po boku slavných filmových hvězd, neváhejte a přidejte se k nám! Takže stále přibírají nové lidi. Když jsem s EXTRAFILMS točil film EUROTRIP, tak tam v barech a na diskotékách byla spousta mladých lidí z EXTRAFILMS. Ten film pak byl dva týdny mezi desítkou nejlepších filmů v USA. Tuto agenturu Ti mohu opravdu doporučit. Maruška

Michaela
30.10.2004 13:30
http://
to mě teda těší :) je tam napsaný že ve středu (3.11) je novej casting že nabíraj lidi, tak se tam pokusim dostat :))) děkuji za odpovědi ;)

honza
28.03.2005 14:10
creative78@atlas.cz
http://
doby den chtel jsem se zeptat jestli byste nemohl sehnat film na dvd denik anny frankove natacel to extrafilm prosim napiste mi na mail dekuji muzik

J.M.Sieber pro Honzu
28.03.2005 20:02
http://
Já Ti nemohu shánět DVD. Pokud si Denik Anny Frankove natáčel s agenturou Extrafilm, pak se zeptej v této agentuře. Maruška

Marlies
08.12.2005 16:38
http://
Agentura Amodels zaregistrovala mého syna a spoustu jiných dětí z našeho města, za poplatek 2000,-. Udělala jim pár fotek, které by měli být na internetu.. Od té doby se neozvali. Je to už 3/4 roku. Neposlali ho ani na jeden casting. Ve smlouvě mají, že nesmí pracovat pro nikoho jiného, než pro ně. Sami mu však práci neshání. Pochází z Třebíče, ale mají kancelář i v Praze. Stejné zkušenosti mají i jiní rodiče. Chci jen říct: dávejte pozor, komu dáváte peníze, a co za smlouvu podepisujete. My jsme naletěli. Marlies

J.M.Sieber pro Vláďu
13.12.2005 07:43
http://
Agentura EXTRAFILMS je dobrá agentura a je v TOP 20 CASTING, takže se tam můžeš klidně zaregistrovat. Maruška

Mata
09.01.2006 17:08
http://
Treba se to nekomu bude hodit, bylo to www.jobs.cz ---- >>> KOMPARS DO FILMU JAMES BOND 21 - CASINO ROYALE Popis: Chcete si zahrát v komparsu po boku Jamese Bonda??? Pro filmový projekt CASINO ROYALE - JAMES BOND 21 (21. BONDOVKA - 30.1. - 30.5.2003)) a francouzský film EDITH PIAF (Pravdivý příběh slavné francouzké zpěvačky 16.1. - 15.4.) hledáme muže i ženy všech věkových kategorií. Více o těchto filmových projektech naleznete na www.extrafilms.cz Registrace do naší castingové agentury se konají: Středa 11.1. 2005 od 14:00 do 19:00 hodin Čtvrtek 12.1. 2005 od 14:00 do 19:00 hodin Adresa: EXTRAFILMS s.r.o. Karlovo náměstí 17, Praha 2. Během registrace vyplníte registrční formulář, v našem ateliéru vám zhotovíme několik fotografií, prosíme, abyste tedy přišli slušně oblečení /vynechte bílou, světle modrou a černou barvu/. Ženy /lehký make-up/. Úřední hodiny: st 12-19 hodin Z našich předchozích filmových projektů jmenujme např.: YOUNG HANNIBAL OMEN 666 REVELATIONS ILLUSIONIST LAS HOLIDAY LETOPISY NARNIE - ZIMNÍ ČÁST DOOM LOVE FROM COLDITZ RUNNIG SCARED OLIVER TWIST ALIEN VS. PREDATORS VAN HELSING CHASING LIBERTY EUROTRIP CHASING LIBERTY RYTÍŘI ZE ŠANGHAJE BLADE 2 ČESKÁ SPOJKA XXX AGENT BEZ MINULOSTI DUNA OPIČÍ KRÁL PŘÍBĚH ANNY FRANK Z českých projektů: HRUBEŠ A MAREŠ JSOU KAMARÁDI DO DEŠTĚ VÝLET VYHNÁNÍ Z RÁJE ZPRÁVA O PUTOVÁNÍ Reklamy: ADIDAS, BARCLAYS, LEXUS, ORAL B, ROMAGNOLI, PILSNER URQUEL, JIH. BRAMBŮRKY, COCA COLA, BURGER KING, REXONA, AXN, LABATT,... Kontakty: telefony: ST 12 - 19H - 221 986 219, 737 300 001, 77 KOMPARS Fax : 221 986 291 URL: www.extrafilms.cz E-MAIL: info@extrafilms.cz NAVŠTIVTE TAKÉ NÁŠ KATALOG (databázi komparsistů) NA: www.extrafilms.cz Odměna: cca 800,- Kč / den Pracovní úvazek: brigáda Lokalita práce: Praha Adresa práce: Praha, převážně Filmové ateliery Datum zahájení a délka: ihned, na dobu neurčitou, dle vhodnosti typu Kontaktní osoba: JINDRA Kontaktní telefon: 221986219, 737300001, 77kompars Kontaktní e-mail: info@extrafilms.cz

ChewieDC
13.02.2006 15:22
chewiedc@seznam.cz
http://
Už se Extrafilms ozvali někomu, kdo byl na castingu na kompars do Casino Royale? Nebo se na mě a mé známé vykašlali? :)

pro ChewieDC
13.02.2006 15:48
http://
Ja jsem v agenture zaregistrovana a podle fotky si me vybrali rovnou na nataceni bez castingu. Ale zaslechla jsem neco, ze ted odjeli na Bahami a vrati se az v breznu. Lída

paja
13.02.2006 19:35
http://
pekny vecer, tak se opet muzu zapojit do diskutovani-ohledne Extra Films.. ja jsem sice taky na cast. nebyla, ale jsem u nich zaregistrovana a minuly ctvrtek mi volali a nabizeli praci na 6 dni.. Ovsem jelikoz jsem jeste na stredni a moje absence je dost miziva, musela jsem odmitnout... ale jinak myslim ze s touhle agenturou je vsechno v poradku... a ze se na vsechny tvy kamarady "vyprdli" je pochopitelne, jelikoz v jejich databazi je pres 10000 lidi..maji z ceho vybirat.. ahoj paja :-)

Simuni pro Páju
13.02.2006 20:46
http://
no jo, tak ale i přesto, že mají v agentuře přes 10000 lidí jak říkáš, uspořádali casting.. a kromě toho zadarmo, tak k čemu jim asi jinak byl? jak psali, chtěli nové tváře..

paja
13.02.2006 21:49
http://
Ale jasne, dyt to je normalni, ze udelali casting... ale ja rikam, ze musis pocitat s tim, ze te nevyberou na sto procent ne?? asi jsem se spatne vyjadrila, tak promin...Ale jen tak mimochodem, v kazdou uredni hodinu tam stoji fronta nejmene 10 lidi cekajicich na registraci... vzdycky kdyz jsem tam kvuli necemu byla, jsem se musela proboxovat chodbou...A ze hledaji nove tvare je na strankach porad.Dobrou noc vsem.

Lída pro Emila
13.02.2006 22:21
http://
Byla jsem na nataceni. Volali mi 31.1. ze si me vybrali a jestli mam cas tocit. Hned dalsi den byla kostymni zkouska, tocilo se 7. a 8.2. Jinak nataceni v pohode, jen tam bylo moooc lidi a hrozne moc cekani-no podle toho jak moc clovek tocil.prvni den jsem tocila jen rano prvni scenu a pak sem tam cely den jen sedela. Lída

Lída pro Páju
13.02.2006 22:24
http://
Ahoj, volas do extrafilms a pripominas se nebo ti zavolali sami ze te chteji? Co vim, tak tam lidi stale volaji ze by chteli tocit a oni si je tam poznamenavaji, takze kdyz nepotrebujou nekoho special,tak maji ti co volaji asi vyhodu.

Mišička
14.02.2006 08:09
Maii@seznam.cz
http://
Já jsem tam taky zaregistrovaná ale ještě se mi nikdo neozval.Myslíte, že to může být i tím, že nejsem z Prahy?A když tam píši ty změny tak ani nevim jestli to někdo čte?Jako číslo a tak..Miška

Jana pro Mišičku
14.02.2006 08:14
janasimi@volny.cz
http://simkovaj.foceni.org
Ahojky, tim, ze nejsi z Prahy to urcite neni. Ja take nejsem z Prahy a tuhle mi volali, ze si me vybrali do Edith Piaf, i presto, ze jsem na castingu nebyla, protoze jsem byla v zahranici. Zkus jim tam zavolat a pripomenout se.

paja
14.02.2006 19:35
http://
Lido, u Extra Films to funguje tak, ze tam lidi chodi nebo volaji, oni si poznamenaji, ze maji v nasledujici dobe zajem tocit a pak z nich vybiraji na jejich projekty... Alespon takle to chapu ja.Muzes to zkusit i pres e-mail ci telefon, ale jelikoz jsou fakt dost vytizeni, je nejlepsi resit to osobne-jestli to nemas moc daleko...ja to tak delam, kdyz jdu ve stredu okolo, stavim se tam a obcas to vyjde :-) tak zlom vaz!!paja

Šárka
15.02.2006 14:33
mikeska12@seznam.cz
http://
Ahoj lidi. Nevíte náhodou někdo něco ohledně natáčení Casina Royale ? Agentura extrafilms mě zvala na casting ohledně Edith Piaf, ale o té nové bondovce nic nevím. Mám to brát jako že už si vybrali podle fotek a obvolali už jen ty vybrané ? Za všechny názory děkuji. Šárka

Emil
03.03.2006 17:34
http://
Ahoj, proc nemuzu Nency Bishop najit mezi top 20 casting? Jo, a proc toho Bonda castuje i ona, ja myslel ze Extrafilms..?

Pavel
09.04.2006 16:07
http://
no já bych agenturu extrafilms zas tak dobře neviděl když nemám žádné zkušenosti z filmem tak mě nevyberou a myslim že když jsem viděl že v databázi maj přes 15 tisíc registrovanejch tak bi mi to skoro přišlo zbitečný se tam registrovat nevíte o agentůře kde by byla šance si aspon v něčem malim zahrát

Johnny Tom
12.06.2006 00:00
http://
Dobrý den, mám sotaz. Agenutra EXTRAFILMS je komparzní nebo herecká agentura? Děkuji za odpověď, Johnny Tom

J.M.Sieber pro Johnyho
12.06.2006 06:41
http://
Agenutra EXTRAFILMS je velmi dobrá komparzní agentura. Maruška

Ruut pro Marušku
12.06.2006 08:22
ruut.mk@seznam.cz
http://
A ty jsi s ExtrafilmS nějaké komparsy dělal? Já tedy ano a určitě bych netvrdil že to je nějaká špičková agentura. Jednak málo platí a organizačními sachopnostmi taky moc neoplívají. Možná je to dobrá agentura pro všechny ty nezaměstnané somráky a zloděje co s nimi pořád točí davové scény. Ale jinak určitě ne.

J.M.Sieber pro Ruut
12.06.2006 09:21
http://
Já jsem, jako herec, s EXTRAFILMEM točil film EUROTRIP, hrál jsem obsluhu v sadomaso salonu. Zaplatili mi 10.000 Kč za jeden natáčecí den a dnů bylo pět. Kolega který to hrál se mnou, byl komparzista od EXTRAFILMS, bylo to jeho první natáčení v životě a dostal 7.000 Kč za den. Takže já mám s EXTRAFILMS dobré skušenosti. Při natáčení se setkávám s mnoha komparzisty od EXTRAFILMS a nikdo z nich mi nepřipadá jako somrák a zloděj. Pravdou však je, že v komparzu zřejmě je hodně nezaměstnaných, normální člověk chodí do zaměstnání a nemá čas věnovat se komparzu, pokud komparz nemá jako své povolání. Pokud jsi však s EXTRAFILMS nespokojený, tak můžeš pracovat pro mnoho jiných komparzních agentur. Maruška

Ruut pro J.M. Sieber
12.06.2006 10:05
http://
No ono je to jinak s natáčením (komparsem) kde je třeba jen několik lidí a nebo třeba i jen několik desítek lidí. Tohle je často fajn. Na komparsy samozřejmě nechodí jen nezaměstnaní ,ale často třeba studenti vysokých škol. Kromě toho i to že je někdo nezaměstnaný automaticky neznamená že je to "šmejd". S tímhle souhlasím. Jiné je to s komparsy kde jsou stovky lidí. Což je velmi častý jev u EXTRAFILMSu. Mě ale hodně vadilo že jsi uvedl že EXTRAFILMS je velmi dobrá komparsní agentura aniž bys s ní v tomhle směru měl zkušenosti. A svou reakcí jsi to jen potvrdil. Na EXTRAFILMS je zaregistrovaných hromada nezaměstnaných co budou rádi VŽDY nezaměstnanými A stojím si za tím že s EXTRAFILMS pracuje spodina která by v jiných komparsních agenturách neměla šanci. A peníze? To že lůze stačí málo EXTRAFILMS dobře ví a využívá toho. Vím to z vlastních zkušeností i vyprávění jiných lidí co si přivydělávají komparsem. A samozřejmě na takové komparsy nechodím.

Jiri "Mana"...
12.06.2006 12:05
http://
7 000 za den? u extrace?? jako komparz?? a nebylo to 700?? JInak po mých zkusenostech je solidni v tom, ze platej, ale pokud maji na starost davovku, tak jejich organizace dost pokulhava. rvou na Vas, jako by clovek byl povl a nemyslici dobytek.

J.M.Sieber pro Root a "Mana"
12.06.2006 14:53
http://
Mohu posuzovat EXTRAFILMS jen podle vlastních zkušeností a ty jsou dobré. Pokud komparzista je dobrej a dostane hereckou roli, tak je i dobře zaplacený. Pokud však točíte davovky, pak je to horší. Maruška

Johnny Tom
12.06.2006 15:50
http://
Takže to znamená, že EXTRAFILMS do filmu obsazuje POUZE jako komparz a herce jako takové vůbec ne?

Ruut o EXTRAS
12.06.2006 16:28
http://
EXTRAFILMS točí všechno možné na co dostane zakázky, s herci i neherci.Pro Maruška: no právě protože máš s EXTRAFILMS zkušenosti jako herec a ne jako komparsista si myslím že není na místě abys psal že je to velmi dobrá komparsní agentura. Ehm nějak si to odporuje. A pak natěšení nováčci budou třeba z takové davovky sklamaní. A nemusíš hned takhle útočit. Ve svém příspěvku jsem psal že se davovkám vyhýbám. Tudíž je ani netočím. A dřevo taky nejsem. Zrovna minulý týden jsem fotil plakát k jednomu zahraničnímu filmu. Sám víš z herecké branže že nabídky jsou velice rozmanité po všech stránkách. No a je jen na tobě co si vybereš. Jinak jsem opravdu rád za tyhle stránky a vážím si toho co tady provozuješ a jak radíš začátečníkům. třeba aktualně kolem toho porna.

Domi
14.01.2007 16:56
http://
Ahojky,chci se přihlásit do Extrafilms a Cine Jessy,co myslíte,která je lepší Castingovkou??nebo kterou byste doporučily??dekuji za odpověd..

J.M.Sieber pro Domi
14.01.2007 20:43
http://
Oboje agentury jsou dobré. Extrafilms je hlavně pro komparzisty a Cine Jessy je pro herce. Takže podle toho co jsi se rozhodni. Maruška

J.M.Sieber pro Menion
17.01.2007 20:45
http://
Tak to nevím. Já projdu castingem a pak už na to zapomenu a neřeším to. Když mi pak zavolají, že jsem to třeba vyhrál, tak jsem mile překvapen. Jinak co se týká Letopisů Narnie 2, tak agentura EXTRAFILMS inzeruje, že hledá do tohoto filmu komparzisty, dospělé i děti. Třeba by Vás zajímalo se tohoto natáčení zúčastnit. EXTRAFILMS sídlí v Praze, Karlovo náměstí 17, kontakt: +420 221 986 219, +420 737 300 001, WWW: http://www.extrafilms.cz, E-mail: info@extrafilms.cz. Maruška

J.M.Sieber pro Moni
19.01.2007 17:25
http://
Casting Letopisů Narnie 2 pro herce dělala Nancy Bishop http://www.nancybishopcasting.com/a komparz dělá Extrafilms http://www.extrafilms.cz. Maruška

J.M.Sieber pro Rudolfa
24.01.2007 09:09
http://
Já nemám žádné informace o castingu pro komparz na LETOPISY NARNIE 2. Část filmu by se snad měla natáčet v Ústí nad Labem a proto to castují na severu. Asi by bylo pro Tebe jednodušší, kdyby sis zavolal přímo do agentury EXTRAFILMS, která castingy pořádá, na jejich čísla: 221986219, 737300001, 775667277. Maruška

Chandler B!ng
11.09.2007 00:33
tvpratele@centrum.cz
http://www.pratele.okamzite.eu
Dobrý den,chci se zeptat ... když jste hrál ve filmu "XXX",jestli vám roli dohodila agentura "Extrafilms" nebo jinačí,ta prej s tím filmem také spolupracovala a také jestli se nejedná o nějaké lži a podobně.

J.M.Sieber pro Chandler B!ng
11.09.2007 08:42
http://
Nějak nerozumím Tvému dotazu. Jaké lži máš na mysli? Role ve filmu se nedohazují, normálně musíš projít castingem a ten vyhrát. Herecké obsazení filmu XXX dělala Nancy Bishop. Extrafilms je komparzní agentura a do filmu dodávala komparz. Maruška

Extrafilms
16.09.2007 10:57
http://
Pridam svou zkusenost s agenturou Extrafilms. V cervnu me volali na casting filmu Faubourg 36, jednou z podminek bylo nechat si do nataceni narust delsi vlasy. Nataceni ma byt cervenec - zari. Na castingu mi rekli jenom dobry, nestrihat. Uz 3 mesice odkladam navstevu holice a doted se nikdo neozval! Alespon mohli rict, ze se mnou nepocitaji a nedelat z lidi blbce!

J.M.Sieber - Extrafilms
20.09.2007 14:37
http://
Pokud jste šel na casting a tam Vám řekli, že s Vámi počítají a že se nemáte stříhat, tak jste s nimi měl rovnou uzavřít smlouvu na ten film. V té smlouvě pak měla být dohoda o tom, že se nebudete stříhat. Pokud jste to neudělal a jen čekal, že to vyjde, je to Vaše chyba. Maruška

Michal
18.04.2008 19:04
http://
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Přišla mi sms od ExtraFilms a v ní, že se natáčí na Barrandově film, jak dlouho bych dělal a že pokud si udělám čas, mám napsat sms ve tvaru PŘÍJMENÍ/OK. Tu jsem napsal a je to tři dny a ještě se neozvali. Znamená to, že jsem vybraný a ještě se ozvou, nebo se může stát že budu čekat marně. Děkuji za pomoc.

J.M.Sieber pro Michala
20.04.2008 14:00
http://
Zřejmě potřebují na natáčení určité typy lidí. Takže si je vybrali v databázi, nechali si od nich potvrdit, zda v době natáčení mají volno a nabídli je produkci. Teď se asi čeká, jaké lidi si režisér na natáčení vybere. Nemohli to udělat obráceně, nemohli Vás nejdřív nabídnout, když nevěděli, zda budete mít volno. Myslím si, že nejrozumější by bylo se zeptat přímo v Extrafilms. Maruška

Ruut
16.11.2008 20:34
ruut.mk@seznam.cz
http://
Jsem zaregistrovaný u několika málo dobrých castingových agentur (DeeDee, Pro3, Storm, Extrafilms) se kterýma občas točívám. Ale chtěl bych se dostat i do seriozních a kvalitních modelingových. Poradíte mi někdo takové, KTERÉ PRACUJÍ ČASTO I S KLUKY? (opravdu nemyslím erotiku apod). Případně stranky, které se tím více zabývají? Díky!

Brigit
24.03.2011 16:31
romca.smetanova@gmail.com
http://
...už i tolik oblíbenej Extrafilm se ke komparsistům začíná chovat jak k otrapům, nevim kde tenhle model převzali.

Ruut - extrafilms
24.03.2011 20:46
http://
něco konkrétního? já jsem u nich registrovaný 8 roků a je to jediná velká agentura, která pro mě nikdy neměla nic pořádného. Oni točí snad jen s bezdomovci

Brigit
25.03.2011 10:36
romca.smetanova@gmail.com
http://
Natáčela se reklama na Sony, někde v příšerný končině, kam se jelo autobusem snad z Letňan, dostupnost nočního MHD nulová. Konec měl být před půlnocí, což samozřejmě nebyl. Celý den jsme jenom seděli a nedělali jsme nic, a to jsme tam byli už od rána. Točit se začalo až v deset večer, když jsem se po půlnoci ptala kdy bude konec, dokonce se mě ptali konkrétně na moje jméno které si asi zapsali, a nejspíš na základě toho se již nikdy neozvali. Chápu že to byla asi vina klienta, což mě ale nemusí vůbec zajímat, nejsem tam od klienta, ale od EF, a ti si to mohou zařídit. Doprava domů byla zajištěna narvaným autobusem najatým od Dopravního podniku, které však jely jen na IP Pavlova, což bylo pro mě absolutně k ničemu, naštěstí mě domů odvezl jeden komparsista co tam byl autem a bydlel kousek ode mě. Měli jsme si přinést svoje oblečení,ale většina komp. ho tam táhla zbytečně, protože skoro každému dali něco svého. Průběh natáčení byla doslova prasárna, seshora na masu lidí házeli konfety, které pak smetli, a házeli je na nás znova i s tím bordelem a prachem co byl v ateliéru na zemi, do kterého taky většina lidí plivala. Hrůza. Ani kdyby se ozvali, neberu. Tohle byl fakt děs.

Ruut
25.03.2011 16:28
http://
Extráč má, co vím, celkem slušné koordinátory - jsou prostě fajn. Jenže jinak je to agentura na drsné komparsy, tam se k slušné zakázce člověk nedostane. Raději zkusit nějakou castingovku ...

Brigit
29.03.2011 15:14
http://
Tak to si ani nemyslim, dřív jsem od nich měla spousti komparsů v pohodě i za dobrý peníze a mamka taky.